heb er zo'n zin in! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb er zo'n zin in!

en Mr-ver-weg gaf gisteren aan hetzelfde te hebben
. Ik heb ook 3 jaar geroepen, niet nog meer kinderen voor mij. Maar nu durf ik het ook niet meer geheel uit te sluiten. Maargoed op deze cliché dingen zit je vast niet te wachten
Gewoon lekker daten, eerlijk zijn en aankijken.
. Ze vind me een muts maar ziet nu wel weer de gelegenheid om mij niet thuis te hoeven afzetten als we vanavond gaan stappen (ze is de bob) want ik kan vast wel bij hem slapen (haar vriend en hij wonen samen in 1 huis).
.
, heel gezellig gekletst en hij ziet mij wel echt heel erg zitten
maar ik mis.. het. De kriebel, een stukje aantrekkingskracht, het stukje 'ik word warm als ik naar hem kijk'. Hij was ook helemaal flabbergasted toen ik er na een uur of twee op aan stuurde om het een en ander af te ronden. Hij was er van overtuigd dat we nog de stad in zouden gaan, ergens eten, film kijken.. Drie dates in één
Hij was helemaal sip. Terwijl ik nooit meer in gedachten heb gehad dan wat kletsen en een paar drankjes.

waarvan ik de tweede ook echt heb zitten chagrijnen omdat ik m niet zag zitten
Tweede date komt er denk ik wel hoor, want het was verder echt best heel gezellig.