Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 21:51

Niobe schreef:
Net als mensen!

:') _/-\o_

LadyMadonna

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 21:55

Nu een paar keer in Hongarije geweest, en daar is een doggybag redelijk standaard. Hoef je niet om te vragen.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 21:56

Maagverkleining gehad hier: Het minder betalen is in heel veel restaurants niet meer. Bijv, bij de Shabu is het afgeschaft.

Ik denk doordat er mensen zijn die dus gewoon wel van alles naar binnen kunnen werken ofzo :') .

Wat ik daar dan weer irritant vind: Je bent daar verplicht een drankje te nemen. Mijn vriend had een keer een grote cola en ik niks. Krijg ik op het einde te horen dat ik ook wat had moeten drinken. Moest gewoon op de rekening. ( want ik kan niet meer eten en drinken tegelijk )

Kom ik dus echt nooit meer :+

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 12:07

Ruitje klinkt idd als oneerlijk :(:) wat betreft kleinere maaltijden ivm allergie mag ik best veel niet hebben. Of zo ongeveer alles eraf gehaald. Wij lossen het tegenwoordig op door bv een voorgerecht als hoofdgerecht te bestellen of vragen een bord en bestek bij. Al moet ik zeggen dat in nederland ze daar vaker moeilijk over doen in vergelijk met buitenland. -O-

Onpopulair misschien maar mag aub de berichtgeving over de familie Meiland stoppen. _-:( We worden hier doodgegooid met kreten als gooooeeed. Waar dat ook vandaan mag komen. Heb de serie ooit 5 minuten gezien. Genoeg om er ver van te blijven. Maar wat een feest -O- ze verhuizen deze kant kennelijk op en de pers in de regio buitelt over elkaar heen. Vreselijk gewoon. En dat voor een gebied dat bekend staat om zijn nuchterheid. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 14:15

Als je naar een knap restaurant gaat krijg je gewoon mooie kleine porties. Als je naar een biefstuk-met-friet plek gaat is dat precies wat je krijgt.

Bij Cafe Americain kun je bijgerechten los bijbestellen, kun je zelf kiezen hoe vol je bord is. Maar echt knap eten is het niet.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 15:27

Als je geen grote porties lust kun je ook tapas gaan eten bij een goed tentje waar je per portie tapas betaald. Als je dan niet zo'n gierige mieperd bent die elke mozzarella stick gedeeld wil betalen is het nog gezellig eten ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 20:51

Karma bestaat niet.

Wat zou de reden zijn dat een kind kanker krijgt dan? Het was een vervelend kind op school?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 06:24

Er is ook nog zoiets als kans.

Een dobbelsteen valt op 5, niet omdat het karma was voor vorige keer op 6 gevallen te zijn, maar omdat er nu eenmaal een kans van 1/6 is dat hij op 5 valt.

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 07:32

Als je je inleest in karma dan lees je dat men gelooft dat gaat over acties in al je levens en dat dit dus gevolgen zou hebben op al je levens. Even losstaand van wat ik wel of niet geloof, maar het idee van karma is niet dat de gevolgen uitsluitend binnen een paar maanden of jaren merkbaar zijn.

Zo ben ik weer van mening dat als er een enkele god is die ons heeft gemaakt, ons een vrije wil geeft, maar ons wel test en afstraft, wegkijkt tijdens de holocaust of inderdaad als kinderen of superlieve mensen kanker krijgen dat die god dan een enorme rotzak is en beter The Sims kan gaan spelen. Al schijnt dat niet echt een unpopular opinion te zijn tegenwoordig.

Mijn u.o. (denk ik) is wel dat westerlingen soms wat snel denken dat we begrippen uit andere culturen en religies helemaal snappen, inclusief ikzelf. :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 09:16

Shae schreef:
Als je je inleest in karma dan lees je dat men gelooft dat gaat over acties in al je levens en dat dit dus gevolgen zou hebben op al je levens. Even losstaand van wat ik wel of niet geloof, maar het idee van karma is niet dat de gevolgen uitsluitend binnen een paar maanden of jaren merkbaar zijn.

Zo ben ik weer van mening dat als er een enkele god is die ons heeft gemaakt, ons een vrije wil geeft, maar ons wel test en afstraft, wegkijkt tijdens de holocaust of inderdaad als kinderen of superlieve mensen kanker krijgen dat die god dan een enorme rotzak is en beter The Sims kan gaan spelen. Al schijnt dat niet echt een unpopular opinion te zijn tegenwoordig.

Mijn u.o. (denk ik) is wel dat westerlingen soms wat snel denken dat we begrippen uit andere culturen en religies helemaal snappen, inclusief ikzelf. :D

Als god echt zou bestaan is hij of niet zo machtig als mensen zeggen dat hij is, of niet zo goed als mensen zeggen dat hij is.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 19:04

Van mij mogen dierentuinkaarten echt een stuk duurder.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 19:26

Ze moeten ophouden met dat coronageneuzel. Je voorkomt het toch niet en het is gewoon een ziekte zoals de griep. Alsof mensen melaats zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 19:37

Vloggers vind ik maar halve garen :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 19:37

Houd dat Corona geneuzel in het Corona topic, aub.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 19:39

MarcoBorsato schreef:

Nee, hier mag je je mening geven zonder dat er commentaar komt. :D
Dat je mij niet mag terwijl je me niet kent is wel duidelijk, maar ik geef toch echt hier mijn mening en blijf dat doen. :Y)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 19:41

germie schreef:
MarcoBorsato schreef:

Dat je mij niet mag terwijl je me niet kent is wel duidelijk, maar ik geef toch echt hier mijn mening en blijf dat doen. :Y)

Neem het niet zo persoonlijk joh. Er is hier ook gevraagd om niet de vaccinatie discussie te voeren.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 19:45

__Sannne schreef:
germie schreef:

Neem het niet zo persoonlijk joh. Er is hier ook gevraagd om niet de vaccinatie discussie te voeren.

ER zijn wat bokkers die op elke punt en komma die ik schrijf commentaar hebben en zelfs niet goed lezen en mij woorden in de mond leggen die ik nooit heb uitgesproken of zelfs mijn mening weten terwijl ik mijn mening niet verkondigd heb. Dus dan mag ik daar wel wat van zeggen.
Je mag hier je mening geven zonder afgebrand te worden. Dus dat doe ik dan ook. Niet meer en niet minder.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 20:13

Klinkt als: lekker puh.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 20:22

Nou ik weet zeker dat ik een mening kan geven die me een ban oplevert.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 20:24

Niobe schreef:

Probeer eens? :')

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 20:24

Niobe schreef:

Ga ervoor! :j

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 20:27

Ja hallo, willen jullie me weg hebben :')

Ik wilde ermee zeggen dat niet elke mening geaccepteerd wordt. Over andere bokkers bijvoorbeeld of andere topics of zo :')

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 20:29

Niobe schreef:
Ja hallo, willen jullie me weg hebben :')

Ik wilde ermee zeggen dat niet elke mening geaccepteerd wordt. Over andere bokkers bijvoorbeeld of andere topics of zo :')

Hou je in :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 20:30

Geen idee wat je moet doen voor een ban, heb er nooit een gehad eigenlijk :=

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 20:31

Niobe zal het zo dadelijk even demonstreren verwacht ik.