Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 03:34

Aan mijn wekker ;( en dat ik slecht geslapen heb door oorpijn (mijn oorschelp doet echt pijn aan beide kanten, en ik ben een zijslaper wat het niet fijn maakt, heb hier al langer last van)

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 03:37

Dat die schreeuwende man weg is gelopen net nu de politie er aan komt. :=

Echt ik woon op de derde en die vrouw kon hem aan de telefoon nog horen gillen. :=

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 03:53

MarlindeRooz schreef:
Dat die schreeuwende man weg is gelopen net nu de politie er aan komt. :=

Echt ik woon op de derde en die vrouw kon hem aan de telefoon nog horen gillen. :=

Altijd handig...
Hier slaap ik nog altijd niet -O-
Net ook al de hele tijd een boek gelezen maar ook dat helpt niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 05:50

Mijn lijf, frustrerend af en toe.. :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 08:02

Hartstikke brak door die idioot van vannacht. Ben benieuwd of ze hem nog gevonden hebben en geholpen hebben.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 08:10

wyoming schreef:
Ik kan niet slapen, maak mij veel te druk voor morgen. (Mijn zoon wordt dan geopereerd, wel een routine ingreep, maar toch)

Succes vandaag en beterschap voor je zoon Y;(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 09:09

Oppaspuppy bijt steeds in mijn buikvet (en tiet). Ja James ik snap de hint. :7

Afbeelding

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 09:09

Wyoming succes voor je zoon.

Iedereen sterkte na een slechte nacht.

Wij hebben een huurdouche omdat de badkamer wordt verbouwd.
Wat een mini waterstraal zonder druk zit er in.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 09:24

Mijn oor die vannacht ging suizen heel irritant. Als ik er dan niet op let is het zo weg.

En dan ik mijzelf niet snap hoor, gisteren vond ik alles nog ellendig en rot en nu ik even geslapen heb is het weer een stuk beter. Straks ga ik maar lekker even sporten.

En aan de bult op mijn hoofd... Ik stootte gisteren aardig hard mijn hoofd tegen de punt van een kast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 09:43

De dierenambulance.

Er zat echt een heel ziek konijn midden op de weg, mogen ze niet voor rijden. Doe toch normaal.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 09:58

Jatten van foto's, al helemaal jatten van foto's voor commerciële doeleinden.. :x

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 10:02

Robijntjah schreef:
De dierenambulance.

Er zat echt een heel ziek konijn midden op de weg, mogen ze niet voor rijden. Doe toch normaal.

Zogauw je het konijn in een doosje doet mogen ze weer wél rijden geloof ik.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 10:17

[***] schreef:
Ik kan niet slapen, de stress van de rechtzaak komt ineens weer vol binnen... de uitspraak van hoger beroep was een half jaar geleden en naar verwachting duurt het nog minimaal 3 maanden voor het dossier in den haag bij de hoge raad ligt.
Wat zal het gevolg zijn van cassatie? Vinden ze dat er fouten zijn gemaakt? Wat als hij wordt vrijgesproken? Wat als de rechtzaak opnieuw moet? Wat als hij direct door mag naar de TBS (zeer waarschijnlijk)? Als hij weer de straat op mag, hoe kan ik mezelf dan nog veilig houden?
Ik ben bang...

Heel veel sterkte. Ik lees soms wat over je in Coronatopics over oa dat je geen mondkapje kan verdragen, het moet echt vreselijk zijn wat jou is overkomen. :(:)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 10:34

Oorpijn

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 10:34

Zebrastreep schreef:
Mijn oor die vannacht ging suizen heel irritant. Als ik er dan niet op let is het zo weg.

Moet je na gaan als je volcontinu dus een piep in je oor heb.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 10:36

Marcella schreef:
Zebrastreep schreef:

Moet je na gaan als je volcontinu dus een piep in je oor heb.

Voor je het weer volledig op jezelf betrekt :') ik heb al oorsuizen sinds kind af aan dus ik weet helaas hoe het is om constant een piep in je oor te hebben. Gelukkig kan ik het negeren maar die van vannacht was een nieuwe gok door gewoon mijn nek die wat spanning opgeslagen heeft.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 10:39

Cowboy55 schreef:
Die oude YouTube clip: Fenton! Fenton! _O-

hahahahahah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 10:45

Marigold schreef:
Robijntjah schreef:
De dierenambulance.

Zogauw je het konijn in een doosje doet mogen ze weer wél rijden geloof ik.

Maar dan kun je dat toch gewoon zeggen aan de telefoon... Ik vind Nederland soms ZO raar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 10:49

fohadie schreef:
[***] schreef:
Ik kan niet slapen, de stress van de rechtzaak komt ineens weer vol binnen... de uitspraak van hoger beroep was een half jaar geleden en naar verwachting duurt het nog minimaal 3 maanden voor het dossier in den haag bij de hoge raad ligt.
Wat zal het gevolg zijn van cassatie? Vinden ze dat er fouten zijn gemaakt? Wat als hij wordt vrijgesproken? Wat als de rechtzaak opnieuw moet? Wat als hij direct door mag naar de TBS (zeer waarschijnlijk)? Als hij weer de straat op mag, hoe kan ik mezelf dan nog veilig houden?
Ik ben bang...

Heel veel sterkte. Ik lees soms wat over je in Coronatopics over oa dat je geen mondkapje kan verdragen, het moet echt vreselijk zijn wat jou is overkomen. :(:)

Dank je, meestal kan ik er redelijk mee omgaan maar soms is het gewoon even helemaal op :( natuurlijk altijd op momenten dat het niet uitkomt, want veel stress is ook een trigger. Ik probeer dus zo rustig mogelijk te leven, naast studeren en mijn assistentiehond opleiden doe ik eigenlijk niks meer en dan gaat het meestal redelijk.
Eens zien hoe we vandaag gaan overleven met een lange les en een middag op het lab.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 10:52

Voel mij even zo uitgeblust. Werk gaat maar niet vooruit. Ik wil gewoon rust.

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 10:54

Vannacht maar een 2de camera bijbesteld voor bij de paarden :(
Halve nacht wakker gelegen omdat ik op de 1ste camera beweging spotte helemaal vooraan in de wei, paarden waren ook allemaal gefocust op datzelfde punt. Paar minuten later ging er een alarm af waar vooral mijn merrie fel op reageerde, daarna was het stil en ook geen beweging meer gezien. Die camera komt dus net niet tot aan dat punt vooraan, heb dus meteen een 2de camera bij besteld.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 11:06

Cowboy55 schreef:
Telpeva schreef:
Er loopt hier af en toe rond dit tijdstip zo'n tokkie rond die zijn hond los gooit (waar het niet mag... ), vervolgens zijn hond gaat roepen (daar waar mensen pogingen doen om te slapen...), en die hond luistert niet in 1x dus als die hond dan uiteindelijk na meerdere keren kansloos roepen en brullen terug komt bij die man dan krijgt die hond slaag.

Ik vind het een klojo

Die oude YouTube clip: Fenton! Fenton! _O-

Dankje, ik heb hem zojuist weer even opgezocht en nog een paar keer gekeken mijn dag is weer goed _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 11:31

Het hele schreeuwende drugsgebruiker probleem wordt steeds mooier. Het bijkt dus een dakloze te zijn die hier op het terrein kampeert met een tentje. Dat weet de politie en die heeft hem er gewoon laten liggen. Ten eerste is dat hartstikke gevaarlijk want hij gebruikt en het is langs het water, straks valt hij er in. Ten tweede wil ik vannacht gewoon slapen. Ten derde is het illegaal en had de politie dat niet mogen toelaten.

Net dus even langs de beheerder / verslaafdenopvang op het plein / de ggz-buren gelopen om het te bespreken. En ze zijn er allemaal mee bezig en de wijkagent wordt ingelicht. Wat een gezeik hier altijd. Echt een briljant idee om zoveel zwakke groepen op een klein oppervlakte te plaatsen (leger des heils zit om de hoek). Dat geeft dus de hele tijd dit gezeik.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 14:28

MarlindeRooz schreef:
Het hele schreeuwende drugsgebruiker probleem wordt steeds mooier. Het bijkt dus een dakloze te zijn die hier op het terrein kampeert met een tentje. Dat weet de politie en die heeft hem er gewoon laten liggen. Ten eerste is dat hartstikke gevaarlijk want hij gebruikt en het is langs het water, straks valt hij er in. Ten tweede wil ik vannacht gewoon slapen. Ten derde is het illegaal en had de politie dat niet mogen toelaten.

Net dus even langs de beheerder / verslaafdenopvang op het plein / de ggz-buren gelopen om het te bespreken. En ze zijn er allemaal mee bezig en de wijkagent wordt ingelicht. Wat een gezeik hier altijd. Echt een briljant idee om zoveel zwakke groepen op een klein oppervlakte te plaatsen (leger des heils zit om de hoek). Dat geeft dus de hele tijd dit gezeik.

Oeffff je bent er mooi klaar mee zo!!!

En dan erger ik me aan de roomba :')

Dat het geen super intelligent apparaat is, kan ik mee leven. Maar dat hij nou serieus zichzelf in een hoekje weet te drijven, achter een tafeltje en dan er gewoon niet op dezelfde manier er uit gaan. Nee! Nee hoor! Gewoon rondjes draaien. En rondjes draaien. En nog een x... Rondjes draaien en uit eindelijk roepen... "Error!!"
Nee, robot geval! Geen error! Gewoon er uit rijden, zoals je er in bent gegaan!
Denk je serieus dat hij stopt met rondjes draaien? Dus, op pauze gezet, zet hem een stuk verder op.

Drie x raden?!

Bingo!
Weer hetzelfde hoekje!
Heb er nu een kruk voor gelegd (zo'n ding voor als je been gebroken is)

:')

En nu denk ik... Waarom erger ik mij er eigenlijk aan. :') beetje jammer!

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 14:38

Platenspeler zou tussen 12 en 14 komen, komt die opeens weer vanavond :roll: