Niobe schreef:Net als mensen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shae schreef:Als je je inleest in karma dan lees je dat men gelooft dat gaat over acties in al je levens en dat dit dus gevolgen zou hebben op al je levens. Even losstaand van wat ik wel of niet geloof, maar het idee van karma is niet dat de gevolgen uitsluitend binnen een paar maanden of jaren merkbaar zijn.
Zo ben ik weer van mening dat als er een enkele god is die ons heeft gemaakt, ons een vrije wil geeft, maar ons wel test en afstraft, wegkijkt tijdens de holocaust of inderdaad als kinderen of superlieve mensen kanker krijgen dat die god dan een enorme rotzak is en beter The Sims kan gaan spelen. Al schijnt dat niet echt een unpopular opinion te zijn tegenwoordig.
Mijn u.o. (denk ik) is wel dat westerlingen soms wat snel denken dat we begrippen uit andere culturen en religies helemaal snappen, inclusief ikzelf.
germie schreef:MarcoBorsato schreef:Houd dat Corona geneuzel in het Corona topic, aub.
Nee, hier mag je je mening geven zonder dat er commentaar komt.![]()
Dat je mij niet mag terwijl je me niet kent is wel duidelijk, maar ik geef toch echt hier mijn mening en blijf dat doen.
__Sannne schreef:germie schreef:
Nee, hier mag je je mening geven zonder dat er commentaar komt.![]()
Dat je mij niet mag terwijl je me niet kent is wel duidelijk, maar ik geef toch echt hier mijn mening en blijf dat doen.
Neem het niet zo persoonlijk joh. Er is hier ook gevraagd om niet de vaccinatie discussie te voeren.