Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dizzy505 schreef:Ik reis 4 keer per week vanaf Flakkee naar Eindhoven een ontzettend lang stuk. Vaak word ik helemaal gek van het OV maar toch krijgt vandaag de buschauffeur een kleinigheidje! Als dank voor zijn werk en omdat ik mede dankzij hem een leuke kerst kan gaan vieren want zonder het OV zou ik er niet komen! [ [url=m/WoFIzl.jpg]Afbeelding[/url] ]
SavannahNx schreef:Dat ik nu onderweg ben naar mijn werk en tegenover een man ga zitten, en die meteen begint te vragen hoe het gaat, waar ik naartoe ga, en of ik vrijgezel ben... LEAVE ME ALONE THANKS![]()
En onze trein staat nu stil want op het spoor waar we binnenrijden staat nu een defecte trein. Dus ga waarschijnlijk te laat komen op mijn werk..
soloro schreef:SavannahNx schreef:Dat ik nu onderweg ben naar mijn werk en tegenover een man ga zitten, en die meteen begint te vragen hoe het gaat, waar ik naartoe ga, en of ik vrijgezel ben... LEAVE ME ALONE THANKS![]()
En onze trein staat nu stil want op het spoor waar we binnenrijden staat nu een defecte trein. Dus ga waarschijnlijk te laat komen op mijn werk..
Ik heb dat wel eens in een 2zits gehad. Zat bij het raam, komt er een jongen van een jaar of 25 naast mij zitten.. werd klemgezet en bestookt met vragen, super ongemakkelijk. Niemand die ook even ingreep, tot er even later een conducteur langsliep en hem nog net niet aan z'n haren door de coupé heen sleurde.. man was echt niet fijn..
SavannahNx schreef:soloro schreef:
Ik heb dat wel eens in een 2zits gehad. Zat bij het raam, komt er een jongen van een jaar of 25 naast mij zitten.. werd klemgezet en bestookt met vragen, super ongemakkelijk. Niemand die ook even ingreep, tot er even later een conducteur langsliep en hem nog net niet aan z'n haren door de coupé heen sleurde.. man was echt niet fijn..
Bij mij zat er nog een meisje naast me die ook niet ingreep. Maarja dat is ook niet aan haar, had ook weg kunnen lopen. Bij mij was het alleen echt een man denk 40+ en dat wil je niet als je 18 bent...
Gianti schreef:Hier hebben we nu echt klacht ingediend over hoe het met nieuwe vervoerder gaat... Ik ben gewoon elke keer minimaal 15 min vertraagd omdat er altijd overstappen niet gehaald worden of vertraging is... Word nu wel echt heel vervelend.. nu weer 20 min later thuis omdat er vertraging is en dus overstap niet heb gehaald
Warboel schreef:Metro op Den Haag Centraal bedoel je? Die is buiten boven het busplatform
En in Rotterdam is die gewoon in het station, richting Centrumzijde lopen en dan staat er een grote gele M (en niet die van McDonalds)
Citaat:We hebben sinds dit weekend hier nieuw vervoersbedrijf.. nou samen met die sneeuw totale ramp.. best nog te begrijpen, maar werd totaal niet gecommuniceerd ofzo en ook borden waren niet up to date... heel deel kon dus niet thuis komen..
Gisteren borden nog steeds niet up to date en kwamen er geen bussen....
Vandaag was er wel een bus.. alleen een half uur te laat erg frustrerend als zo begint met nieuwe verbindingen
j1988 schreef:Citaat:We hebben sinds dit weekend hier nieuw vervoersbedrijf.. nou samen met die sneeuw totale ramp.. best nog te begrijpen, maar werd totaal niet gecommuniceerd ofzo en ook borden waren niet up to date... heel deel kon dus niet thuis komen..
Gisteren borden nog steeds niet up to date en kwamen er geen bussen....
Vandaag was er wel een bus.. alleen een half uur te laat erg frustrerend als zo begint met nieuwe verbindingen
Klinkt alsof jullie de 'gelukkigen' zijn van het nieuwe allgo. Verwacht dat dat nog wel even gaat duren voordat dat gaat lopen. Wij hebben het met utrecht gehad. Jarenlang dezelfde routes gereden, nieuwe vervoerder, word je uit je comfortzone getrokken en mag je op een papiertje volledig de andere kant op de route gaan uitzoeken. Na een jaar beginnen de routes je gewoon te worden en woppa alles wordt weer omgegooid.
purny schreef:Er zit hier iemand heel zenuwachtig te doen met handen trommelen op z'n benen, heel fijn. Ik kan daar niet zo goed tegen merk ik