Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 14:23

Joolien schreef:
Qimm schreef:
Ik heb haar uiteindelijk niet gezien. Paard was het wachten beetje zat haha

Haha jammer. Hoe laat was je er?
Het was fantastisch. Hier alvast wat foto's. Niet heel goed maar voor het idee.
[ [url=m/S9LB0q.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/nR1GnM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/kUuOtH.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/zQJyid.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi hoor!

Ik was er tussen tien voor 2 en 5 over 2

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 15:32

Ah dan heb je ons idd gemist. we waren wat later, rond kwart over :=

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 15:41

Ik vind hem schitterend Joolien.Heel smaakvol.Mooie stof ,mooi model en hij staat je enorm goed.Alsnog gefeliciteerd.Leuke foto ook met de bruidsmeisjes er bij.

fabske

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 07:28

Mooi joolien wat een lijntje heb je ook

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 09:39

Manlief was vanochtend de fotofolders van de pc aan het opruimen en toen kwamen we de pasfoto's en trouwfoto's weer tegen <3

Ik wilde ze even delen omdat ik de meeste hier nog niet had geplaatst <3

De eerste keer passen! (bij Koonings). Ik had deze jurk als eerste aan en het was meteen raak.
Ik heb nog een stuk of 5 anderen gepast, maar mijn hoofd zat vol van deze.
Er hoorde bij de jurk eigenlijk ook nog een blauw lint met bloemen, maar ik heb ervoor gekozen die niet te dragen (ondanks dat lichtblauw wel onze bruidskleur was).
Afbeelding

Afbeelding

Bij de tweede keer passen bleek dat er precies een centimeter van de onderkant af moest. Maar daar zat ook een randje kant, dus ik vond het heel spannend toen de coupeuse zonder pardon de schaar in mijn jurk zette :') :oo

Ik vertrouwde het voor geen meter haha :') En zij maar vertellen dat het echt een centimeter zou zijn :')
Afbeelding

De derde keer passen was ook de laatste keer! Toen had ik mijn haar en makeup ook laten doen.
En eindelijk mocht hij mee naar huis <3
Afbeelding

De bruiloft *\o/*
Afbeelding

Het was half oktober en er stond een ijskoud windje :brr: :brr: :brr:
Ik kroop bijna in manlief van de kou :=
Afbeelding

Met zo'n jurk met lange sleep en sluier in de wind lopen was nog best lastig :')
Afbeelding

Gelukt! *\o/*
Afbeelding

Onze taart, wat by far voor de meeste discussiepunten zorgde tussen manlief en mij :')
We waren het met alle regeldingen steeds heel snel eens, maar die !#%^*& taart heeft even geduurd :P
Ik vond cupcakes een leuk idee. Man niet. Man wilde een traditionele taart met alle tierelantijntjes erop. Ik wilde wel inschikken en mijn cupecakes opgeven, maar no way zo'n antiek uitziende bruidstaart. Dan maar met een modern vleugje.
Over de discussie voor de taarttopper en smaken maar te zwijgen _O- Het had weinig gescheeld of we waren nooit getrouwd :P ;)
Uiteindelijk gelukt :D
Afbeelding

Het boeket <3 En het rook echt heerlijk!
Een dag later hebben we hem professioneel laten drogen en inmiddels staat hij te pronken onder een stolp.
Nog net zo mooi als op onze trouwdag!
Afbeelding

En de grote verrassing van mijn man :=
We zijn getrouwd op Kasteel Heeswijk. Daar zwemt al eeuwenlang een koppel zwarte zwanen in de slotgracht. Helaas waren ze een paar maanden voor onze trouwdag beiden overleden. Het vrouwtje was vastgeraakt in de begroeing en toen gegrepen door een vos. Het mannetje is daarna overleden van verdriet.
Zwarte zwanen zijn alleen heel prijzig en het kasteel kon op dat moment geen nieuw koppel betalen. Dat vond ik echt superjammer, want ik ben gek op vogels en had ze graag op onze bruiloft gehad. Manlief had toen als verrassing in het geheim een nieuw koppel aangekocht voor het kasteel en op onze bruiloft mochten we hen vrijlaten in de slotgracht. Ik wist van niets <3

'Onze' zwarte zwanen Sireine en Hedewieck <3 (Namen zijn gegeven door het kasteel).
Net uit de transportbox
Afbeelding

en de eerste keer in de gracht:
Afbeelding

Nog een foto in de kasteeltuin (ik was ondertussen letterlijk blauw van de kou :') )
Afbeelding

:+:
Afbeelding

We gaan nog regelmatig bij de zwanen kijken en dit jaar hadden ze voor het eerst babies <3
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 02-09-18 10:03, in het totaal 1 keer bewerkt

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 09:59

Wauw cayenne super lijkt me een heerlijke dag en wat ben je ook een schitterende bruid.
Ik ben nog in afwachting van mijn fotos :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 11:00

Wat past jouw sluier prachtig bij je jurk, Cayenne! Ziet eruit alsof jullie een prachtige dag gehad hebben :) Ik vind de herfst zo geweldig, lijkt me (afgezien van de koude natuurlijk :D ) fantastisch om zo tussen de herfstblaadjes te trouwen <3 En die zwanen blijven zo leuk!

Wij hebben gisteren met onze ouders de foto's bekeken, lekker met taart en een glaasje champagne nagenieten, was zo leuk! Overmorgen zijn we alweer een maand getrouwd, wat gaat de tijd snel :oo

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 11:12

Wat vliegt de tijd he? Voor je het weet vier je alweer je eerste trouwdag! <3
Volgens mij is dat je kartonnen trouwdag trouwens :P En daarna papier?

Ja, de sluier was echt een lucky find! Hij hoort niet bij de jurk, maar het kant leek enorm op het kant van mijn jurk.
Ik heb al meer bokkers met deze sluier zien trouwen _O-
Afbeelding

Selina
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 11:22

Zo’n sluier heb ik ook gepast haha. En denk dat ik die uiteindelijk ook ga kopen.

Ook leuk dat de zwanen nu baby’s hebben. <3

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 11:53

Maandag mijn jurk gehaald bij Anastasi in Nieuwegein. De beide dames zijn vriendelijk, maar verwacht geen say yes to the dress momenten. Daarvoor zijn de dames te driest en de afspraak te kort.
Ze hebben wel erg veel kennis van zaken en niet duur.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 11:58

Had je er verder wel een goed gevoel bij, Nabster? Of was het te gehaast om te genieten?

Ik heb wel letterlijk 'Yes' gezegd. En toen was er nog geen SYTTD Benelux :P

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 21:54

Cayenne schreef:
Had je er verder wel een goed gevoel bij, Nabster? Of was het te gehaast om te genieten?

Ik heb wel letterlijk 'Yes' gezegd. En toen was er nog geen SYTTD Benelux :P

Het ging mij eigenlijk te snel. Het zijn beide echte zakenvrouwen, al is Julia een stukje zachter.
Toen ik weg ging zat het volgende groepje alweer klaar. De pasafspraken zijn wat mij betreft te kort. Tijd is geld zullen we maar zeggen. Ook moet je cash afrekenen. Ze hebben geen pin. Belasting? Wat voor belasting ...haha.

Neemt niet weg dat mijn jurk prachtig is. Mooi stukje werk.

fohadie
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 22:39

Ik had hetzelfde idee, Napster. Ik heb alleen Anastasi ontmoet, er is nog een tweede vrouw? Zorg ervoor dat je een stevige rits in je jurkhebt naast de vetersluiting, of nog liever: knoopjes. Ik gun niemand mijn stress dat op de grote dag de rits kapot getrokken wordt terwijl ik hem maar 1x gepast heb..

Antwoord van Anastasi: Tja, risten zijn nu eenmaal fragiel... (ik had om vetersluiting gevraagd, kreeg ik ook maar daarbij dus een klein ritsje..)

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 23:10

Wauw Cayenne wat mooi <3
Hier ook binnenkort maar weer eens de foto's doorkijken. We zijn alweer bijna een jaar getrouwd. Tijd gaat zo snel

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 02:39

Ik hoor die verhalen over Anastasi vaker, maar heb er zelf geen ervaring mee.
Maar het lijkt me heel jammer om er zo'n gevoel aan over te houden. Het moet imo echt een hele mooie en onvergetelijke ervaring zijn. Tijdens de pasafspraken duurde het bij ons ook veel langer dan gepland, maar ze namen wel de tijd. Bij mij paste de buste niet helemaal goed over mijn torselet, maar ze zijn net zo lang bezig geweest tot het goed zat. Ik had ook helemaal niet het gevoel dat ze haast hadden (maar goed, Koonings heeft natuurlijk meer medewerkers die wachtende klanten kunnen opvangen, dus die vergelijking is misschien niet helemaal eerlijk).

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 06:48

Wij zijn destijds bij Anastacia geweest voor mijn zus. Ik herken eigenlijk niks van wat hier gezegd wordt maar dat is nu al ruim 2,5 geleden.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 16:20

Ik loop weer vreselijk achter, even een goede bijleespost!

Miez, grappig hoe de ervaringen bij Anastacia zo uiteenlopen. De één vindt haar geweldig, de ander heeft er toch een "mwah" gevoel bij. Ik ben blij dat het jou zo goed bevallen is. Het is op de foto's ook goed te zien, wat straal je in je jurk! Leuk om te zien hoe dat roze randje ook in de stropdassen van je man(netjes :D) verwerkt is.

fabske, wauw, wat een mooie prinsessenjurk had je! Heel erg mijn smaak. Mooi die tweede foto ook, zo samen met je man bij die poort is het plaatje helemaal compleet.

Joolien, gefeliciteerd!!! :* Grappig, ik had net als de rest iets heel anders verwacht. Maar wat staat dit je goed zeg! Ik ben héél benieuwd naar de plaatjes van Ilka!

Cayenne, wat blijven het toch prachtplaatjes! Dit is een topic voor bruidsjurken, maar dat boeket van jou ..! Ik kan het niet uitleggen. Ik had het voor mezelf nooit uitgekozen, zo wit, maar ik blijf het betoverend vinden! En natuurlijk jullie zwanen, hoe romantisch!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 16:24

Leuk Cayenne om terug te zien. En dat van die zwanen vind ik nog steeds mooi :)

Grappig dat iedereen kleur verwachtte. Dat was zelf ook wel het doel, maar dat was gewoon niet te vinden. En als ik nog niet geslaagd was met deze jurk, had ik misschien wel een gekleurde jurk laten maken. Maar dat was dus niet nodig, want deze jurk was al zo schitterend van zichzelf, en had geen kleur meer nodig :)

Vandaag zijn er wat sneak preview foto's van Ilka binnen gekomen, zoooo blij mee <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 16:26

Waaauuuw! :+: Wat maakt Ilka toch bijzondere (gave!) trouwreportages. Die foto met jullie ringen is mijn favoriet, wat een mooi plaatje!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 16:27

Joolien schreef:
Leuk Cayenne om terug te zien. En dat van die zwanen vind ik nog steeds mooi :)

Grappig dat iedereen kleur verwachtte. Dat was zelf ook wel het doel, maar dat was gewoon niet te vinden. En als ik nog niet geslaagd was met deze jurk, had ik misschien wel een gekleurde jurk laten maken. Maar dat was dus niet nodig, want deze jurk was al zo schitterend van zichzelf, en had geen kleur meer nodig :)

Vandaag zijn er wat sneak preview foto's van Ilka binnen gekomen, zoooo blij mee <3

[ [url=m/LXoUEL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/a1MN2x.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jF8eIQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qDjNVf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rviWFr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CjCBj8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een ontzettend mooie foto’s! Duister, maar toch zo veel sfeer echt even wat anders <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 16:30

Nou Laura dat is dus precies waarom we haar hebben gekozen :D Vanwege dat duistere randje idd. Ik vind het geweldig :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 16:35

Joolien schreef:
Nou Laura dat is dus precies waarom we haar hebben gekozen :D Vanwege dat duistere randje idd. Ik vind het geweldig :D

Snap ik! Wat gaaf en zo anders als dat lichte sprookjes achtige <3

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 16:39

Ik vind het ook helemaal bij jou passen, Jolien! (hoe ik je hier op Bokt ken) :j

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 16:49

Mooie foto's, Joolien!
Staat er op foto 3 nou iets te roken? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 16:56

Cayenne schreef:
Mooie foto's, Joolien!
Staat er op foto 3 nou iets te roken? :P

Ja, we hadden gekleurde rookpotten meegenomen voor de foto's :D
Afbeelding