Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:01

Polarize schreef:
Ik wil ook weer een keer op buitenrit hoor -O-
[ Afbeelding ]

Idem, maar dan met wandelen. En dat de knmi app 0% neerslag aangaf, en dat schijnt de brondata te zijn voor al die andere weer apps. Maar die andere weerapps geven vaak veel betrouwbaardere info dan knmi app. Raar toch.
Hatsjoe! :brr: :roll:

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:01

AnnemiekvM schreef:
Ik lees altijd alleen mee maar moet echt even iets kwijt.
Loes mijn kat was al een week ziek. Twee keer bloed onderzoek. Kwam niets uit. Vandaag kijkoperatie. Kattenleukemie. Maar met Prednison hopelijk nog een tijd vooruit. Vanavond ging het ineens slecht. Ik heb haar in mijn armen genomen. Ze moest nog een keer spugen en reageerde nergens meer op. Nog snel naar de dierenarts, maar het was al te laat. Ze is overleden. Ik ben toch zo verdrietig.

Ben weer eens een paar dagen niet op Bokt geweest, dus heb nog niet op jouw verdrietige bericht kunnen reageren. Ik vind het echt heel erg dat je meisje overleden is. Daarom wil ik je enorm veel sterkte met dit verlies wensen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:09

Marigold schreef:
Polarize schreef:
Ik wil ook weer een keer op buitenrit hoor -O-
[ Afbeelding ]

Idem, maar dan met wandelen. En dat de knmi app 0% neerslag aangaf, en dat schijnt de brondata te zijn voor al die andere weer apps. Maar die andere weerapps geven vaak veel betrouwbaardere info dan knmi app. Raar toch.
Hatsjoe! :brr: :roll:

Ik heb uiteindelijk maar gewoon mn regenjas aan gedaan en ben het bos in gegaan :') zeiknat en onder de modder teruggekomen, maar wat was het heerlijk

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:22

O heerlijk Polarize, zo temidden van de elementen op een paard of pony de bossen in. Als je gezondheid en weerstand het toelaat dan is dat vast heel verfrissend letterlijk en figuurlijk!
Zelf was ik niet alleen met wandelen maar met iemand die een enigszins verminderde weerstand heeft en rolstoelgebonden is dus dan is een paraplu ook niet afdoende. Even een foutieve inschatting van mijn kant om toch naar buiten te gaan maargoed inmiddels weer droog en warm bij de kachel en vanavond vast een goede eetlust :Y)

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:27

Ik zit op het moment met een deken om mn schouders voor de pelletkachel :brr:
Mn weerstand is op het moment niet het aller beste, maar mentaal was ik er zo enorm aan toe.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:56

Ik ben zo pissig op m'n moeder.. Ze houd van Lego bouwen, maar ze is zo onvoorzichtig en mijn Simba is al niet meer compleet nadat zij hem uit elkaar gehaald heeft om te maken.

Nou heb ik voor mijn verjaardag een supergave Mario Kart set gekregen, van 170,-. Zij vroeg of ze hem uit elkaar mocht halen.. Nouja, ik vind dat prima, ALS JE MAAR VOORZICHTIG BENT.

Zie ik net 2 stukjes op de grond liggen. En ze was ook met wat kleine setjes bezig geweest, dus ik vroeg waar die bij horen. Zegt ze heel rustig, Oh ja, die horen bij jou set.

Dus ik zeg, je zou voorzichtig zijn en nu liggen er alweer stukken op de vloer! En zij antwoord gewoon helemaal niet. Daarop reageer ik en nu vind ze dat ik een slecht humeur heb.

Ja, heel gek, als mijn favoriete set nu al mogelijk niet meer compleet is...

Pff, hoop dat ik hem snel weer in elkaar zie..

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:27

Daphne__ schreef:
Ik ben zo pissig op m'n moeder.. Ze houd van Lego bouwen, maar ze is zo onvoorzichtig en mijn Simba is al niet meer compleet nadat zij hem uit elkaar gehaald heeft om te maken.

Nou heb ik voor mijn verjaardag een supergave Mario Kart set gekregen, van 170,-. Zij vroeg of ze hem uit elkaar mocht halen.. Nouja, ik vind dat prima, ALS JE MAAR VOORZICHTIG BENT.

Zie ik net 2 stukjes op de grond liggen. En ze was ook met wat kleine setjes bezig geweest, dus ik vroeg waar die bij horen. Zegt ze heel rustig, Oh ja, die horen bij jou set.

Dus ik zeg, je zou voorzichtig zijn en nu liggen er alweer stukken op de vloer! En zij antwoord gewoon helemaal niet. Daarop reageer ik en nu vind ze dat ik een slecht humeur heb.

Ja, heel gek, als mijn favoriete set nu al mogelijk niet meer compleet is...

Pff, hoop dat ik hem snel weer in elkaar zie..

Voor een volgende keer: Nee is ook een antwoord.

Maar ik snap dat het frustrerend is.
(Je kan vaak missende stukjes bestellen bij lego)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:33

Daphne dat is echt niet heel netjes om zo met andermans spullen om te gaan.

Mijn ergernis was deze vandaag

Afbeelding

Ja dat zijn vier paarden aan een boom geknoopt op een heel drukke locatie pal aan een snelweg zonder enig toezicht En de ruiters zaten doodleuk binnen zich klaar te maken om uitgebreid te gaan lunchen aan tafel. Alle natgeregende spullen hingen te drogen over een verwarming ook. Terwijl er overdekte buitentafels zijn met zicht op de paarden.

Een ergernis omdat ik dat compleet onverantwoord vind.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:51

Ik vind de paarden er wel goed uitzien eigenlijk. Het is ook een beetje wat de paarden gewend zijn. Sommige blijven netjes staan tot hun baas terug is.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:59

Ze zagen er ook goed uit. Maar zonder toezicht achterlaten op een enorm drukke locatie om dan zelf lekker uitgebreid te gaan lunchen vind ik onverantwoord

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 19:01

Waarom exact? Als de paarden er gewoon rustig bij staan snap ik het probleem niet zo.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:04

xPabloBokt schreef:
Waarom exact? Als de paarden er gewoon rustig bij staan snap ik het probleem niet zo.

1: gekken kunnen de paarden losmaken/meenemen whatever...
2: mensen kunnen bezorgd zijn omdat ze geen eigenaar zien
3: je zet een paard niet vast aan een touwhalster
4: mij is geleerd dat je met je paard bezig bent en niet met andere dingen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:08

Een stond met een touw aan het bit vast zelfs, mij is ook geleerd altijd toezicht op je paard houden. Een been over een te lang touw of een hoofd eronderdoor en je hebt schade -O-

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:16

Ik heb wel (georganiseerde) trektochten gedaan in dergelijke omgeving op dergelijke paarden.

Laten we het erop houden dat zowel de mensen als de paarden een ander temperament hebben dan wat wij hier in Nederland gewend zijn.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:18

Dit was niet echt een ver land of zo :')

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:34

Het schaatsen wil niet meer..
Kan me bijna niet afzetten krijg mn voet/enkel niet recht..
Baal echt als een stekker
Had me er zo op verheugd om lekker met de kinderen te schaatsen(heb al combinoren met harde schoen)

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:40

Mijn rechterknie, hij zeurt zo. Hopelijk weet ik vanaf morgen meer.
Smeerde net gel ervoor en dat deed gewoon pijn.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:43

Rij net bij mijn vriend weg, geeft de auto ineens op de snelweg stop aan.. dus meteen auto aan de kant en pechhulp gebeld.

Mijn vriend stond ineens naast me, zo superlief! Die was meteen in zijn auto gestapt en nu wachten we samen (en mijn dochter) bij de Mac..

Benieuwd of we nog thuiskomen, moet nl nog bijna 200km rijden. Of dat we met mijn vriend mee terug rijden en morgen verder kijken..

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:48

Dat ik de hond naar buiten doe, zodat hij kan melden dat de maaltijd bezorger er is. Mist die de maaltijd bezorger. Echt wat is dit voor waakhond. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:49

Ik ben behoorlijk moe, maar het is echt nog wel een beetke vroeg om op bed te gaan. Nu leef ik alleen straks weer op en ga ik dan te laat op bed.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:52

Bij de apotheek vroeg ik nog: mogen deze oordruppels in mijn situatie? Ja, geen probleem.
4x gedruppeld, probleem erger gemaakt. Orale antibiotica gekregen (feest) maar nu is het nog niks beter. Eerder wat erger. Ik weet niet wanneer ik weer aan de bel moet trekken :=
Verkoudheid / griepje erbij maakt het ook niet beter en moeilijk in te schatten of ik nou verhoging heb door de verkoudheid of door de oorontsteking.
Gooi er nog een reuma flare en menstruatie overheen en het feestje is compleet ^)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:10

Paar uurtjes bij mijn broer op verjaardag gezeten.
Gewoon wat geklets meer niet. Maar nu zo kapot..
Oma's van 85 Kunnen nog meer af..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:17

Minder buikpijn, maar wel misselijk nu toch 1 magnesium nemen met dat ik dan weer buikpijn krijgt. Of risico dat ik mijn eten niet binnen kan houden.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:49

Ziek geweest maar nog zo ontzettend moe, bah niks aan.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:54

Ik ga maar toegeven aan het moe zijn en op bed. Beetje vroeg maar nu zit ik ook maar de tijd uit te zitten.