Heel erg mooie potten! Mooie pool ook ik vind alle combi lavenders heerlijk. Ik heb echt zin om binnenkort weer eens bij Annemarie langs te gaan. Weten jullie verder nog winkels waar je echt kan ruiken enzo? Omgeving Breda, Roosendaal, Rotterdam is allemaal goed te doen vanaf hier
Mazikeen
Geplaatst: 05-09-16 20:43
Cozy Favorites (BBW) zit vlak bij Annemarie!
Ik ga morgen naar Groningen en zag dat daar een winkeltje zat die oa YC verkocht, Lily and Rose. Iemand daar wel eens geweest?
_sylvia_
Geplaatst: 05-09-16 20:56
Ja kom er af en toe, heeft het hele assortiment en ook USA specials, leuke winkel
Jammer dat scentsy bestellingen nu lastiger worden... als jullie gaan bestellen willen jullie dat dan laten weten? Ik twijfel nog voor zo'n mooie brander...
Zie ook nog een heerlijke angels wings
Hier staat van bbw de baja cactus blossom op.. zo onwijs jammer dat ik die alleen in zo'n mini kaarsje heb
Iemand had het over sale van de zomergeuren van goose. Heel erg jammer dat de sunset sparkle daar niet onder valt... die heb ik als tumbler maar hij brand zo snel als ik m aan doe dus durf hem bijna niet aan te zetten omdat ie dan op gaat
Baja . Na Georgia Peach mn zomerfavoriet! Die was trouwens wel in de sale bij Cozy . Maar was al heel snel uitverkocht. Zou 'm voor San meebestellen, maar toen ik thuis was, was-ie alweer van de site af.
Ik ga ergens in sept een bestellinkje doen, kan je wel een pbtje sturen rond die tijd? Maar eerst zonkies spotten
Ik ben eindelijk weer eens aant branden. Had gisteren kringle in mn scentsy brander, archives. Heerlijk fris een wat mannelijke geur Echt heerlijk vond ik hem.