Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Madje1992 schreef:hoi hoi,
Ik kom mij hier ook melden. Ben momenteel op zoek naar stevige schoenen waar wel een steunzool in kan. Blijkt toch een lastige opgave. Dacht dat ik deze al had maar kreeg te horen dat ze dat toch echt niet waren. Maar ik weet zo ondertussen niet waar ik een stevige schoen kan vinden en ook nog een steunzool erin kan stoppen.
Kennen jullie merken of een bepaald model schoen die stevig is? Weten jullie anders winkels die hier verstand van hebben?
Moet trouwens wel zeggen dat jullie hier leuke setjes kleding hebben.
_Friemel schreef:Madje1992 schreef:hoi hoi,
Ik kom mij hier ook melden. Ben momenteel op zoek naar stevige schoenen waar wel een steunzool in kan. Blijkt toch een lastige opgave. Dacht dat ik deze al had maar kreeg te horen dat ze dat toch echt niet waren. Maar ik weet zo ondertussen niet waar ik een stevige schoen kan vinden en ook nog een steunzool erin kan stoppen.
Kennen jullie merken of een bepaald model schoen die stevig is? Weten jullie anders winkels die hier verstand van hebben?
Moet trouwens wel zeggen dat jullie hier leuke setjes kleding hebben.
Timberlands! Zijn er ook in het zwart... Hangt wel een prijskaartje aan maar is tenminste niet zo oubollig..
Rebeccaa schreef:Doc martens heeft ook stevige schoenen. Je kan dan het standaard zooltje eruit halen en je steunzolen erin stoppen.
[ [url=m/OfgVQm.png]Afbeelding[/url] ]
Vinden jullie deze trui leuk of een beetje trashy door de versiersels? Ik heb echt nog maar 2 leuke, warme truien voor de winter. Deze blijft maar in mijn hoofd hangen, maar ik weet niet of ik hem nu heel leuk vind of juist niet.