Het nieuwe jaar goed (kuch) begonnen met val van paard, met gekneusde ribben als gevolg. Maar voelt vandaag al een stuk beter! Denk dat ik er goed vanaf kom...
Vandaag complimenten gehad van de werkgever. Besproken dat ik een opleiding naar eigen keuze mag gaan doen... Daarnaast drie patiënten een infuus gezet die eigenlijk naar de anesthesie moesten en dan door je collega's topprikker genoemd worden.
Eindelijk een doorbraak met mijn hersenschudding die al een half jaar duurt. Volgende week donderdag al afspraak bij een revalidatiecentrum. Ondanks de 5 uur slaap ga ik vandaag huppelend door het leven. Hopelijk kunnen ze me daar helpen.
Tandarts is geweest voor de paarden. M'n oudje van bijna 30 kreeg de volgende opmerking: 'een uitzonderlijk goed gebit, zo goed heb ik het eigenlijk nog niet gezien bij een pony van zijn leeftijd'
Hij is al zo'n moeilijke eter door zijn medicatie dus ben ook heel blij dat ik z'n voer niet hoef aan te passen.
Vanaf morgen in de pre order dit is zo spannend en leuk
soesita
Geplaatst: 06-01-21 12:28
Een vriendin teruggevonden waarmee ik door omstandigheden in haar en mijn leven sinds 30 jaar geen contact meer mee heb gehad - wel gewild maar elkaar niet gevonden. En zij is even blij als ik!