Polarize schreef:
Idem, maar dan met wandelen. En dat de knmi app 0% neerslag aangaf, en dat schijnt de brondata te zijn voor al die andere weer apps. Maar die andere weerapps geven vaak veel betrouwbaardere info dan knmi app. Raar toch.
Hatsjoe!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AnnemiekvM schreef:Ik lees altijd alleen mee maar moet echt even iets kwijt.
Loes mijn kat was al een week ziek. Twee keer bloed onderzoek. Kwam niets uit. Vandaag kijkoperatie. Kattenleukemie. Maar met Prednison hopelijk nog een tijd vooruit. Vanavond ging het ineens slecht. Ik heb haar in mijn armen genomen. Ze moest nog een keer spugen en reageerde nergens meer op. Nog snel naar de dierenarts, maar het was al te laat. Ze is overleden. Ik ben toch zo verdrietig.
Marigold schreef:Polarize schreef:
Idem, maar dan met wandelen. En dat de knmi app 0% neerslag aangaf, en dat schijnt de brondata te zijn voor al die andere weer apps. Maar die andere weerapps geven vaak veel betrouwbaardere info dan knmi app. Raar toch.
Hatsjoe!![]()
zeiknat en onder de modder teruggekomen, maar wat was het heerlijk
Daphne__ schreef:Ik ben zo pissig op m'n moeder.. Ze houd van Lego bouwen, maar ze is zo onvoorzichtig en mijn Simba is al niet meer compleet nadat zij hem uit elkaar gehaald heeft om te maken.
Nou heb ik voor mijn verjaardag een supergave Mario Kart set gekregen, van 170,-. Zij vroeg of ze hem uit elkaar mocht halen.. Nouja, ik vind dat prima, ALS JE MAAR VOORZICHTIG BENT.
Zie ik net 2 stukjes op de grond liggen. En ze was ook met wat kleine setjes bezig geweest, dus ik vroeg waar die bij horen. Zegt ze heel rustig, Oh ja, die horen bij jou set.
Dus ik zeg, je zou voorzichtig zijn en nu liggen er alweer stukken op de vloer! En zij antwoord gewoon helemaal niet. Daarop reageer ik en nu vind ze dat ik een slecht humeur heb.
Ja, heel gek, als mijn favoriete set nu al mogelijk niet meer compleet is...
Pff, hoop dat ik hem snel weer in elkaar zie..

xPabloBokt schreef:Waarom exact? Als de paarden er gewoon rustig bij staan snap ik het probleem niet zo.