kiki1976 schreef:Dat was volgens mij ook in dit topic dat ze zei het na te gaan kijken, maar daar heb je dus gewoon geen reactie op terug gehad.....
Beurzen etc kost handen vol geld, is wel altijd erg leuk om te staan. Maar wat je zegt, het levert niet extra op.
Dat zal mooi wezen als dat deze week nog lukt
Nah, ik heb (dacht ik) een paar dagen later wel nog een mopperende PB ontvangen met de strekking dat ze het niet netjes vond dat ik haar zwart zat te maken en niet zo ongeduldig moet zijn (spullen in 2007 verstuurd
) en dat ze het heus wel eens uit wilde gaan zoeken enz. enz
En dat was het, geen piep meer van gehoord en we zijn nu weer bijna een half jaar verder. Daar hoor ik natuurlijk nooit meer wat van....ze heeft al zoveel kans gehad om goed fatsoen te tonen maar sommige mensen...
Maargoed, het enige dat ik er nog mee kan doen is anderen waarschuwen om niemand te vertrouwen, zelfs geen hele leuke Bokkers 
Net een afspraak gemaakt om het bureau af te halen, fijn!
Is een super mooi ding, echt zo'n grote zakelijke die de hoek om gaat en mooi afgerond is overal, ga hem samen met schoonmoeder ophalen voor haar spruit, we zijn een kantoortje aan het inrichten en zelf heb ik al een fijn bureau dus deze is voor hem