Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:Denken meer mensen wel eens na over het nut vam het bestaan van de mensheid op deze aarde?
De grootste bedreiging voor de wereld vind ik de mensheid. Of denk ik dan te negatief?
Wat heeft het voor zin om verder te fokken. Wij mensen zijn het domste ras op aarde. Ken jij dieren die elkaar pesten? Treiteren? Psychisch kapot maken? Elkaar doden met wapens (elkaar doden doen dieren ook, maar niet zonder zelf het gevecht aan te gaan), zie jij dieren producten op elkaar testen om er mooier uit te zien? (make up) zie jij dieren plannen maken om andere diersoorten uit te roeien met een nucleare bom? Dieren die geloven in een andere god?
We zijn echt krankzinnig. Ooit vond ik het gaaf dat wij mensen zo'n goed ontwikkeld brein hebben en een besef van eigen persoon hebben... Maar ik kom daar echt op terug.
We zijn echt compleet gestoord met zn alle. En de meest gestoorden mogen ook ongelimiteerd doorfokken.
Oke. Nu stop ik mijn tirade xD
watchthesky schreef:Ik begrijp dat kabaal van 66 spelende kinderen heel rot is, maar ik vind wel dat als je dat huis hebt gekocht terwijl die opvang er al was, zoals ik in het artikel meen te lezen, je niet mag zeiken.
Hier in de buurt heb je ook van die lui die aan het spoor wonen en over treingeluiden zeiken. Dat spoor ligt er al 120 jaar, je koopt er bewust een huis naast... En begint dan een actiegroep om het spoor te laten verleggen.
Daar heb ik echt geen begrip voor hoor.
Nou zou ik persoonlijk die koters wel erger vinden dan elk halfuur een trein trouwens.
Mijn vriend en ik gaan bewust niet kopen naast of tegenover een school, speeltuin of opvang of vlakbij de route er naartoe. Daar hebben wij niks te zoeken. Misschien moeten andere mensen die net zo onverdraagzaam zijn als wij ook bezinnen voor ze beginnen
MarcoBorsato schreef:Schuur_ schreef:
Wat een bizar negatieve kijk op het leven. Ben je het hiermee eens?
Siersma schreef:https://www.facebook.com/45502366281/po ... 980856282/
Het zij kinderen en die moeten spelen, daar mag je dus niet over klagen blijkt