Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
FNews schreef:Ik heb gisteren avond geld overgemaakt naar iemand omdat ik van hem een set haaknaalden heb gekocht. Ik hoopte dat ik ze zaterdag al in huis zou hebben. Ik stuurde vanmiddag een mail of het geld al op zijn rekening is bijgeschreven. Krijg ik mail terug dat hij het geld heeft. Zijn leverancier stuurt de haaknaalden op, tussen 1 en 3 weken heb ik ze.
FNews schreef:Staroo, Ik heb gevraagd om het bedrag terug te storten. Alleen kan dat pas als ik de haaknaalden heb omdat ze al naar mij zijn verstuurd.
Ik heb ook al wel eens iets gekocht via Ebay, dan staat er inderdaad hoe lang het duurt.
Als hij nou op voorhand had verteld dat het zo lang duurt had ik er verder geen probleem mee gehad.
staroo schreef:Omdat hij als klant koopt bij een handelaar en er dan een eigen bedrijfje van maakt, FNews had het zelf ook zo kunnen bestellen dan had ze geld bespaard, het is anders als hij de haaknaalden bij de groothandel had ingekocht maar nu loopt hij 0 % risico door eerst te cashen en dan gaat hij bestellen op bijv. Ebay, dat is toch een rot streek.
Charaz schreef:staroo schreef:Omdat hij als klant koopt bij een handelaar en er dan een eigen bedrijfje van maakt, FNews had het zelf ook zo kunnen bestellen dan had ze geld bespaard, het is anders als hij de haaknaalden bij de groothandel had ingekocht maar nu loopt hij 0 % risico door eerst te cashen en dan gaat hij bestellen op bijv. Ebay, dat is toch een rot streek.
En wat wil je dat marktplaats daar mee doet dan?