Bij mijn vriend ook. En dan wil hij een dagje extra thuis werken voor de hondjes is dat een heel probleem. Terwijl die normaal altijd naar mijn ouders gaan, maar die willen soms ook op vakantie. Is dat normaal nog geen probleem, maar hadden ze dag ervoor gevochten.
Andere collega's zijn om de haverklap " thuis aan het werk" met een ziek kind.. met honden kun je toch echt een stuk beter thuis werken dan met een ziek kind.
Vermoedelijk heb ik corona gekregen door mijn nichtje van 2 ik werd uitgenodigd om pizza te komen eten. Nou hartstikke lekker. Toen we thuis kwamen met de pizza dozen was er door de kinderen een plekje voor mij vrijgemaakt tussen hun in. Ik krijg mijn pizza op mijn bord en hatsjoeeeee! Rakelings langs mijn pizza vlogen de bacillen. Paar dagen later ben ik positief bedankt kinderen. Nog een reden om geen kinderen te nemen. Lopende besmetting bronnen
Ik vind Sint Maarten dus super leuk en baal gewoon dat ik vanavond niet thuis ben. Ik liep vroeger ook Sint Maarten dus het heeft wel sentimentele waarde
Vorig jaar hebben we de Ragdoll bij de deur vastgehouden en alle kindjes konden aaien. Dat was een grotere hit dan het snoep
Tancreda4
Geplaatst: 11-11-22 14:10
Halloween, kids langs de deur en snoep. Sint Maarten, kids langs de deur en snoep. Sinterklaas, kados en snoep. Kerst, kados en snoep....
Ik vind dat je hier verwende kids mee krijgt. Beetje too much allemaal.
Helemaal omdat de meeste kids die ik ken ook nog in deze maanden jarig zijn, en alles 3x moet worden gevierd want opa en oma 1, opa en oma 2, en als je 'geluk' hebt ook nog eens apart bij mama en dan bij papa omdat ze gescheiden zijn.
Ik heb een stikker aan m'n deur. En doe niet mee met dit soort gedoe. Ik eet de snoep lekker selluf op
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 11-11-22 14:14
DuoPenotti schreef:
Blij dat ik dat niet hoef te kijken en geen kinderen in paniek er om heb. En dat voor een leugen.
Wij gingen echt zo stuk gisteren bij dat filmpje. Maar vond het een mooi moment om te zeggen dat alles wel weer goedkomt, klaar. Geen tranen gezien hier.
tylando
Geplaatst: 11-11-22 14:36
Relaxed schreef:
En dan de zinkende sinterklaasboot in het sinterklaasjournaal.. Man man man, wat een drama
Goed moment om te zeggen dat sinterklaas helaas verdronken is . Kan heel de boel afgeschaft worden. Nergens meer gezeur over
Ik vind dat het ook wel echt dramatisch gemaakt wordt? Boten zinken soms. Uitleggen. En doooorrrrr.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 11-11-22 14:53
_San87_ schreef:
DuoPenotti schreef:
Blij dat ik dat niet hoef te kijken en geen kinderen in paniek er om heb. En dat voor een leugen.
De boot is echt gezonken, toch ?
Ik bedoelde de leugen sinterklaas
maar die boot zeker ja, hup zinken die handel, einde verhaal.
Fly_high
Geplaatst: 11-11-22 14:55
Ik ervaar na al die jaren nog steeds een tikje cultuurschok wat het hele Sinterklaas-gebeuren betreft dat het uberhaupt iets is waar volwassenen zich zo actief mee bemoeien, geweldig
Vroeger natuurlijk wel leuk dat je cadeautjes kreeg, maar verder heb ik niet zo veel met het verhaal. Ja pepernoten en chocoladeletters zijn wel lekker.
Ik kreeg dat verhaal vanzelfsprekend pas als volwassene te horen en had dan zoiets van... waarom komt een heilige uit Tukije ineens uit Spanje met een paard op een boot en zwarte knechten zijn somehow relevant voor het hele gebeuren omdat
Ik kreeg als kind verteld dat het gewone een hele deugdzame man was, inmiddels al lang dood uiteraard, en kado's en snoep gewoon van je ouders waren...
...en nu heb ik een nostalgia trip van gedachte aan die vreselijke jaren 90 imitatiechocolade die we altijd met Sinterklaas kregen