Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shayenne93 schreef:Ben het wel met Jibbel eens. Ik ben nu bijvoorbeeld ook niet actief op Tinder omdat ik al met iemand aan het daten ben maar mocht dat op niks uitlopen dan zou ik als eerst weer gaan kijken naar matches die mij een berichtje hebben gestuurd maar waar ik dus niet op gereageerd heb.
Vind ook niet dat dit te maken heeft met desinteresse of niet leuk genoeg zijn.
Flessuh schreef:Shayenne93 schreef:Ben het wel met Jibbel eens. Ik ben nu bijvoorbeeld ook niet actief op Tinder omdat ik al met iemand aan het daten ben maar mocht dat op niks uitlopen dan zou ik als eerst weer gaan kijken naar matches die mij een berichtje hebben gestuurd maar waar ik dus niet op gereageerd heb.
Vind ook niet dat dit te maken heeft met desinteresse of niet leuk genoeg zijn.
Als je nu niet actief bent op Tinder omdat je aan het daten bent heb je toch juist geen interesse in je andere matches?![]()
Anders zou je juist met die matches daten.
Zo bekijk ik het in ieder geval. Kan er ook aan liggen dat ik nog niemand leuk genoeg heb gevonden om ze ondanks lange stilte gewoon als match te houden. Lang stil is in mijn ogen geen interesse dus nutteloos om te houden.
Plus in mijn geval mochten ze me wel echt leuk vinden ben ik echt super simpel te vinden online
Shayenne93 schreef:Nee maar dat ik nu geen interesse hebt betekend toch niet dat ik in de toekomst geen interesse heb?
Goof schreef:Shayenne93 schreef:Nee maar dat ik nu geen interesse hebt betekend toch niet dat ik in de toekomst geen interesse heb?
Maar je liket toch juist iemand omdat je op dat moment interesse in die persoon denkt te hebben? Toch niet om iemand achter de hand te houden voor de toekomst?
Dat is dus de reden dat ik altijd maar enkele matches tegelijk had. Avondje swipen en dan stoppen na 5 matches. Kijken of er iets leuks tussen zit om mee te daten en anders weer verder swipen.
Ik ging niet eerst mannen sparen en dan op het laatst nog eens kijken wat ik ook alweer had geliket een maand geleden.
Goof schreef:Shayenne93 schreef:Nee maar dat ik nu geen interesse hebt betekend toch niet dat ik in de toekomst geen interesse heb?
Maar je liket toch juist iemand omdat je op dat moment interesse in die persoon denkt te hebben? Toch niet om iemand achter de hand te houden voor de toekomst?
Dat is dus de reden dat ik altijd maar enkele matches tegelijk had. Avondje swipen en dan stoppen na 5 matches. Kijken of er iets leuks tussen zit om mee te daten en anders weer verder swipen.
Ik ging niet eerst mannen sparen en dan op het laatst nog eens kijken wat ik ook alweer had geliket een maand geleden.
Destination schreef:Ik weet niet of hij nog studeert, maar heeft hij het niet ontzettend druk met zijn studie? Ik praat momenteel ook een stuk minder met mijn vriend aangezien ik zoveel moet doen. Dan open in het appje wel, maar vergeet ik te antwoorden.