Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flessuh

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 13:30

Ik verwijder ze ook pas na een week stilte. Tijd genoeg ook als ze het druk hebben :)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 13:34

Mwah, bij mij zou het niet werken, haha. Ik ben soms een paar weken niet actief op tinder.
Uiteraard ieder zn ding hoor. Maar denk dat je dan ook wat minder moet 'klagen' over geen of weinig matches waarmee t niet van de grond komt.

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 13:55

Ben het wel met Jibbel eens. Ik ben nu bijvoorbeeld ook niet actief op Tinder omdat ik al met iemand aan het daten ben maar mocht dat op niks uitlopen dan zou ik als eerst weer gaan kijken naar matches die mij een berichtje hebben gestuurd maar waar ik dus niet op gereageerd heb.

Vind ook niet dat dit te maken heeft met desinteresse of niet leuk genoeg zijn.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 14:43

Ik zou het ook niet persoonlijk aantrekken als ze eerst kijken hoe het met een ander afloopt. Of iig nuet de focus om 10 dates maar op 1 date tegelijk leggen.

Mijn man heeft me er ooit op aangesproken dat ik een week voor ik verliefd werd op hem nog een ander zoende.. Tsja.. die kerel was niets voor me en hij blijkbaar wel.
Mooi detail erbij is dat ik daarna 'achter' man aan gegaan ben en hij toen nog een date met iemand anders bleek te hebben. Toen ik hem meldde dat ik hem leuk vond (ja letterlijk mede gedeeld) is bij hem het balletje gaan rollen en een week of wat later zette hij de vervolgstappen.

Als ik me toen druk gemaakt had dat hij op dat moment nog met andere vrouwen 'omging' waren we nu niet 10 jaar super samen en (bijna) 2 kids verder..

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 15:18

Shayenne93 schreef:
Ben het wel met Jibbel eens. Ik ben nu bijvoorbeeld ook niet actief op Tinder omdat ik al met iemand aan het daten ben maar mocht dat op niks uitlopen dan zou ik als eerst weer gaan kijken naar matches die mij een berichtje hebben gestuurd maar waar ik dus niet op gereageerd heb.

Als je nu niet actief bent op Tinder omdat je aan het daten bent heb je toch juist geen interesse in je andere matches? :P
Anders zou je juist met die matches daten.

Zo bekijk ik het in ieder geval. Kan er ook aan liggen dat ik nog niemand leuk genoeg heb gevonden om ze ondanks lange stilte gewoon als match te houden. Lang stil is in mijn ogen geen interesse dus nutteloos om te houden.
Plus in mijn geval mochten ze me wel echt leuk vinden ben ik echt super simpel te vinden online :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 15:41

Gefeliciteerd!!

Daten met iemand kan toch altijd tegenvallen. Ik verwijder matches echt zelden, omdat ik daar eigenlijk geen zin in heb. Praten ze niet prima, op naar de volgende denk ik dan maar :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 15:56

Jullie gaan weer hard haha. Ik verwijder in principe niet.. tenzij ik na een hele tijd toch denk, mwah lijkt me toch niks, dan wel. Heb er nu 38 staan... en toevallig vorige week begon er 1 te praten waarmee ik al een paar weken een match was, klikt echt leuk! Hij woont wat ver.. en is een behoorlijk gevoelig persoon. Dat ben ik zelf ook dus ik zou liever een nuchter persoon naast me hebben. Maar goed, klikt leuk, lekker ouwehoeren en we zien wel.

Mijn date waarmee ik nu 2 dates heb gehad blijft wat vaag. De dates waren super leuk. Ik heb hem gister gevraagd hoe hij erin staat. Hij geeft aan nog steeds dat hij het erg gezellig en leuk vind maar zijn gevoel nog niet zo meewerkt. Ik heb hem wel gevraagd hoe dan verder, of ie wil blijven afspreken? En ook gezegd dat t dan wel van 2 kanten moet komen en ik niet achter hem aan ga hobbelen, toen vroeg ie meteen wanneer ik kan komende week. Heb 2 dagen genoemd en daar zou hij op terug komen. Ik heb de bal helemaal bij hem gelegd, ik vind hem leuk en interessant, en wil het best de tijd geven, maar wel ook met wat initiatief van zijn kant :)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 16:02

Goedzo! Nu inderdaad afwachten tot hij er op reageert..

Zo was mijn automonteur ook een beetje.. Die liet op het laartst niks horen, gewoon 1,5 week geen enkel woord over afspreken gehad.. Dus toen was ik er op het laatst wel klaar mee.
Dus inderdaad goed blijven aangeven wat je wel verwacht en ook verwacht dat hij eerlijk is ;)

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 16:31

Flessuh schreef:
Shayenne93 schreef:

Als je nu niet actief bent op Tinder omdat je aan het daten bent heb je toch juist geen interesse in je andere matches? :P
Anders zou je juist met die matches daten.

Zo bekijk ik het in ieder geval. Kan er ook aan liggen dat ik nog niemand leuk genoeg heb gevonden om ze ondanks lange stilte gewoon als match te houden. Lang stil is in mijn ogen geen interesse dus nutteloos om te houden.
Plus in mijn geval mochten ze me wel echt leuk vinden ben ik echt super simpel te vinden online :+

Nee maar dat ik nu geen interesse hebt betekend toch niet dat ik in de toekomst geen interesse heb?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 16:43

Ja ik ben het daar ook niet zo mee eens... ik heb heus niet geen interesse in al mijn matches maar heb al dates en gesprekken lopen, als ik met alle 38 een gesprek moet gaan voeren wordt ik gek haha. Maar mocht de rest niks zijn of worden dan zoek ik wel contact met een oude match zeg maar.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 16:48

Shayenne93 schreef:
Nee maar dat ik nu geen interesse hebt betekend toch niet dat ik in de toekomst geen interesse heb?

Maar je liket toch juist iemand omdat je op dat moment interesse in die persoon denkt te hebben? Toch niet om iemand achter de hand te houden voor de toekomst?

Dat is dus de reden dat ik altijd maar enkele matches tegelijk had. Avondje swipen en dan stoppen na 5 matches. Kijken of er iets leuks tussen zit om mee te daten en anders weer verder swipen.
Ik ging niet eerst mannen sparen en dan op het laatst nog eens kijken wat ik ook alweer had geliket een maand geleden.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 16:53

Dat verschil dus erg hoe iemand tindert... ik kan zo een avondje swipen en bij degenen waarvan ik denk, zou wat kunnen zijn, die gaan naar rechts. Hangt een beetje van m'n bui af hoe kieskeurig ik dat doe. Dus dan kom je soms een vrij veel matches, niet om achter de hand te houden, maar wie weet is het wel wat.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 16:58

Ik praat alleen als ik ze echt leuk vind :+ Maar de laatste tijd lopen echt alle gesprekken dood. Wat een ramp zeg.

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 17:13

Goof schreef:
Shayenne93 schreef:

Maar je liket toch juist iemand omdat je op dat moment interesse in die persoon denkt te hebben? Toch niet om iemand achter de hand te houden voor de toekomst?

Dat is dus de reden dat ik altijd maar enkele matches tegelijk had. Avondje swipen en dan stoppen na 5 matches. Kijken of er iets leuks tussen zit om mee te daten en anders weer verder swipen.
Ik ging niet eerst mannen sparen en dan op het laatst nog eens kijken wat ik ook alweer had geliket een maand geleden.

Oh zo, ja ik was een beetje onduidelijk. Ik swipe nu niet meer maar heb nog wel "oudere matches" die beginnen met praten maar waar ik momenteel dus niet op reageer :+

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 18:05

Goof schreef:
Shayenne93 schreef:

Dat inderdaad :)

Daarom verwijder ik na een week inactiviteit. Dan moet ze het wel weten :+

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 18:33

Gefeliciteerd met je verjaardag Flessuh! *\o/*
Ik liet mijn matches altijd gewoon staan, ook al zeiden ze niks. Af en toe zei ik na een paar week nog wat en dan ging het gesprek gewoon verder.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 19:20

Met mijn date weet ik het even niet meer.. Hebben twee hele leuke dates gehad, we wilde een 3e date maar hij gaf aan de komende 3 weken geen tijd te hebben (Vond ik prima want dat heb/had ik ook niet) Alleen het appen werd een stuk minder. Had gevraagd of er iets was maar er was niks. Nou zit ik momenteel ook niet zo lekker in m'n vel en heb ik geen idee wat ik hiermee aanmoet. Wil eigenlijk weten of er uberhaupt nog interesse is of dat ie echt zo druk is.. Durf het ergens ook niet te vragen (heb ook geen idee wat ik dan precies zou moeten vragen, kan daar zo om stressen om hoe ik precies iets zou moeten zeggen -O- )

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 19:27

Ik weet niet of hij nog studeert, maar heeft hij het niet ontzettend druk met zijn studie? Ik praat momenteel ook een stuk minder met mijn vriend aangezien ik zoveel moet doen. Dan open in het appje wel, maar vergeet ik te antwoorden.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 19:34

Destination schreef:
Ik weet niet of hij nog studeert, maar heeft hij het niet ontzettend druk met zijn studie? Ik praat momenteel ook een stuk minder met mijn vriend aangezien ik zoveel moet doen. Dan open in het appje wel, maar vergeet ik te antwoorden.

Nou hij heeft nu zijn baan en in het weekend zijn vrienden en overige plannen, dus dat snap ik wel. En ik heb niet bepaald vrienden die wat leuks willen doen en ik heb geen studie dus ik heb ook gewoon niks te doen. :')

Gelukkig begin ik woensdag met een baan, dus dan zit ik ook minder 'te wachten' op mensen om te appen. -O-

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 19:35

Ah, dat klinkt wel druk van zijn kant ja! Veel succes met je nieuwe baan! :)

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 19:37

Destination schreef:
Ah, dat klinkt wel druk van zijn kant ja! Veel succes met je nieuwe baan! :)

Dankjewel! Kijk er gek genoeg heel erg naar uit om te gaan poetsen bij de Jumbo :') . (gelukkig maar)

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 19:45

Hieper de piep, Flessuh!

EN lekker weer aan de arbeit Mirtheee, ik was ook zo blij met mn tussendoor confectiewerk, gewoon het gevoel dat je weer een beetje nuttig bezig bent en ook gewoon bezig bent haha

Wat betreft het niet reageren, ik vind het raar. Als ik een match heb dan zeg ik altijd iets, als is het maar alleen hoi. Ik zie zovaak opmerkingen bij de heren dat de eerste die matched maar wat moet zeggen en regelmatig dat die dus ook niet reageren....
Nou heb ik elke keer dat ik swipe de mannen op dus kan het ook niet zo zijn dat iemand mij twee weken geleden geliked heeft.
Inmiddels begin ik er een beetje aan te wennen dat je "zomaar" een match mag opheffen ook al was je in gesprek, maar ik blijf het toch een heul erg rare manier van omgaan met elkaar :P. Maar goed go with the flow en ik heb me al regelmatig aangepast hahaha

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 19:47

nog veel dates geweest met dit lekkere weer afgelopen weekend?
*stille meelezer*
toevallig vanmiddag ook weer eens een tinder date gehad , hele leuke jongen en zeker voor herhaling vatbaar dus ik ben benieuwd!

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 20:01

Zit heel erg te twijfelen of ik niet op de man af gewoon moet vragen of hij nog interesse heeft in vervolg dates. :+
Wil niet onzeker overkomen, maar zekerheid heb ik momenteel wel behoefte aan.

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 20:05

Gewoon vragen dus :) Nee heb je, ja kun je krijgen :j