Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mirriejj

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 14:08

En elke dag posten.

Hier is het weer heerlijk raak met haatcomments :roll:

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 14:29

@mirriejj waar krijg he haat op dan?

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 14:31

Loes1996 schreef:
@mirriejj waar krijg he haat op dan?

Op dat ik te zwaar ben ( die kan ik nog inkomen) Maar ook dat mijn verzorgstertje van 50 kg te zwaar is :') :') :')
Maar ook dat Jimmy te klein is om mee te mennen etc.

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 14:32

O wauw....waar men zich druk om maakt he :’) ik vind Jimmy wel echt een snoepje<3 lekker geconcentreerd koppie

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 18:51

Heb ineens weer een foto die heel hard gaat, snap er nog steeds niets van qua logica :’)

Binnenkort mijn fotografie insta ook maar weer eens actief maken, want wil weer meer gaan fotograferen :j

RoosMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 19:06

Wat een groot aantal volgers hebben een paar van jullie zeg :wow:
Nou mirriejj wat een onzin, volgens mij is Jimmy hartstikke sterk
Ik had een tijdje een bedrijfsprofiel en nu weer normaal, maar weet nog niet helemaal wat nou "beter" is. Lijkt me wel interessant om cijfertjes over de posts te zien. Maar sommige vrienden krijgen een minder groot bereik als ze hun account op bedrijfs zetten :? Hoe zijn jullie ervaringen??

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 19:40

Sorry dat ik het zeg hoor, vind me asociaal maar ik word zóóó moe van iedereen die binnen komt vallen en een lijstje voorgeschoteld wil krijgen met hoe je je account laat groeien. Laat dat nu nét zijn wat we veel bespreken in dit topic en ervaringen en ideeën over delen, dus neem gewoon heel even de MOEITE om dit topic door te bladeren en Google anders even. Waarom moeten we keer op keer opsommen wat je moet doen om je account groter te maken.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 19:45

Ik zal eens even iedereen uit de lijst volgen namens modellenmeisje :D

Ik vind Jimmy wel echt een heeeel knappe pony trouwens hoor! :~

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 20:15

Lau schreef:
xTitanic schreef:
Is er nog een (paarden)fotografen pod waar ik welkom ben ?

Ja je bent welkom bij dir van ons!

Een pod is een groep waar meerdere mensen in zitten die op elkaar reageren. Zodat ze hoog in de feed krijgen en dus meer likes

Laat het maar weten of je bij onze fotografiepod wil, dan voeg ik je even toe :)

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 20:42

Shanna schreef:
Ik zal eens even iedereen uit de lijst volgen namens modellenmeisje :D

Ik vind Jimmy wel echt een heeeel knappe pony trouwens hoor! :~

Jouw fotografie pagina's zijn trouwens ook echt gaaf, zat er vandaag door te kijken. Wauw, wat een talent heb je <3 Ik snap niet dat je niet meer volgers hebt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 20:50

Thanks! <3

Ik ben gewoon niet zo goed in mezelf verkopen, heb ook amper nieuwe shoots terwijl ik echt niet heel duur ben.. -O-

Ik heb de feed van mn dochtertje toch maar leeg getrokken, ging nu steeds haar likes per foto vergelijken :+
Ze begint nu gewoon opnieuw, van jong naar nu. Frisse start!

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 20:50

@Joscaa Nou voel ik me toch een tikkel aangesproken dusbnou uh sorry hoor :’) laat ik nu net eerder dit topic al hebben doorgelezen, maar dacht misschien is er wel meer te vinden dan alleen ‘hashtags’ en op bepaalde uren posten. Dus uh sorry jeetje :?
Soms denk je in eerste instantie aan iets en wordt dat gepost maar niet iedereen gooit zijn briljante ideeën om te groeien in eerste instantie op Bokt, dit kon ook weer een mogelijkheid zijn om andere dingen te horen :o

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-19 20:52

Shanna schreef:
Thanks! <3

Ik ben gewoon niet zo goed in mezelf verkopen, heb ook amper nieuwe shoots terwijl ik echt niet heel duur ben.. -O-

Ik heb de feed van mn dochtertje toch maar leeg getrokken, ging nu steeds haar likes per foto vergelijken :+
Ze begint nu gewoon opnieuw, van jong naar nu. Frisse start!

Is het niet een idee om af en toe wat tfp werk te doen. Dan kan je wat bekendheid creëren. Weet niet of je dat hebt gedaan maar misschien helpt het :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 21:09

90% van mijn portfolio is TFP helaas :+
Al verpak ik het meer in win-acties.. Helaas blijven de likes/ volgers voor een winactie daarna 9 vd 10 keer ook niet plakken.. :Y)

Ik wil wel weer meer vrij werk gaan maken ook, maar afgelopen jaar vooral aan het klussen geweest in huis, en met de paarden intensieve verzorging bezig geweest, dus de prioriteiten lagen even elders. Betaalde shoots heb ik wel gehad, maar voor vrij werk/ TFP had ik even geen tijd.
Huis is bijna klaar, dus dan kan ik me weer volop op de fotografie gaan storten! :D

Dochterlief is trouwens onwijs blij met haar volgers!, Not sure of ik daar zo blij mee moet zijn.. }:0

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 00:13

Joscaa schreef:
Sorry dat ik het zeg hoor, vind me asociaal maar ik word zóóó moe van iedereen die binnen komt vallen en een lijstje voorgeschoteld wil krijgen met hoe je je account laat groeien. Laat dat nu nét zijn wat we veel bespreken in dit topic en ervaringen en ideeën over delen, dus neem gewoon heel even de MOEITE om dit topic door te bladeren en Google anders even. Waarom moeten we keer op keer opsommen wat je moet doen om je account groter te maken.......

Ik ben het wel met je eens. Net zoals de vraag wat een pod is. Dit is echt al tientallen keren uitgelegd/besproken.

Zoekfunctie is helemaal niet moeilijk te gebruiken en Google al helemaal niet.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 00:30

Dayanara schreef:
Joscaa schreef:

Ik ben het wel met je eens. Net zoals de vraag wat een pod is. Dit is echt al tientallen keren uitgelegd/besproken.

Na ja, misschien de openingspost ook aanpasseb met een begrippenlijst? En uitleg met bepaalde tips.

Vooralsnog merk ik dat er niet iets is wat bij iedereen werkt.

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 07:29

xU_Blinghx schreef:
Dayanara schreef:

Na ja, misschien de openingspost ook aanpasseb met een begrippenlijst? En uitleg met bepaalde tips.

Vooralsnog merk ik dat er niet iets is wat bij iedereen werkt.

Sorry maar via google snap ik t meestal alsnog niet (wordt vaak een tikkeltje lastig uitgelegd als je instagram pas net hebt) en jullie kunnen het met voorbeelden vanuit paarden of fotografie en huis tuin en keuken woorden uitleggen in één of twee zinnetjes.

En hé, ik gaf eerlijk aan geen zin te hebben om de pagina's door te zoeken (zou niet weten of dat ook via de zoekfunctie hier makkelijker kan) maar wel nieuwsgierig te zijn, als niemand dan reageert jammer, wellicht dat ik dan iemand privé benaderd had maar ik was wel erg blij met de reactie. :Y)

En als een reactie iemand blij kan maken of kan helpen, wat is daar dan erg aan als je weet dat je daar iemand mee kan helpen? En als je geen zin hebt om iemand blij te maken met een reactie, dan kan je de vraag toch gewoon negeren? :)

Een overzichtelijk en duidelijke Q&A in de startpost zou denk ik niet misstaan, dan had ik mijn vraag niet gesteld waarschijnlijk. Maar dan nog roept het bij mij de vraag op of dat echt zo hinderlijk is of dat het mogelijk is om elkaar met één of twee zinnetjes te typen (neem mezelf nou die een maand geleden niks van instagram af wist en dus ook dit topic tot die tijd niet heeft bekeken) te helpen? :D

En dan hoef ik ook echt niet te weten wat mijn account groter maakt, dat boeit me echt 3x niks :+ jullie hadden het er alleen de hele pagina over en ik was benieuwd of het een of andere stiekeme afkorting was of dat het ook daadwerkelijk ergens voor stond. :')

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 07:44

Meestal is het een kleine moeite, het wordt pas vervelend als dezelfde vragen bijna elke pagina voorbij komen. Wat ik ook grappig vind zijn de mensen die hier eens langs komen om zich voor te stellen en daarna weer foetsie zijn. Is dat voor die paar extra volgers?

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 08:01

wilmatj schreef:
Meestal is het een kleine moeite, het wordt pas vervelend als dezelfde vragen bijna elke pagina voorbij komen. Wat ik ook grappig vind zijn de mensen die hier eens langs komen om zich voor te stellen en daarna weer foetsie zijn. Is dat voor die paar extra volgers?

Ja dat kan ik me ook wel voorstellen, als je het iedere pagina kan lezen zeg maar.

Haha ja maar dat valt mij overal wel op, mensen die voorstellen en daarna amper tot nooit meer reageren, jammer, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 08:04

Die zullen vast ook weer volgers verliezen denk ik. :j

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 08:22

Hier een paar dagen niks gepost maar aantal volgers blijft toch nog rond de 60 hangen.
Ik las iets over goede tijden om te posten. Welke tijden werken voor jullie het beste? Want ik doe nu maar wat net hoe het uitkomt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 08:32

Ik merk zelf qua tijd niet echt verschil, wel doet overdag het meestal beter dan ‘s avonds bij mij, maar ook dat gaat niet altijd op. Soms krijgt een foto die ik om 23 u plaats sneller en meer likes dan een foto die ik om 13 u plaats bijvoorbeeld! :+

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 08:39

Ik probeer meestal rond de lunchpauze of juist eind Vd middag als mensen richting huis gaan.

Ik heb nu 2 posts die het opeens super goed doen. Ik heb normaal zo'n 300 views, max 500 op een filmpje. Deze heeft er ruim boven de 1000. En een foto die bijna aan de 200 likes zit terwijl ik meestal tussen de 90 en 130 zit! Geen idee waardoor opeens

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 08:40

Citaat:
Sorry maar via google snap ik t meestal alsnog niet (wordt vaak een tikkeltje lastig uitgelegd als je instagram pas net hebt) en jullie kunnen het met voorbeelden vanuit paarden of fotografie en huis tuin en keuken woorden uitleggen in één of twee zinnetjes.

En hé, ik gaf eerlijk aan geen zin te hebben om de pagina's door te zoeken (zou niet weten of dat ook via de zoekfunctie hier makkelijker kan) maar wel nieuwsgierig te zijn, als niemand dan reageert jammer, wellicht dat ik dan iemand privé benaderd had maar ik was wel erg blij met de reactie. :Y)

En als een reactie iemand blij kan maken of kan helpen, wat is daar dan erg aan als je weet dat je daar iemand mee kan helpen? En als je geen zin hebt om iemand blij te maken met een reactie, dan kan je de vraag toch gewoon negeren? :)

Een overzichtelijk en duidelijke Q&A in de startpost zou denk ik niet misstaan, dan had ik mijn vraag niet gesteld waarschijnlijk. Maar dan nog roept het bij mij de vraag op of dat echt zo hinderlijk is of dat het mogelijk is om elkaar met één of twee zinnetjes te typen (neem mezelf nou die een maand geleden niks van instagram af wist en dus ook dit topic tot die tijd niet heeft bekeken) te helpen? :D

En dan hoef ik ook echt niet te weten wat mijn account groter maakt, dat boeit me echt 3x niks :+ jullie hadden het er alleen de hele pagina over en ik was benieuwd of het een of andere stiekeme afkorting was of dat het ook daadwerkelijk ergens voor stond. :')

Je hebt al de tijd en moeite genomen om een instagram account aan te maken. In Google vind je talloze tips en info om te groeien, wat je moet doen voor een mooie feed enzovoorts.

Misschien ligt het aan mij maar ik vond dat erg leuk om op te zoeken en te lezen dan het hier voorgeschoteld te krijgen.

Afbeelding
Mij ga je echt niet wijsmaken dat het op Google moeilijk te vinden is wat een pod is of dat de artikelen niet in jip en janneke taal geschreven zijn.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 09:04

Wendy15 schreef:
Hier een paar dagen niks gepost maar aantal volgers blijft toch nog rond de 60 hangen.
Ik las iets over goede tijden om te posten. Welke tijden werken voor jullie het beste? Want ik doe nu maar wat net hoe het uitkomt.

Ik post meestal zo rond 19:00/19:30.

Ik blijf me verbazen hoe het bereik qua hashtags kan verschillen. Ik gebruik altijd dezelfde maar de ene foto krijgt 500 likes en die van gisteravond zit al op 900.. :?