Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:37

Bridget: Jeetje zeg, dat is waardeloos inderdaad :(:)

Dat vind ik altijd zo achterbaks, niet gewoon eerlijk zijn.... is best vaak, dan probeer je van tevoren al een goed beeld te krijgen, en dan kom je.... en dan is bijvoorbeeld "in nieuwstaat" toch ineens met allerlei mankementen en krassen enzo -O-

Onbegrijpelijk dat zo'n vrouw (als ze goede bedoelingen heeft) aan de telefoon al niet even waarschuwt dat het diertje momenteel wel erg mager is en er niet mee proefgereden kan worden...dan had je desnoods zelf nog een zadeltje mee kunnen nemen.

Zo waardeloos als je te weinig info krijgt en voor niks rijdt -O-

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:42

@ my_precious: Dat er wat fout is gegaan met die lichting pakketjes o.i.d. kan natuurlijk, maar ik vind het té toevallig dat ze allemaal op dezelfde manier reageren en ook nog eens allemaal in kleine Friese gehuchtjes wonen :o Zou mij niet verbazen als je genept wordt. Maar zoals gezegd, niet al te slim van die codes, maar wat gebeurd is is gebeurd.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:46

Maar nu komen er ook mensen uit andere provincies bij :)

Ik zou het dan toch ook gaan zoeken in het niet goed verwerken van pakketten vanaf het inleverpunt ofzo...

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 13:19

pmarena schreef:
Bridget: Jeetje zeg, dat is waardeloos inderdaad :(:)

Onbegrijpelijk dat zo'n vrouw (als ze goede bedoelingen heeft) aan de telefoon al niet even waarschuwt dat het diertje momenteel wel erg mager is en er niet mee proefgereden kan worden...dan had je desnoods zelf nog een zadeltje mee kunnen nemen.

-O-

ze had wel aan de telefoon gezegd dat ze een veulen had gehad en dat dat er vier weken geleden af is gehaald. En dat ze daardoor er minder conditioneel er uit zag. En ik weet best hoe veel merries er uit zien als ze een veulen hebben gehad, maar dit was verre van het normale. Over het zadel e.d. heb ik niks van te voren gehoord. Ik heb er een topic over lopen, dus daar kan verder over gediscussieerd worden, zodat dit topic niet vervuild gaat worden met "deze rare vrouw op marktplaats", het topic is:
[TI] de vondst van een zielige tinker

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 13:23

O dus toch nog wel iets van info gelukkig, anders was het wel heel erg maf geweest :)

Wist ze wel dat je van ver moest komen?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 13:26

Tsja lijkt mij dat je zo’n beestje rap gaat bijvoeren…!

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 15:55

zooo , vanavond komen mensen een setje ophalen ; ik ben benieuwd !
hopelijk een positief verhaal ! :D

Netam89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 16:07

Ik heb ook weer wat op mp gezet een vliegendeken en transportbeschermers.
Helaas krijg je weer veel onzin biedingen via de mail binnen. Bijvoorbeeld 10 incl. verzendkosten voor de vliegendeken ( deken is in goede staat en is enkel vorig jaar 2 mnd. gebruikt). Neem aan dat die mensen dat toch wel snappen dat de deken daar niet voor weg gaat :+

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 16:29

Ik heb een nieuwe vliegendeken. Niet voor meer dan 17,50 kunne verkopen :/
Mensen zijn vort krenterig.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 16:34

Ik heb gelukkig heel wat kunnen verkopen bij mij zelf op stal, maar ik zit nog steeds met een stapel schabrakken, zweetdekens, vliegendekens, singels, transportbeschermers, kinderrijlaarzen etc. De meeste dingen zijn zo zwaar en groot dat het geen zin heeft naar NL te verzenden. Ben tegenwoordig bijna nooit meer in NL dus kan ik het daar ook niet op de post gooien. Dus eerst maar via Facebook, de plaatselijke ruitervlooienmarkt proberen!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 16:45

Nou ik heb vorige week nog een vliegendeken gekocht voor 25 euro, had ook wel voor minder gewild maar dit was in de buurt en had dat ding nu eenmaal nodig ;)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 17:10

Jammer Alja, hadden we dat geweten... ik heb er nog een paar liggen en die mogen heel goedkoop weg!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 17:53

nou wil er ook wel een paar op voorraad hoor!
vliegendeken maat 205?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 17:55

Daarvan heb ik er geloof ik maar 1, met hals. Moet even nakijken of de maat klopt :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 18:01

hoor het graag :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 19:06

Iemand nog enig idee of kleding nog een beetje verkoopt?

Ik heb nog hele vrachten die ik echt eens uit moet zoeken, zit allemaal in dozen... veel te klein of niet mijn smaak, nog een paar dozijn splinternieuwe BH's met kaartjes er nog aan... zou zoiets in partijen beter verkopen dan los?

Ik zou eigenlijk ook wel willen ruilen, al is het maar een heel hoopje van mij voor 2 leuke blouses ofzo :P

Is zoiets ergens te vinden dat jullie weten, mensen die kleding in- en verkopen en waar je dan zou kunnen ruilen, waarbij het grote voordeel natuurlijk bij de "handelaar" ligt? :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 19:08

pmarena schreef:
Iemand nog enig idee of kleding nog een beetje verkoopt?

Ik heb nog hele vrachten die ik echt eens uit moet zoeken, zit allemaal in dozen... veel te klein of niet mijn smaak, nog een paar dozijn splinternieuwe BH's met kaartjes er nog aan... zou zoiets in partijen beter verkopen dan los?

Ik zou eigenlijk ook wel willen ruilen, al is het maar een heel hoopje van mij voor 2 leuke blouses ofzo :P

Is zoiets ergens te vinden dat jullie weten, mensen die kleding in- en verkopen en waar je dan zou kunnen ruilen, waarbij het grote voordeel natuurlijk bij de "handelaar" ligt? :)

Mijn ervaring is dat kleding met een minder/geen merk echt alleen te verkopen is voor echt kleine prijsjes en dat kleding van een goed merk wel nog goed te verkopen zijn.

Daarom dumpen wij alle kleding bij een tweedehands winkel (behalve de echt dure merkkleding) en daar krijg je dan zoveel % van de winst. Alles wat na twee (of drie?) maanden niet verkocht wordt gaat naar een goed doel. We hadden een paar bakken kleding en van de eerste twee al €83 ontvangen :D Meer dan dat we ervoor zouden krijgen op MP.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 19:18

merk kleding doet het nog best leuk op mp, zeker als het nog in nieuwstaat is, ik stond er versteld van

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 19:24

Heb afgelopen weekend mn laatste 11 kledingstukken aan iemand verkocht en op het hoogtepunt had ik er wel 50 opstaan maar vroeg nergens meer voor dan tien euro.
Hoeveel heb je precies en in welke staat, wil miss wel alles in 1x van je overnemen maar wel om door te verkopen :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 19:36

Ik durf het niet te zeggen eerlijk gezegd wat ik allemaal heb, is volgens mij nog best veel leuke kleding waarvan ik zelf niet meer wist dat ik het had :P

In de categorie "mooi en leuk" maar in de praktijk werk ik al vanaf mijn 17e in de rotzooi (werk, paarden, klussen) dus dan trek je toch geen mooie spullen aan, en inmiddels pas ik er toch niet meer in met mijn dikke tieten en kont :P

De planning is om het morgen of overmorgen even grofweg uit te zoeken en wellicht wat op de foto te zetten om het dan toch maar als partij te verkopen inderdaad, zodat ik er nog wat aan over hou, en iemand anders het kan verkopen met een leuke winst voor de moeite :)

Ik heb trouwens wel vorig jaar ofzo een keer een zooi foto's gemaakt, die moet ik nog wel ergens hebben :)

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 19:42

ik koop zelf nog wel eens kleding van MP, maar dan uitsluitend merk zo goed als nieuw en niet-merk alleen als het nieuw is. Vooral basic kleding zoals shirts en broeken verkoop en koop je goed op marktplaats.
En toevallig van de week een bh, nieuw met kaartje gekocht.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 19:56

nou , het was een ''rare'' en goede ervaring tegelijk :
het ging onweren , ik ben net mijn pony binnen het zetten staat er iemand voor de deur:
niet geschakeld dat zij het was.
ik ga net het setje halen , begint het te stortregenen _O-
ik rennen met het setje naar de auto.
zij de tijdschriften voor mij gepakt , en rennen door de regen
natuurlijk moest de zak weer scheuren :=
dus alles bij elkaar moeten rapen in de gietende regen _O-
uiteindelijk allemaal helemaal goed gekomen.
toch een positieve ervaring dus !

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 21:54

Ik ook weer een bijna goede ervaring. Heb sandalen voor mijn zoon nodig en toevallig zijn we morgen bij de mensen in de buurt, echter zijn zij weg. Nu zet ze de sandalen achter een kliko neer zodat ik kan kijken of ze goed zijn en mag ik het geld in de brievenbus doen! Erg fijn dat ze dat wil doen, dat gebeurt tegenwoordig niet vaak meer. Lucky me! Nu hopen dat ze passen!

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 22:16

dat gebeurd idd niet zo vaak meer, maarja je moet ook wel goed van vertrouwen zijn, want hoe makkelijk is het nu om ze mee te nemen zonder te betalen. ik neem aan dat dit niet om een mega bedrag gaat dus dan doe je dat niet zo snel denk ik dan (heb ook goed vertrouwen geloof ik :Y) )

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 23:01

GamblersCup schreef:
Ik heb gelukkig heel wat kunnen verkopen bij mij zelf op stal, maar ik zit nog steeds met een stapel schabrakken, zweetdekens, vliegendekens, singels, transportbeschermers, kinderrijlaarzen etc. De meeste dingen zijn zo zwaar en groot dat het geen zin heeft naar NL te verzenden. Ben tegenwoordig bijna nooit meer in NL dus kan ik het daar ook niet op de post gooien. Dus eerst maar via Facebook, de plaatselijke ruitervlooienmarkt proberen!

Vliegendekens zijn die grof- of fijnmazig Gamblerscup, ik zoek met hals, fijnmazig en ze moeten dicht te maken zijn met banden onder de buik, zoiets:
Afbeelding Veel dekens zijn bezocht door de muizen dus moet helaas op pad voor nieuwe.