Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TessJazz schreef:Nou ik kan mij ook melden...![]()
Ging al tijdje niet lekker, uit elkaar gegaan, maar eigenlijk zijn we nog niet klaar met elkaar. En nu ben ik 2 maanden aan t lijntje gehouden..... heb haar meegenomen naar lionking, dagje weg, happie eten, ze was al bezig met me verbergen voor de buiten wereld.... heel raar. Ze bevestigde dat we weer samen waren, dag erna, doet ze raar afstandelijk etc, dus ik vraag wat er is, twijfelt ze toch weer en wilt ze toch niks en familie beïnvloed haar ontzettend, ik val beetje buiten de boot in die familie, ander typ dan hun. Ik heb voorzichtig verteld dat ik niet zo met mij laat spelen, want ik doe mijn best héél erg maar word daarna steeds de grond ingetrapt, dat maakt mij verdrietig. Ze heeft me gelijk op alles geblokt, FB, Instagram, whatsapp, sms/bellen.
Maar wel zeggen dat ze van mij houd... hmm.. maarja.. dus nu ben ik behoorlijk heartbroken.... dus.. ijs eten komt wel goed uit met dit weer denk ik?![]()
Iedereen ook sterkte met zijn of haar gevoelens.... lees later bij...
DezeNaam schreef:Jezus TessJazz... Dat vind ik echt een van de vreselijkste manieren waarop iemand het 'uit' kan maken. Zo ontzettend laf ook gewoon en totaal niet eerlijk naar jou toe.
Hoe lang zijn jullie uiteindelijk samen geweest? /=