Maar de auto rit van 750m a 1km was een hel.
Nog nooit zo misselijk van geworden.
Weet nu ook waarom ik altijd auto rij.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moska schreef:Ik kwam best heel vaak bij Poiesz, maar de kwaliteit van de producten bij het filiaal in onze nieuwe woonplaats is gewoon belabberd. Tel daar het minder vriendelijke personeel bij en je weet waarom ik tegenwoordig naar het andere dorp rijdt voor de boodschappen. Gaat met de Welkoop net zo. Ze zijn niet perse voordelig, maar soms wel handig of met een leuke actie. Maar ik vind het personeel in het naburige dorp zo niet klantvriendelijk (en totaal niet deskundig), dat ik liever ergens anders mijn voer haal. Of 15 km verder rijdt als ik wel naar de Welkoop moet.
Nyaleti schreef:Pff.. ik doe nu een proefplaatsing na ziektewet dus ik werk gratis! voor 2 maanden. Bedrijf moet wel de intentie hebbben om me aan te nemen daarna maar dat hebben ze. Zo kan ik m'n uren opbouwen zonder direct een urencontract te tekenen.
Nu hebben ze me 3 dagen van 9uur achter elkaar ingepland. Ik had in een gesprek al duidelijk aangegeven dat dit sowieso te veel is en dat dat gewoon echt niet gaat. Toch heeft ie me zo ingeroosterd want "hij wil wel weten of ik het kan als het ooit nodig is".. (want ook onder contract wil ik geen 3 dagen achter elkaar. Mocht het 'ooit' nodig zijn, zijn we maanden verder en ik ook kwa belastbaarheid).
De grap is: hij is er geen een van die 3 dagen. En het is ook niet waarvoor ik me ziekmeld en naar huis toe ga. Het is voor mij gewoon puur afzien en het hele weekend daarna met pijn zitten omdat ik over m'n grenzen ben gegaan.
Weet niet zo goed wat ik hier mee aanmoet.. want paar dagen daarna heb ik contract gesprek.. maar ik vind dit ook gewoon een naai streek om mij bewust over m'n grenzen te laten gaan.
Marcella schreef:Zou overleggen uwv, want dit is niet de bedoeling van reïntegratie. Eventueel ook reïntegratie bij betrekken.
Het is nl belastbaarheid opbouwen en niet opnieuw ziek worden.
Ik vind het weer tegen vallen voor vandaag.
Marcella schreef:Moet je niet willen en in principe zal uwv daar ook niet achter staan.
Wilde eigenlijk gewoon in een supermarkt fulltime gaan werken. Dit hebben ze onder lichte dwang bij mij weg gekregen. Dit zou namelijk 100% uitval betekenen binnen een maand.
Alja schreef:Marcella schreef:Heb ook de zorgen voor mijn oom (dementie)en af en toe mijn moeder erbij (aflopende zaak wegens 2x kanker).
Dat hebben ook mensen die wel gewoon werken…
Zou wat zijn als dat al een reden was om in de ww / bijstand / afgekeurd te worden
fjordjes schreef:De jumbo. Veel producten waren op, kon nergens bij want overal stonden karren of waren ze aan het vullen, kon niet bij het koelschap want allerlei pakken melk stonden op de grond ervoor en ze stonden met z'n drieen te ouwehoeren ipv aan te vullen. Ook geen moeite doen om het aan de kant te zetten want bespreken wat je dit weekend gaat doen is belangrijker. Snap heus wel dat er soms spullen staan voor het vakkenvullen maar dat je het dan even niet aan de kant zet en blijft kleppen met je collega's vind ik niet netjes. En de boodschappen zijn al zo schreeuwend duur.
Alja schreef:Marcella schreef:Heb ook de zorgen voor mijn oom (dementie)en af en toe mijn moeder erbij (aflopende zaak wegens 2x kanker).
Dat hebben ook mensen die wel gewoon werken…
Zou wat zijn als dat al een reden was om in de ww / bijstand / afgekeurd te worden