Hier is het weer heerlijk raak met haatcomments

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:xTitanic schreef:Is er nog een (paarden)fotografen pod waar ik welkom ben ?
Ja je bent welkom bij dir van ons!
Een pod is een groep waar meerdere mensen in zitten die op elkaar reageren. Zodat ze hoog in de feed krijgen en dus meer likes
Shanna schreef:Ik zal eens even iedereen uit de lijst volgen namens modellenmeisje
Ik vind Jimmy wel echt een heeeel knappe pony trouwens hoor!
Shanna schreef:Thanks!![]()
Ik ben gewoon niet zo goed in mezelf verkopen, heb ook amper nieuwe shoots terwijl ik echt niet heel duur ben..![]()
Ik heb de feed van mn dochtertje toch maar leeg getrokken, ging nu steeds haar likes per foto vergelijken
Ze begint nu gewoon opnieuw, van jong naar nu. Frisse start!
Joscaa schreef:Sorry dat ik het zeg hoor, vind me asociaal maar ik word zóóó moe van iedereen die binnen komt vallen en een lijstje voorgeschoteld wil krijgen met hoe je je account laat groeien. Laat dat nu nét zijn wat we veel bespreken in dit topic en ervaringen en ideeën over delen, dus neem gewoon heel even de MOEITE om dit topic door te bladeren en Google anders even. Waarom moeten we keer op keer opsommen wat je moet doen om je account groter te maken.......
Dayanara schreef:Joscaa schreef:Sorry dat ik het zeg hoor, vind me asociaal maar ik word zóóó moe van iedereen die binnen komt vallen en een lijstje voorgeschoteld wil krijgen met hoe je je account laat groeien. Laat dat nu nét zijn wat we veel bespreken in dit topic en ervaringen en ideeën over delen, dus neem gewoon heel even de MOEITE om dit topic door te bladeren en Google anders even. Waarom moeten we keer op keer opsommen wat je moet doen om je account groter te maken.......
Ik ben het wel met je eens. Net zoals de vraag wat een pod is. Dit is echt al tientallen keren uitgelegd/besproken.
Zoekfunctie is helemaal niet moeilijk te gebruiken en Google al helemaal niet.
xU_Blinghx schreef:Dayanara schreef:
Ik ben het wel met je eens. Net zoals de vraag wat een pod is. Dit is echt al tientallen keren uitgelegd/besproken.
Zoekfunctie is helemaal niet moeilijk te gebruiken en Google al helemaal niet.
Na ja, misschien de openingspost ook aanpasseb met een begrippenlijst? En uitleg met bepaalde tips.
Vooralsnog merk ik dat er niet iets is wat bij iedereen werkt.
wilmatj schreef:Meestal is het een kleine moeite, het wordt pas vervelend als dezelfde vragen bijna elke pagina voorbij komen. Wat ik ook grappig vind zijn de mensen die hier eens langs komen om zich voor te stellen en daarna weer foetsie zijn. Is dat voor die paar extra volgers?
Citaat:Sorry maar via google snap ik t meestal alsnog niet (wordt vaak een tikkeltje lastig uitgelegd als je instagram pas net hebt) en jullie kunnen het met voorbeelden vanuit paarden of fotografie en huis tuin en keuken woorden uitleggen in één of twee zinnetjes.
En hé, ik gaf eerlijk aan geen zin te hebben om de pagina's door te zoeken (zou niet weten of dat ook via de zoekfunctie hier makkelijker kan) maar wel nieuwsgierig te zijn, als niemand dan reageert jammer, wellicht dat ik dan iemand privé benaderd had maar ik was wel erg blij met de reactie.![]()
En als een reactie iemand blij kan maken of kan helpen, wat is daar dan erg aan als je weet dat je daar iemand mee kan helpen? En als je geen zin hebt om iemand blij te maken met een reactie, dan kan je de vraag toch gewoon negeren?
Een overzichtelijk en duidelijke Q&A in de startpost zou denk ik niet misstaan, dan had ik mijn vraag niet gesteld waarschijnlijk. Maar dan nog roept het bij mij de vraag op of dat echt zo hinderlijk is of dat het mogelijk is om elkaar met één of twee zinnetjes te typen (neem mezelf nou die een maand geleden niks van instagram af wist en dus ook dit topic tot die tijd niet heeft bekeken) te helpen?
En dan hoef ik ook echt niet te weten wat mijn account groter maakt, dat boeit me echt 3x niksjullie hadden het er alleen de hele pagina over en ik was benieuwd of het een of andere stiekeme afkorting was of dat het ook daadwerkelijk ergens voor stond.
Wendy15 schreef:Hier een paar dagen niks gepost maar aantal volgers blijft toch nog rond de 60 hangen.
Ik las iets over goede tijden om te posten. Welke tijden werken voor jullie het beste? Want ik doe nu maar wat net hoe het uitkomt.