Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:54

Mijn mentor heeft ook echt héle lelijke wenkbrauwen en ik kan me dan ook echt nergens anders op focussen als ik haar zie. 't Lijken net spermacellen :+

Smee__

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:57

Nou één persoon zegt het en gelijk denken twee te weten over wie het gaat dus blijkbaar hint genoeg. Vind dat gewoon niet netjes.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:58

guusje_h schreef:
Mijn mentor heeft ook echt héle lelijke wenkbrauwen en ik kan me dan ook echt nergens anders op focussen als ik haar zie. 't Lijken net spermacellen :+

Oooh das echt erg _O-

Ik had ooit een leraar Frans, die had echt zo'n skelettenhoofd. Hele ingevallen wangen, spitse kin en een enorme hersenpan. En hij zweette altijd verschrikkelijk en deed z'n oksels luchten in de deurpost. (dus zo de armen tegen de deurpost spreiden, zodat je nog veel beter zag dat hij zweetplekken had (niet dat je die niet zag als hij z'n armen naar beneden deed))
En daar kon ik ook echt NIET omheen...

Needless to say, ik heb na vier jaar Frans toch voor Duits gekozen toen ik naar de havo ging. _/-\o_

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:59

Sorry maar om die wenkbrauwen kom je gewoon niet heen. :=

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:59

confession: ik hoop dat desbetreffende bokker zich meldt met "ohnee toch niet mijn wenkbrauwen?" zodat de andere bokkers moeten zeggen dat het inderdaad om haar gaat :') sorry dat ik gemeen ben haha.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 18:10

Smee__ schreef:
Aah helemaal niet joh Lisanne!

Ik vind het overigens wel een beetje banketstaaf om zo in een topic een bokker te bespreken, dacht dat dat niet toegestaan was? :=

Wie zegt dat het een bokker is?

Hier kan ook zijn: Op kantoor :+ :=

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 18:12

eenitraM schreef:
Smee__ schreef:
Aah helemaal niet joh Lisanne!

Ik vind het overigens wel een beetje banketstaaf om zo in een topic een bokker te bespreken, dacht dat dat niet toegestaan was? :=

Wie zegt dat het een bokker is?

Hier kan ook zijn: Op kantoor :+ :=

En dan zijn er ineens 2 andere bokkers die daar ook op kantoor werken zeker?

Vind dit ook niet kunnen :n

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 18:13

Confession: ik was er heilig van overtuigd dat ik iemand die de weg vroeg, de juiste weg had gewezen maar later begon ik aan mezelf te twijfelen. Opgezocht en ik heb haar met m'n zieke kop de hele andere kant op gestuurd.. Oeps :o

Liesje1611 schreef:
Ik heb van die monsterwenkbrauwen en ik voel me dus zeer aangesproken. _O-

Hier ook, erg onzeker over die krengen dus daarom ben ik 'nieuwsgierig' wie het dan is. := Wordt duidelijk gezegd 'hier komt regelmatig iemand langs...'

En inderdaad mee eens dat er gewoon niet meer over mede bokkers gesproken zou moeten worden..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 18:19

Mijne zijn gelukkig puur natuur maar ik neem van die mensen met van die lelijke strepen ook niet serieus. :=

dogs_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 18:24

Ik heb een hekel aan de stofzuiger, en wil eigenlijk meteen naar mijn kamer met de deur dicht, zodat ik het niet meer merk als hij aan staat... :') :=

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 18:25

dogs_horses schreef:
Ik heb een hekel aan de stofzuiger, en wil eigenlijk meteen naar mijn kamer met de deur dicht, zodat ik het niet meer merk als hij aan staat... :') :=

Ben je stiekem een kat? :))

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 18:45

Cynn & Liesje1611, ik heb op jullie profiel gespiekt en ik vind niet dat jullie monsterwenkbrauwen hebben :)
Sorry, offtopic maar ik wilde jullie even geruststellen :D

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 18:52

M'n man wilde graag mosselen eten.. Dus we eten mosselen, ben me erop aan het verheugen dat we klaar zijn zodat ik een paar broodjes frikadel naar binnen kan werken :')

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 18:57

Heel gemeen , maar stiekem denk ik van iemand die een topic geopend heeft over een best gevoelig onderwerp '' Overdrijf niet zo. Leven en laten leven'' :o

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 18:58

Moderatoropmerking:
In dit topic is het helaas al meerdere malen een moderatorbericht nodig geweest. Ook nu worden er weer regels overtreden. Dit topic is bedoelt om (gênante) persoonlijke bekentenissen te doen, niet om over andere bokkers te roddelen. Het op deze manier bespreken van een andere bokker is daarnaast ook absoluut niet toegestaan op Bokt. Dit is de laatste waarschuwing hier, bij een volgende overtreding van de forumregels zal het topic worden gesloten. Ik wil jullie daarom allen vragen deze regels nogmaals door te nemen.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 19:43

Ik voel me ook heel aangesproken, maar mijn wenkbrauwen vallen soms uit dus veel kan ik er niet aan doen ;(

Confession: Ik durfde nooit te galopperen, zo suf, en net heb ik weer voor het eerst gegallopeerd op mn nieuwe paardje! Dus ben trots op mezelf en knollie :j

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 20:25

Confession: Mensen op school denken allemaal dat ik heel lief en braaf ben. Daardoor kan ik heel veel dingen van mensen gedaan krijgen. Ook huil ik weleens expres, zodat ik geen straf krijg van leraren. Heel handig! Helaas werkt het thuis niet haha.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 20:30

Oeeh vals, I like it }>

Ik had vanochtend mijn tussentijdse toets van de auto, maar eerst een voorbereidende les, nou daar ging dus alles fout. Heb nog nooit zo hard lopen janken in een auto :')

Gelukkig ging de tussentijdse wel goed, en heb ik mijn vrijstellingen binnen *\%/*

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 20:31

Ik heb sinds vandaag weekend en ik heb het op Facebook gezet om iedereen lekker jaloers te maken :=

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 20:31

Kimmie25501 schreef:
Confession: Mensen op school denken allemaal dat ik heel lief en braaf ben. Daardoor kan ik heel veel dingen van mensen gedaan krijgen. Ook huil ik weleens expres, zodat ik geen straf krijg van leraren. Heel handig! Helaas werkt het thuis niet haha.

Herkenbaar :') Deed ik vroeger ook... :')

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 20:40

sterreke98 schreef:
Oeeh vals, I like it }>

Ik had vanochtend mijn tussentijdse toets van de auto, maar eerst een voorbereidende les, nou daar ging dus alles fout. Heb nog nooit zo hard lopen janken in een auto :')

Gelukkig ging de tussentijdse wel goed, en heb ik mijn vrijstellingen binnen *\%/*

Gefeliciteerd!

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 20:40

Ik neem mijn MacBook weg van mijn vader als hij dwars doet, omdat ik weet dat hij het vertikt om mijn andere laptop (Asus) te gebruiken. Dan heb ik 'plots' mijn MacBook nodig om aan taken te werken :+ Vanavond heb ik ze allebei meegenomen naar het babysitten nadat hij me een reeks verwijten naar het hoofd gooide..

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 21:01

Zitosh schreef:
Ik neem mijn MacBook weg van mijn vader als hij dwars doet, omdat ik weet dat hij het vertikt om mijn andere laptop (Asus) te gebruiken. Dan heb ik 'plots' mijn MacBook nodig om aan taken te werken :+ Vanavond heb ik ze allebei meegenomen naar het babysitten nadat hij me een reeks verwijten naar het hoofd gooide..

Nog iemand die z'n ouders aan het opvoeden is! Kunnen we opvoed tips uitwisselen? :')

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 21:09

Steeph schreef:
Zitosh schreef:

Nog iemand die z'n ouders aan het opvoeden is! Kunnen we opvoed tips uitwisselen? :')

Heerlijk toch. Zo heb ik ook nog iets te zeggen hier :')

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 21:53

Ik voel me nog steeds schuldig als ik geld uitgeef aan iets wat ik niet perse nodig heb (zoals eten of huur). Zelfs als ik het begroot heb of er voor gespaard heb.
Laatst bijgewerkt door Century op 03-12-15 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt