Dat we vanochtend even naar kennis gingen en ik ni een poging aan het doen ben een WiFi camera te installeren zonder WiFi wachtwoord.
En dat ik me afvraag of ik vanavond m'n bed nog ga zien vanwege ontwikkeling bij ons in de straat bij een vermissingszaak.
Anoniem
Geplaatst: 06-11-16 22:15
Dat de aansturing van mijn been of benen soms niet optimaal is...okay, gewoon best belabberd bij tijden en dat je daar l u ll i ge opmerkingen over krijgt. Dan soms de behoefte voelt om het uit te leggen en vervolgens beschuldigd wordt van zielig doen... Want het is natuurlijk veel makkelijker voor sommige mensen om te geloven dat je expres moe bent en lui en stom loopt soms... Waarom doe ik überhaupt nog moeite om te proberen uit te leggen als mensen toch geloven wat ze willen geloven. Frustrerend en eigenlijk zegt het een hoop over mensen die liever oordelen zonder een verhaal te horen (met feiten). En waarom trek ik het me nog aan...(???!!!!) Zak er lekker in zeg.... pffffffffffffffff
Aan de regen die maar bleef duren vandaag terwijl we op wedstrijd waren ! Van de trailer naar de inspringpiste rijden was al genoeg om kletsnat te zijn
Ten eerste aan mensen die hun werk niet afmaken en vervolgens alles naar mij toe schuiven. Ja ik wil het best maken maar als ik om hulp vraag help dan even en negeer me dan niet.
Ten tweede aan mensen die verwachten dat je er altijd voor ze bent. Ontzettend vervelend voor je dat je je slecht voelt maar ik voel me ook niet goed. Ga maar lekker bij iemand anders praten over hoe zielig je bent want als je naar mij toe gaat wordt het nou niet echt bepaald beter, eerder erger.
Goner
Geplaatst: 08-11-16 00:29
ScarOfWars schreef:
Dat ik alweer in een dip zit, was der net weer vanaf en nu voel ik me weer compleet waardeloos..
Onthoud dat er altijd licht is aan het einde van de tunnel
Dat er een topic is gesloten en verwijderd, daar ben ik met de Mod over in discussie gegaan, en nu reageerd deze Mod niet meer Laatste bericht naar haar verzonden om half 8 vanochtend, is gelezen maar nog niks terug
maatje987
Geplaatst: 09-11-16 11:51
dat ik echt veeeel en veel te zwaar ben en hier wat aan wil doen mar eerst nog groen licht moet krijgen van de fysio om te mogen sporten inverband een knie blessure die ik tien weken geleden opgelopen heb tijdens het sporten terwijl ik het eten wel heel goed onder controle heb
Dat m'n motivatie met de dag verder te zoeken is en dat de aangedragen oplossingen om het probleem te verhelpen, ook al zijn ze nog niet in gang gezet, me steeds meer tegen gaan staan.
dat ik voor niets naar het ziekenhuis gegaan ben. Afspraak is verplaatst, er is een brief verstuurd, maar die heeft mij nooit bereikt.... in totaal 3 uur voor niets onder de pannen geweest
Pieter25
Geplaatst: 10-11-16 14:03
Zet met weer als vandaag, gewoon de verlichting van je auto aan, ipv van die domme dagrijverlichting (achterlichten branden dan niet) of gewoon niet
Let maar eens op zilvere auto's zonder verlichting.. Laat je zien !!