Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Ik kan niet slapen, de stress van de rechtzaak komt ineens weer vol binnen... de uitspraak van hoger beroep was een half jaar geleden en naar verwachting duurt het nog minimaal 3 maanden voor het dossier in den haag bij de hoge raad ligt.
Wat zal het gevolg zijn van cassatie? Vinden ze dat er fouten zijn gemaakt? Wat als hij wordt vrijgesproken? Wat als de rechtzaak opnieuw moet? Wat als hij direct door mag naar de TBS (zeer waarschijnlijk)? Als hij weer de straat op mag, hoe kan ik mezelf dan nog veilig houden?
Ik ben bang...
Marcella schreef:Zebrastreep schreef:Mijn oor die vannacht ging suizen heel irritant. Als ik er dan niet op let is het zo weg.
Moet je na gaan als je volcontinu dus een piep in je oor heb.
Marigold schreef:Robijntjah schreef:De dierenambulance.
Er zat echt een heel ziek konijn midden op de weg, mogen ze niet voor rijden. Doe toch normaal.
Zogauw je het konijn in een doosje doet mogen ze weer wél rijden geloof ik.
fohadie schreef:[***] schreef:Ik kan niet slapen, de stress van de rechtzaak komt ineens weer vol binnen... de uitspraak van hoger beroep was een half jaar geleden en naar verwachting duurt het nog minimaal 3 maanden voor het dossier in den haag bij de hoge raad ligt.
Wat zal het gevolg zijn van cassatie? Vinden ze dat er fouten zijn gemaakt? Wat als hij wordt vrijgesproken? Wat als de rechtzaak opnieuw moet? Wat als hij direct door mag naar de TBS (zeer waarschijnlijk)? Als hij weer de straat op mag, hoe kan ik mezelf dan nog veilig houden?
Ik ben bang...
Heel veel sterkte. Ik lees soms wat over je in Coronatopics over oa dat je geen mondkapje kan verdragen, het moet echt vreselijk zijn wat jou is overkomen.
Cowboy55 schreef:Telpeva schreef:Er loopt hier af en toe rond dit tijdstip zo'n tokkie rond die zijn hond los gooit (waar het niet mag... ), vervolgens zijn hond gaat roepen (daar waar mensen pogingen doen om te slapen...), en die hond luistert niet in 1x dus als die hond dan uiteindelijk na meerdere keren kansloos roepen en brullen terug komt bij die man dan krijgt die hond slaag.
Ik vind het een klojo
Die oude YouTube clip: Fenton! Fenton!
MarlindeRooz schreef:Het hele schreeuwende drugsgebruiker probleem wordt steeds mooier. Het bijkt dus een dakloze te zijn die hier op het terrein kampeert met een tentje. Dat weet de politie en die heeft hem er gewoon laten liggen. Ten eerste is dat hartstikke gevaarlijk want hij gebruikt en het is langs het water, straks valt hij er in. Ten tweede wil ik vannacht gewoon slapen. Ten derde is het illegaal en had de politie dat niet mogen toelaten.
Net dus even langs de beheerder / verslaafdenopvang op het plein / de ggz-buren gelopen om het te bespreken. En ze zijn er allemaal mee bezig en de wijkagent wordt ingelicht. Wat een gezeik hier altijd. Echt een briljant idee om zoveel zwakke groepen op een klein oppervlakte te plaatsen (leger des heils zit om de hoek). Dat geeft dus de hele tijd dit gezeik.