Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verootjoo schreef:Ik heb geoefend op dankjewel zeggen als ie bij de slager worst krijgt.
Dus toen ik vroeg ‘wat zeg je dan?’
Zegt ie: ‘hebbes’
verootjoo schreef:De shirts van deze zomer van carlijnq zijn wel echt smal. En heel erg lang. En een klein gat voor het hoofd
tita schreef:Nou ik heb etikette gehad, en dat geef ik mijn kind wel mee, niet alles maar wel veel.
En dan netjes praten, mensen aankijken, gedag zeggen, dingen vragen, niet pulken in neus
Verder mag ze alles bespreken hoe klein ze ook is, maar niet luisteren is hier wel gelijk reactie van ons op.
We hebben een kerkbank in de gang![]()
zit ze toch wel elke dag op nadenken over haar zonde
![]()
Maar mijn kind zegt ook sorry.
Ik wil geen gegil, of gedram, als we uiteten gaan blijf je aan tafel.....ik wil geen vandervalkkind![]()
Wordt mijn kind streng opgevoed.... ik denk het wel in deze huidige tijd, maar er lopen zoveel asociaaltjes rond ik probeer het anders.
En dan nu krijg ik natuurlijk bokt over me heen maar de Jo frost methode werkt hier niet altijd dus iid pak op je billen
litilaura schreef:Ja dat wil ik best uitleggen, ik had een heel verhaal kunnen typen over de dingen die ik heb meegemaakt. Maar denk dat iedereen zich bij de # een voorstelling kan maken dus dat dekt de lading zonder dat mijn persoonlijke details op een openbaar forum staan. Wat ik heb meegemaakt wil ik mijn kinderen absoluut voor behoeden, en daarom vind ik echt het allerbelangrijkste in de opvoeding zelfrespect en regie over eigen haar lichaam. En daarom ben ik ook zo fel in dit onderwerp.
MarcoBorsato schreef:Ik snap het denk ik wel. Maar ik voelde het inderdaad ook als een aanval. Reageerde daarom ook echt even pissig. Zand erover?
Ik leer mijn kind trouwens weer geen sorry zeggen.
MarcoBorsato schreef:Op die leeftijd is afleiden makkelijker
Maar ja, ik doe het niet perfect. Ik ben ongeduldig, ik vloek veel en in tijden van zwangerschap is babytv onze redding. En ons kind is een draak, echt een ondeugend weglopertje, heel extravert en niet onder de indruk van enige autoriteit. Kortom, 100 procent mijn kind, zelfde sadistische gevoel voor humor.