Ik heb afgelopen week een set YC tarts gehad van Yonker hier, zo lief Alleen moet ik nu echt-echt een opbergoplossing zien te verzinnen, want in mn bakje past niet meer
Ik heb afgelopen week een set YC tarts gehad van Yonker hier, zo lief Alleen moet ik nu echt-echt een opbergoplossing zien te verzinnen, want in mn bakje past niet meer
Bij de action hadden ze van de week heeeeel veel opbergers
O de kaars heeft gister weer 12 uur opgestaan had hem aan gezet bij opstaan 11:00 uur was beetje laat geworden haha, en vanmorgen om 07:45 en net was de kaars zo in totaal dus ongeveer 24 uur gebrand op de foto zie je ook mooi wat een deel van het twee lonten dilemma is. Eentje is korter lijkt, maar die is wat schuin gaan staan, die heb ik even omhoog gezet en klaar is kees. Maar daar heeft de gebruiker dus nog iets werk aan, ook moeten ze soms, heb ik nu gister bij een lontje gedaan bij geknipt worden.
Pirouette66
Geplaatst: 02-01-16 12:35
Gelukkig Nieuwjaar iedereen! En deMolenhoek gefeliciteerd
Ik heb alle kerstversiering eruit en nu lekker een melt aan
Hoi allemaal! Ik heb hier ooit een beetje meegelezen en geloof ik zelfs wat gepost, maar voornamelijk omdat ik nogal een geurkaarsen fetisj had Wil nu eigenlijk overstappen naar waxmelts.. Ofja.. Het gat in mijn hand zegt dat ik een nieuwe hobby moet vinden om geld in te steken.
Ik woon in een relatief ruime studentenkamer (ruimte is ongeveer 20 m2) die gewoon vierkant is, wat raden jullie dan aan? Een brander met een stekker of met een waxinelichtje? En wat voor hoogte zouden jullie aanraden om de meeste melts te kunnen branden zonder problemen?
waxine licht of electrisch is echt heel persoonlijk. De hoogte met waxine licht zou ik op vanaf 10 cm doen en voor een electrische is het wel belangrijk welke melts je gaat gebruiken scent schips en yankee candle hebben bijv een brander nodig die erg warm wordt terwijl andere merken fijner zijn met een minder warme brander.
Nou ik heb de brander gekocht, iemand nog aanraarders voor lekker geuren oom te proberen. Volgende week ga ik de meltjes bestellen
Yv_
Geplaatst: 02-01-16 13:52
Haha dat is het voordeel weer van een jaar geen kerstversiering hebben Pirouette, ik hoefde niks op te ruimen . Maar heb de gezelligheid ervan echt wel gemist, dus volgend jaar komt-ie zeker wel weer .
Er is zoooooo veel keus qua geuren katjakobus.. Etensgeurtjes, drankgeurtjes, kerstgeuren, kruidige geuren, bloemen, lush, parfum, snoepjes etc etc etc. Waar hou je van?
Weet niet of je een Intratuin in de buurt hebt Emma? Die verkopen branders van ScentChips, daar zitten echt leuke bij en kosten helemaal niet zo veel.
Anoniem
Geplaatst: 02-01-16 14:25
katjakobus schreef:
Nou ik heb de brander gekocht, iemand nog aanraarders voor lekker geuren oom te proberen. Volgende week ga ik de meltjes bestellen
Oh, heb je hem besteld bij bol.com? Had er niet aan gedacht maar knusvoorjehuis verkoopt ze goedkoper!
Lienepien3
Geplaatst: 02-01-16 14:36
Heb hem bij bol.com besteld, omdat ik nog een kado kaart had die bijna afgelopen was. En ik anders niks nodig was
Yv_ tja waar hou ik van ik denk vooral zoet en bloemige geuren. Maar ben altijd in om andere dingen ook te proberen
Ik heb die brander ook als elektrische brander, bevalt prima!!
Murthul
Geplaatst: 02-01-16 14:47
Raja schreef:
Oh, welke heb je gekregen Myrth?
Black Coconut Mandarin Cranberry Midnight Jasmine Cinnamon Stick Fireside Treats Black Cherry Sugared Apple En Snowflake Cookie die we direct op de brander hebben gegooid, is erg lekker
Resultaat is alleen wel dat ik van fer nu helemaal niets meer mag kopen, zelfs niet als ik lief kijk
Ben benieuwd wat je van Black coconut vindt, hij ruikt droog en met je hoofd boven de brander heerlijk, maar niemand in huis rook hem hopelijk was het toeval