Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
guusje_h schreef:Mijn mentor heeft ook echt héle lelijke wenkbrauwen en ik kan me dan ook echt nergens anders op focussen als ik haar zie. 't Lijken net spermacellen
eenitraM schreef:Smee__ schreef:Aah helemaal niet joh Lisanne!
Ik vind het overigens wel een beetje banketstaaf om zo in een topic een bokker te bespreken, dacht dat dat niet toegestaan was?
Wie zegt dat het een bokker is?
Hier kan ook zijn: Op kantoor![]()

Liesje1611 schreef:Ik heb van die monsterwenkbrauwen en ik voel me dus zeer aangesproken.
Wordt duidelijk gezegd 'hier komt regelmatig iemand langs...'
Kimmie25501 schreef:Confession: Mensen op school denken allemaal dat ik heel lief en braaf ben. Daardoor kan ik heel veel dingen van mensen gedaan krijgen. Ook huil ik weleens expres, zodat ik geen straf krijg van leraren. Heel handig! Helaas werkt het thuis niet haha.
Deed ik vroeger ook...
Vanavond heb ik ze allebei meegenomen naar het babysitten nadat hij me een reeks verwijten naar het hoofd gooide.. Zitosh schreef:Ik neem mijn MacBook weg van mijn vader als hij dwars doet, omdat ik weet dat hij het vertikt om mijn andere laptop (Asus) te gebruiken. Dan heb ik 'plots' mijn MacBook nodig om aan taken te werkenVanavond heb ik ze allebei meegenomen naar het babysitten nadat hij me een reeks verwijten naar het hoofd gooide..
Steeph schreef:Zitosh schreef:Ik neem mijn MacBook weg van mijn vader als hij dwars doet, omdat ik weet dat hij het vertikt om mijn andere laptop (Asus) te gebruiken. Dan heb ik 'plots' mijn MacBook nodig om aan taken te werkenVanavond heb ik ze allebei meegenomen naar het babysitten nadat hij me een reeks verwijten naar het hoofd gooide..
Nog iemand die z'n ouders aan het opvoeden is! Kunnen we opvoed tips uitwisselen?