Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

UltimOo

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 12:24

Oeh ik zie Mr-ver-weg donderdag weer :D heb er zo'n zin in!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 12:27

Oeh leuk Esther!

Ik zie morgen mijn date ook weer :o

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 12:31

Hahaha begin deze week iedereen weemoedig vanwege lastige dingen, radiostiltes, ruzies en andere moeilijkheden..
En nu ineens iedereen weer aan de date :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 12:40

fleurtjeuh schreef:
Hahaha begin deze week iedereen weemoedig vanwege lastige dingen, radiostiltes, ruzies en andere moeilijkheden..
En nu ineens iedereen weer aan de date :D
Jep, hier woensdag 2 dates op de planning :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 12:43

Ik heb mijn date voor maandag (met een ander) afgezegd, voelt voor mij toch niet goed om nog met een andere te daten terwijl het met deze goed voelt nu. Daarbij ook twijfels of we bij elkaar passen, dus voor nu maar afgezegd :)

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 12:45

Relaxed schreef:
Ik heb zelf absoluut geen kinderwens.. dus ja, zou een probleem kunnen zijn.. :j

Hmm dat is lastig dan idd :\

Leuk Tanya :) Kaartspel ken ik niet!

Leuk Ultimoo en Yvanka :D

Ik heb nog geen vervolgdate gepland met mijn leuke date..

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 13:03

Leuk yvanka! En begrijp het wel met die van maandag, als iets goed voelt zou ik ook niet snel ondertussen nog met iemand anders afspreken :)

Jij ook alvast veel plezier Ailill haha :D

I think I have a little crush :o en Mr-ver-weg gaf gisteren aan hetzelfde te hebben :=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 13:04

Direct maar twee Patrick? :))

Hutkofferman is onderweg! Ik haal hem straks op. Best wel heel spannend, ik heb in geen maaaaaanden meer gedate := :=

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 13:05

Het valt mij ook op dat er op bepaalde mensen anders gereageerd word. Ik weet niet precies wat Robijntjah eerder gepost heeft maar van wat ik heb gelezen is het tussen haar en haar 'lover' een aantrekken en afstoten. Ik herken mezelf daar ook in omdat het bij mij de afgelopen weken ook een paar keer zo is geweest, alleen vertel ik het hier blijkbaar iets genuanceerder waardoor er wel normaal gereageerd word? Van wat ik hier lees probeer ik op te reageren om iemand ermee verder te helpen of steun te bieden of aan te moedigen, maar ik realiseer me wel dat mensen kiezen wat ze wel en niet op het internet gooien en dat we nooit een volledig objectief beeld hebben. We kennen de persoon en de situatie niet.

Relaxed, gewoon lekker daten en er achter komen hoe het zit met die kinderwens. En je weet maar nooit, misschien draai jij wel bij, als het de ware is ;) . Ik heb ook 3 jaar geroepen, niet nog meer kinderen voor mij. Maar nu durf ik het ook niet meer geheel uit te sluiten. Maargoed op deze cliché dingen zit je vast niet te wachten :+ Gewoon lekker daten, eerlijk zijn en aankijken.

Berdien, veel plezier met hutkofferman! Ik ben benieuwd hoe het is bevallen. Een LOTR marathon is gelijk wel heel heftig natuurlijk whahaha.

Iedereen veel plezier met de aankomende dates!

Mijn beste dinnetje vroeg me gister weer of ik hem nog gesproken had, in real life. Toen kon ik natuurlijk niet liegen := . Ze vind me een muts maar ziet nu wel weer de gelegenheid om mij niet thuis te hoeven afzetten als we vanavond gaan stappen (ze is de bob) want ik kan vast wel bij hem slapen (haar vriend en hij wonen samen in 1 huis).

Het contact loopt de afgelopen dagen ineens weer soepel, ik krijg vanuit hemzelf appjes en hij vond het zelfs een beetje jammer dat ik niet had gezegd dat ik vandaag naar festival ging (ja hallo, het moest stiekem blijven tussen ons en ik ga met vriendin mee haha). Hij wil nu wel tijd met mij besteden maar het van te voren beter plannen. Ik vind het leuk om te horen maar dit keer heb ik de knop wel goed bij mezelf omgezet. Geen verwachtingen en als het leuk is is het leuk. Dat lijkt nu goed te werken :D .

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 16:11

Berdien schreef:
Direct maar twee Patrick? :))

Hutkofferman is onderweg! Ik haal hem straks op. Best wel heel spannend, ik heb in geen maaaaaanden meer gedate := :=

Oehhh dat is vlot gegaan! Have fun!

Relaxed, heb je doorgevraagd naar zijn wens?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 16:14

Ja beetje, maar had het idee dat hij het wou omdat het zo hoorde.. maar komt vast gauw ter sprake.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 16:36

Wat fijn dat het zo goed werkt Linda!

Kinderwens zou voor mij ook wel een dingetje zijn. Op zich wel goed dat je nu al weet hoe of wat :j

Hutkofferman is net weer weg. Leuke jongen (hij klinkt echt heel jong :)) , heel gezellig gekletst en hij ziet mij wel echt heel erg zitten := maar ik mis.. het. De kriebel, een stukje aantrekkingskracht, het stukje 'ik word warm als ik naar hem kijk'. Hij was ook helemaal flabbergasted toen ik er na een uur of twee op aan stuurde om het een en ander af te ronden. Hij was er van overtuigd dat we nog de stad in zouden gaan, ergens eten, film kijken.. Drie dates in één :)) Hij was helemaal sip. Terwijl ik nooit meer in gedachten heb gehad dan wat kletsen en een paar drankjes.

Daten is maar ingewikkeld.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 16:40

Oh oliebol. Ja. Balen. En het nog een keer proberen of gewoon echt nee?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 16:42

Ja gaan -denk ik- nog wel een tweede date doen. Heb het ook eerlijk gezegd, dat hij echt wel leuk genoeg is maar dat ik het nog niet weet. Denk ook dat hij een hele leuke 'gewone' vriend zou zijn. Maar dat zegt eigenlijk ook al genoeg... Lastig lastig.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 16:46

:(

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 16:49

Oh lastig Berdien. Wel fijn dat hij ergens toch mee viel haha. En wie weet komt het nog :)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 17:46

Je weet t niet berdien, mijn ex had ook 3 dates nodig om me te overtuigen :j waarvan ik de tweede ook echt heb zitten chagrijnen omdat ik m niet zag zitten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 18:02

Ik zou het zeker nog een kans geven berdien, een goede vriendschap kan ook heel leuk zijn :j

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 19:01

Dat is absoluut waar! Of een vriendschap werkt met opmerkingen als 'Ik weet niet wat ik mooier vond, je voor- of achterkant' weet ik niet :)) Tweede date komt er denk ik wel hoor, want het was verder echt best heel gezellig.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 19:03

Maar als hij jou echt leuk vind en je stopt m in de Friends zone wordt dat ook wel een dingetje :D

Maar sowieso al top dat t leuk was!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 19:07

Ik wilde tinder weer downloaden.
Maar wat houd die nieuwe privacy wet in?

Blijft het zelfde of?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 19:19

Met z'n allen :D

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 19:36

Klassieker aillil!

Maar het was wel leuk berdien? Geen rare stiltes en geen uitgepakte hutkoffers?

Ik ben aan het appen met een ruim 2m moterrijdende, reizende moestuinman. Hij wil iets te graag want stelde nu al voor om samen op de bank naar de tv te turen; immers dat was mijn plan, zijn plan dan kunnen we dat net zo goed samen :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 20:00

Ik heb ook ineens een aardige kerel op de chat. Ik weet niet of ik er de kriebels van ga krijgen, maar het is wel gezellig. :))

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 20:03

Klinkt wel interessant Rytir! Maar heeft hij nou een reizende moestuin of houdt hij van moestuinen en reizen? :D

De hutkoffer is wel echt helemaal los (en leeg) gegaan. Maar in dit geval wel goed, want het zijn wel dingen waarvan je van tevoren een keuze moet maken of je daar mee kunt/wilt dealen.