Nah de familie Jelies voedt de kinderen nog redelijk ouderwets op met t geloof en dat is best wel een verademing moet ik zeggen. Rustige maar hele blije kinderen
Mijn kinderprogramma guilty pleasure is Vier Handen op Eén Buik. Van die dingen waarvan ik ook héél blij ben dat ik het niet heb hoeven doormaken.
Magrathea
Geplaatst: 03-01-21 01:44
MarlindeRooz schreef:
Ik vind het heerlijk hoe ik de tv zachter kan zetten. en die ouders gewoon bewust in die prutsmutsen herrie zitten.
is dat je entertainment? Ik bedoel, ik snap het wel.
Ik kijk graag reaction videos van Mama Dr Jones (een gynaecoloog op youtube) op oa I didn't know I was pregnant Zij is echt cool en besteedde ook een keer expliciet aandacht aan dat een vrouw dus onverwachts was bevallen en dat ze ook echt niet wist of ze het kind wel wilde houden (of wilde laten adopteren). Fijn dat dat soort dingen ook gezegd worden
Ik vind react video's van mensen die echt wat te vertellen hebben echt fantastisch. Zo is er ook eentje met verpleegkundigen en artsen die reageren op ziekenhuisseries - eigenlijk best wel leerzaam. (En Cinema Therapy vind ik ook een tof kanaal!)
Oké, lekker offtopic. Eén nadeel aan het niet hebben van kinderen: je kunt niemand anders de schuld geven als je om één uur 's nachts nog op bed ligt met je laptop.
Femke_Tweety
Geplaatst: 03-01-21 01:58
Mkango schreef:
Oké, lekker offtopic. Eén nadeel aan het niet hebben van kinderen: je kunt niemand anders de schuld geven als je om één uur 's nachts nog op bed ligt met je laptop.
Ooh jazéker wel.
Alleen geen koters...
Anoniem
Geplaatst: 03-01-21 11:18
Nou, voorlopig ben ik best blij met onze nieuwe buren Er zijn 3 kinderen (ik denk 3 meisjes) die om de week er verblijven dus co-ouderschap. Papa is DJ. Heel af en toe horen we even wat van de muziek maar dan zet je de tv aan of radio en is het geluid weg. Hij draait ook nooit 's avonds en luid is het al helemaal niet, hooguit op de achtergrond wat basgeluiden. De kinderen horen we eigenlijk amper. Wel een keertje rennen, maar zelfs dat is niet dagelijks. Wat een verademing!