Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 14:05

Sabini schreef:
Ligt eraan hoe de rest van je blog is/wordt natuurlijk. De mijne is heel 'Hollands' dus ik heb gekozen voor een Nederlandse titel.

Was even aan het googelen of er nog meer mensen bloggen over plus size fashion, en kwam terecht op deze. Wat een gave blog zeg! En super leuke kleding. Misschien wel extra inspiratie voor jou ;)

Die had ik ook gevonden en vond hem er erg gaaf uit zien. Daar ga ik zeker ook inspiratie uit halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 14:17

lrtj_ schreef:
Ik heb gezocht, en ben eruit ik ga een blog beginnen met fashion tips voor de beter gevulde vrouw.
Waarom?
veel fashion blogs zijn leuk en leuke combinaties maar niet gericht op maat 42+, en dit is nou juist mijn kledingmaat.
Veel kleding vind ik heel leuk maar niet bij iemand met mijn figuur!
Dus dit wordt mijn nieuwe uitdaging! Ik ga proberen 3x in de week een post te plaatsen en met dan op vrijdag een party look!

Nu alleen nog een pakkende titel -O-

Ik doe ook iets in die trant :) Nou ja, ik heb het een paar keer in posts naar voren laten komen. Heb mijn blog niet opgezet met die rede en vind het zeker een goed initiatief! Wel ben ik zelf wat voller en post ik graag outfits :D

Jespri

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 14:23

Irtj_ Leuk idee voor je blog. :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 14:33

Emmaa_ schreef:
lrtj_ schreef:
Ik heb gezocht, en ben eruit ik ga een blog beginnen met fashion tips voor de beter gevulde vrouw.
Waarom?
veel fashion blogs zijn leuk en leuke combinaties maar niet gericht op maat 42+, en dit is nou juist mijn kledingmaat.
Veel kleding vind ik heel leuk maar niet bij iemand met mijn figuur!
Dus dit wordt mijn nieuwe uitdaging! Ik ga proberen 3x in de week een post te plaatsen en met dan op vrijdag een party look!

Nu alleen nog een pakkende titel -O-

Ik doe ook iets in die trant :) Nou ja, ik heb het een paar keer in posts naar voren laten komen. Heb mijn blog niet opgezet met die rede en vind het zeker een goed initiatief! Wel ben ik zelf wat voller en post ik graag outfits :D

Leuk, wat voller je hebt een killer figuur! Wil je ruilen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 14:53

Wat een supertof idee Irtj_!
Ik ben bezig dit keer bezig met een mega lange post, maar ga 'm nog maar even iets inkorten denk ik :o
Ik loop op dit moment een beetje over van de ideeën, dus die schrijf ik op in een notitieboekje zodat ik ze niet vergeet. Ik vind het ook nogal wat om ineens op 1 dag 100 berichten te posten. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 14:54

Tof idee!

Ik heb eindelijk tijd om te bloggen vanuit tokyo :P

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 14:58

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 15:12

Jans hoe is het daar? :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 15:21

Jans schreef:
Tof idee!

Ik heb eindelijk tijd om te bloggen vanuit tokyo :P

Gaaf hoe ben je daar terecht gekomen?

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 15:36

Hallooo,

Mag ik mij ook aanmelden? Ik ben al een tijdje aan het bloggen (en met mijn opleiding zijn we er ook veel mee bezig) en ik probeer nu de draad weer op te pakken. Dit is mijn blog: www.fwilming.wordpress.com

Mijn posts probeer ik te versterken met filmpjes..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 15:49

Ben op huwelijksreis, maand rondreizen in Japan!

Ik ben verliefd op tokyo, zou hier zo kunnen wonen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 15:51

Wat gaaf Jans! Heel veel plezier nog! :j

Welkom ismy!
Ik heb even een vraag tussendoor: voor de mensen die niet zelf foto's maken, gebruiken jullie gewoon afbeeldingen van google en mag dit ook zomaar? Ik wil mijn posts natuurlijk graag een beetje opleuken zodat er niet alleen maar een lap tekst staat, maar toen bedacht ik me ineens of dit wel zomaar kan. Anders maak ik in het vervolg gewoon zelf wat foto's natuurlijk :))

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 15:52

Gaaf hoor! Ben nu al jaloers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 15:57

Je mag wel foto's van google gebruiken. maar zet er dan wel altijd een bronvermelding bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:11

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:14

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 17:01

Je mag niet zomaar elke foto gebruiken van google volgens mij? Veel zullen er niet moeilijk doen als er een bronvermelding bij staat maar volgens mij mag het eigenlijk niet. Weet dit niet zeker hoor, ik gebruik eigenlijk alleen eigen foto's.

Heerlijk hoor Jans geniet er lekker van. Japan lijkt mij zo mooi. Hoelang is het eigenlijk vliegen?

Ismy Welkom! Leuke blog, vind het erg leuk hoe je het meisje ''interviewt''.

Zo de eerste 2 zijn toegevoegd aan de Travel lijst. :D
Friesland -Elsloo
Zeeland
Laatst bijgewerkt door Jespri op 20-06-14 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 17:07

lrtj_, ik vind je blog nu al leuk :D Super idee!

En wat geweldig om je huwelijksreis in Japan te doen. Geniet nog eventjes flink daar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 17:10

Jespri schreef:
Je mag niet zomaar elke foto gebruiken van google volgens mij? Veel zullen er niet moeilijk doen als er een bronvermelding bij staat maar volgens mij mag het eigenlijk niet. Weet dit niet zeker hoor, ik gebruik eigenlijk alleen eigen foto's.

Ik heb even gegoogled ( :+ ) en volgens mij mag het inderdaad niet. Er schijnen zelfs fikse boetes op te staan dus ik denk dat ik ze er maar snel van af haal. Gelukkig vind ik het leuk om zelf foto's te maken dus dat is het probleem niet zo. :)
Als iemand nog een aanvulling/tip heeft wat betref het gebruik maken van Google-foto's hoor ik dat natuurlijk graag.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 17:14

Haha zo iets dacht ik al ivm auteursrechten. Volgens mij mag je wel wallpapers (wel de gratis variant) en stock photos gebruiken.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 23:25

Ik gebruik heeeel soms Google foto's maar zorg dan dat ik de bron vind en deze zet ik er dan altijd onder.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 10:47

Mag toch wel als je er bronvermelding bij zet? Althans.. Dat dacht ik altijd. Dat je pas fout bezig was als je er niets bij zet..?

Ik ga terug naar 2 of 3x per week plaatsen, even voor de "zomer" maandjes. Zo druk met voetbal en feestjes enzo dat ik er gewoon echt niet meer aan toe kom. Had nog een heleboel foto's op m'n computer staan, maar die zijn ondertussen ook aardig op. Daarbij vind ik het zonnetje toch ook wel leuk als die er is, zit al genoeg binnen met werk :D.

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 11:48

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 15:28

lrtj_ schreef:
http://trendsenrondingen.blogspot.nl/

De eerste post is online! Niet geheel spannend maar ik moest en ik zou even iets posten, ook om verder aan het ontwerp te werken.
Woehoe leuk!! Stiekem ben ik ook trots op de naam O:)

Jans! Jaloers ben ik op jou <3

Foto's van internet (vooral Pinterest) gebruik ik geregeld, maar dan bewerk ik ze zelf. Met bronvermelding uiteraard. Dit gaat overigens vooral alleen om quotes.

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 18:15

Van mij ook weer een blogpost vandaag. Wat een heerlijk weer zeg :D

http://isabellaprins.com/onbarefeet/vrije-smaken

Ik gebruik overigens alleen eigen foto's, maar met bronvermelding erbij is het meestal geen probleem hoor, zonder bronvermelding zou je er nog wel eens problemen mee kunnen krijgen.