Slaapmiddelen ga ik (buiten melatonine) niet aan. Ben eigenlijk een enorm goede slaper cq mafketel alleen heb ik geen ritme.
Lig nu met boekje en achtergrondmuziek op bed. Er is een leuk festival in de stad en ben niet gegaan maar de wind staat zo dat ik alles kan horen. en woon op 5 km afstand ofzo.
Ik heb Zolpidem 10 mg (dus wel een hele tablet). Het inslapen is idd het probleem meestal niet (hoewel het soms ook heel lang kan duren), maar na 2 uur ben ik gewoon weer klaarwakker.
Ik heb ook oxazepam (maar dat is niet voor het slapen, maar om de spanning uit mijn lijf te krijgen en sowieso natuurlijk troep, dus dat probeer ik zo min mogelijk te gebruiken). Mijn vader heeft melatonine 5mg meegenomen uit Amerika, maar ik ben bang dat dat ook weinig zal doen.
Roosch
Geplaatst: 03-09-16 10:34
avaluna schreef:
Benieuwd of Roosch inmiddels toch op festival is of niet.
Ja, festival in mijn bed, reuze gezellig.
@Cayenne: mag ik vragen wat achter de slaapproblemen ligt? Heb je daar hulp voor en zoja wat zeggen zij?
Over slaapmedicatie; ik heb de halve apotheek wel geprobeerd, en ook op temazepam e.d. blijf ik gewoon klaarwakker. T enige middel waarbij ik slaap ik zolpidem, en dan idd maar een paar uur.
Roosch
Geplaatst: 05-09-16 23:27
Waar gaat het elke keer mis. Zeg altijd dat ik op tijd ga slapen maar wordt nooit wat.
Zonnetje81
Geplaatst: 05-09-16 23:43
Roosch schreef:
Waar gaat het elke keer mis. Zeg altijd dat ik op tijd ga slapen maar wordt nooit wat.