Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sky_As

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 14:50

je zou natuurlijk ook gewoon subtiel kunnen vertellen, dat jij niet voor ze gaat liegen.
En wat ze er dan zelf mee doen moeten ze zelf weten.

Dat wil niet zeggen dat je het tegen de partners hoeft te zeggen (al denk ik dat je hierin gewoon aan moet houden waar jij jezelf het fijnste bij voelt), maar mocht je dan ooit voor het blok gezet worden, of 1 van de partners vraagt iets tijdens een bedrijfsfeestje, dan weten ze ook dat jij in ieder geval de schijn niet op gaat houden.

Voor mij zou het afhangen van waarvan ik denk dat ik moet doen. Als ik de hele tijd zou blijven denken: ik kan het niet loslaten, dan zou ik schijt hebben aan mijn collega
Maar als ik denk: hun probleem, dan zou ik het laten.....

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 15:13

Ik zou me er niet mee bemoeien, straks heb jij het gedaan...

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 15:40

Gewoon lekker niets mee doen.

Genieten van een afstandje, als je dat kan, en meer niet.

Niet jouw relatie, niet jouw probleem.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 23:58

Ik wil dus naar de andere kant van de wereld te emigreren. Als het goed is ga ik volgend jaar ergens op een visum die 3 jaar geldig.

Nu vind ik het zó moeilijk om mijn hond achter te laten. Dat beestje is echt mijn nummer 1.
Hij wordt ook ouder natuurlijk en ik krijg pure paniek als ik er over na denk dat hij overlijdt en ik er niet bij ben / geen afscheid kan nemen / er alles aan kan doen dat het niet hoeft te gebeuren zegmaar.

Soms schiet de gedachte door mij heen dat het zo'n 'opluchting' zou zijn als hij korte tijd voor mijn vertrek overlijdt. Kan ik afscheid nemen, maak ik me niet druk of het wel goed met hem gaat etc.
Maar ooohhh wat voel ik me banketstaaf met die gedachte. Durf dat ook niet uit te spreken want stel er gebeurt volgende week iets zal ik het mezelf niet verheven.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 08:00

Dat is ook een rot gedachten.Dat heb ik met mijn paard.Ik “hoop” ook dat hij eerder dood gaat dan het pensionpaard.Mijn paard kan niet alleen staan,dikke paniek en heb nu 2 keer de stress gehad om met spoed een paard erbij te zoeken.Het zou zoveel stress schelen als hij eerder dood zou gaan.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 08:14

Ik snap je heel goed hoor. Net als Britta hebben wij het gehad met een van onze konijnen. We hadden twee mannetjes en twee vrouwtjes en eigenlijk moest er als eerste een mannetje dood gaan. Helaas is dat ook gebeurd en hoewel ik ontzettend verdrietig was was ik ook blij dat het zo was gegaan.

Je houdt niet minder van je hond omdat je wenst om bij hem te zijn als hij overlijdt. Dat is juist heel liefdevol

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 08:22

Ik had hetzelfde met 1 van mijn minipaardjes. De ene kon prima alleen, de ander zou zich verongelukken als zijn vriendje nog maar 1m uit zicht was.

En toen moest ik dus die rustige in laten slapen, geheel onverwacht. Het was zo vreemd: de pony met koliek werd in de stal ingeslapen. Paniekzaaiertje (stond bij mijn andere paarden) erbij, laten ruiken, kijken... En hij heeft geen seconde enige vorm van stress getoond. Ze zijn toen nog 2 weken op pension geweest voor ze de weide op gingen, al die tijd heeft hij prima alleen in de stal gestaan.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 08:53

Amber_anne schreef:
En stel dat dat allemaal niet het geval is? Dan zitten er twee partners thuis die alle vertrouwen in hun partner hebben.
Als het uit gaat en ze er achter komen dat jij het al wist dan is de vriendschap zeker voorbij en het vertrouwen bij die mensen heeft nog een extra klap gekregen.

Als ze een open relatie hebben dan is er ook niks aan de hand als je het meldt

Als je het verteld ben je diezelfde vriendschap alsnog kwijt én verlies je waarschijnlijk je baan, want je naait je baas er bij (bewuste woordkeuze :)) )

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-22 15:10

Het is gewoon lastig en je moet doen wat je intuïtie zegt want de consequenties zijn ook voor jou.

Denk ik.

Anoniem:

Ik ga binnenkort mijn kamer onderverhuren en ik heb specifiek gezocht naar een meisje dat er rustig uit ziet (geen feestbeest) en dat weinig thuis is (ze gaat stage lopen dus is veel op werk). Gewoon zodat mijn kamer netjes blijft maar ook liever niet iemand die seks gaat hebben in mijn bed :') Het meisje dat ik heb leek dus echt zo'n type die dat niet zou doen.

Maar nu appte ze mij dat haar vriend een paar dagen komt logeren wanneer ze aankomt.. en zij komen uit het buitenland, dus sowieso gaat er ff gewipt worden mocht zij hem een langere tijd niet zien :') ik had haar wel al een aantal keer gesproken/online kennis gemaakt maar ze had nooit iets over een vriend benoemd.

Ik vind het echt niet leuk want mijn bed is een beetje m'n eigen plekkie. Natuurlijk kan de deken en de hoes in de was, maar toch het idee... :')

Pff maar ik kan het nu ook niet meer afzeggen en kan natuurlijk ook niet iemand verbieden om dat te doen. Maar ik baal er wel van, dacht een rustige/vriend loze meid gevonden te hebben _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-22 15:11

Ik ga stuk om deze _O-

Leg een plastic dekzeil over je matras :=

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 15:23

Oh boy :') :=

Dat is wel een goeie ja :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 15:27

Nieuw matras kopen als je terug komt?
Of een 2de Hands matras op de kop tikken zodat ze die gebruikt wanneer je weg bent?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 15:28

Rustig en vriendloos betekent niet dat ze zichzelf niet gaat plezieren in jouw bed... Dus ik snap het probleem niet :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 15:29

Oh heel goor ja :') Heb ook een aantal keer onderverhuur, altijd zo'n plasticachtige matrashoes erop. Maar alsnog brrr.

Afgelopen jaar hebben mijn beste vriendin en haar vriend m'n appartement ondergehuurd, en zij begrijpt mij :)) En had er dus zo'n toppermatras van IKEA overheen gelegd.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 15:46

Je hebt van die waterafstotende hoezen en toppers idd, zou die er eentje op/omheen doen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 16:04

Maar dan slaap je ook nooit in een hotel ofzo? Als je alles wast als je thuiskomt dan is het geen probleem toch? Tenzij hij het tegen de muren kwakt maar ook dan kan je het schoonmaken. Ik kan me niet voorstellen dat er zoveel uitkomt dat het dwars door je hoeslaken en molton heen gaat? En anders inderdaad een waterdichte hoes om je matras heen. En wie weet doen ze het wel op je dekbed ipv op het matras? Of op je keukentafel? Als je iemand anders in huis laat dan is dit wel een soort ingecalculeerd iets.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 16:20

Ik vind het vooral grappig dat Anoniem zich daar zo enorm aan stoort :P

Zou aan mij liggen, in je doorsnee Polenhotel of illegaal onderverhuur moet je al blij zijn dat er niemand in je bed ligt te seksen terwijl je er nog zelf in slaapt := _O-

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 17:07

Ik zou ook voor een plastic hoes gaan, om de sappen op te vangen. :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 17:42

marleen_88 schreef:
Ik zou ook voor een plastic hoes gaan, om de sappen op te vangen. :')

Nou idd. Als je een squirter treft heb je een probleem. Dan maar een plastic hoes om je matras.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 17:44

Dat, en stille bescheiden mensen zijn volgensmij vaker leip in de slaapkamer dan extraverte schreeuwers :+

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 18:00

Nja, als ze een vriend heeft is het er maar een. Bij een vriendloze meid moet je maar afwachten hoeveel ze er meeneemt.

Gewoon niet over nadenken of ga je ook nooit op vakantie?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 18:01

xPabloBokt schreef:
Dat, en stille bescheiden mensen zijn volgensmij vaker leip in de slaapkamer dan extraverte schreeuwers :+

:j

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 18:39

xPabloBokt schreef:

Stille wateren hebben diepe gronden. :')

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 18:52

Misschien advocaat van de duivel, maar als jij je kamer verhuurt, verwacht je dan echt dat mensen geen seks zullen hebben? :+
Dat is toch ook wel lichtelijk naïef gedacht hoop ik.

Dan gooi je er toch een tweedehands bed, matras of iets anders in als je niet wil dat ze op het bed het gezellig hebben? :')

santie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 19:52

Verhuren zonder het bed/matras is ook mogelijk.