Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kentaro schreef:Wáárdeloos!! en al hélemaal als het nog eens iets is wat je aan je kind beloofd
Mioux schreef:ik heb maar nu gezegd douw m maar in je reet.
Mioux schreef:gebeurd ook veel via mp dat mensen zeggen ik kom, je blijft thuis en ze komen niet. Of dat je dus afspraak maakt en je komt aan die deur en diegene is er gewoon niet....veel te veel dat t gebeurd
HTM schreef:Wordt op het moment heel moe van mensen die vragen of je iets nog hebt, en waar je daarna niks meer van hoort.
Waarom vraag je het dan
FNews schreef:Ik heb gisteren avond geld overgemaakt naar iemand omdat ik van hem een set haaknaalden heb gekocht. Ik hoopte dat ik ze zaterdag al in huis zou hebben. Ik stuurde vanmiddag een mail of het geld al op zijn rekening is bijgeschreven. Krijg ik mail terug dat hij het geld heeft. Zijn leverancier stuurt de haaknaalden op, tussen 1 en 3 weken heb ik ze.
FNews schreef:Ik heb gisteren avond geld overgemaakt naar iemand omdat ik van hem een set haaknaalden heb gekocht. Ik hoopte dat ik ze zaterdag al in huis zou hebben. Ik stuurde vanmiddag een mail of het geld al op zijn rekening is bijgeschreven. Krijg ik mail terug dat hij het geld heeft. Zijn leverancier stuurt de haaknaalden op, tussen 1 en 3 weken heb ik ze.