[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 13:58

Het is niet de bedoeling dat ik er buiten mee rond loop. :') T is mn house pakkie en slaap er in als ik 't koud heb.

Ik vind het sowieso lelijk als mensen er op straat mee lopen en al helemaal in een varkens of apen pak, dus dat zie je mij niet doen. _/-\o_
Laatst bijgewerkt door Xivura op 10-11-13 13:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 13:59

_Sannee schreef:
Het is niet de bedoeling dat ik er buiten mee rond loop. :') T is mn house pakkie en slaap er in als ik 't koud heb.

Ik vind het sowieso lelijk als mensen er op straat mee lopen en al helemaal in een varkens of apen pak, dus dat zie je mij niet doen.

Ohhh ik dacht al :') Idd voor binnen is t wel lekker ja :P

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 14:01

Nee joh die onesies zijn heerlijk voor binnen, maar echt niet voor buiten! Ik wil heel graag eentje van een zebra, varken, of koe. Maar ik ben dan wel weer zo'n loser dat ik er m'n hond mee uit zou laten, laat in het weekend altijd mijn hond uit in pyjama broek.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 14:54

Gefeliciteerd Rebec!

Ik vind mijn onesie ook lekker voor binnen, maar een no go voor buiten. In Utrecht (studentenstad hé) is het helemaal een hit om erin uit te gaan. Het is niet dat ik het niet zou durven, maar meer dat ik het gewoon niet zou doen omdat het me niet echt comfi lijkt om in uit te gaan, zo zweterig en plakkerig... En ik vind het niet mooi

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:01

Ach, voor een themafeestje is het perfect. :Y)

Verder is het inderdaad niet bepaald handig voor tijdens het uitgaan, en zou ik 'm buiten de deur ook echt niet dragen. (Nouja, op de camping nog wel, maar dat telt dan weer niet echt als buiten de deur).

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 16:35

:wave:

Mag ik me ook melden? Sinds ik gestopt ben met mijn vorige verzorgpaarden, had ik ineens zeeën van tijd, energie én geld over (van dat laatste dan geen zeeën, maar toch :)) ) en ben ik me steeds meer gaan interesseren in mode. Ondertussen ben ik er helemaal gek op :D Vind het leuk om lekker te combineren en om rare dingen te proberen :D Ik ben helemaal wild ( <<) ) van rokjes en jurkjes, en heb vooral vaak rokjes aan. Als ik wel een broek aan heb, als het echt koud is bv. , dan het liefst met trui of shirt-in-de-broek.

Soms heb ik wel dingen gekocht waarvan ik niet helemaal weet hoe te combineren. Deze bijvoorbeeld:

http://www.hm.com/nl/product/13985?article=13985-A

Verder wil ik nog heul graag iets als dit http://www.hm.com/nl/product/13958?article=13958-B

Dus, als jullie tips hebben, kom maar op haha :D Nog even iets over m'n figuur, is misschien wat makkelijker om tips te geven dan. Ik ben ca. 1,68 en heb een vrij jongensachtig figuur. Mager (47 tot 50 kg, wisselend), TinaTietloos en ook niet echt een mooie kont :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 16:37

Rokje zou ik persoonlijk denk ik dragen met een iets kortere trui en een panty. Denk dat ik er zelf brogues of iets wat er op lijkt onder zou doen, maar misschien ben je dan een beetje te Engels voor je eigen smaak :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 16:38

En ohja, een mooie kont kan je kweken hé. Draag eens high waisted shorts of jeans, die geven je echt een kont-lift. Ik heb al een vrij ronde en dikke kont van mezelf, maar in high waisted shorts is het niet te houden :=

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 16:42

Brogues ben ik dol op, moet ik ook nog hebben want ben ze kwijt :') Wat voor panty en trui denk je dan aan? Heb momenteel zwarte panty's, bordeauxrood/wijnrood en een ambergroene (gebreide, beetje kabel) maillot (klinkt wel erg stom haha :') ). En wat voor trui?

Edit; Hahaha ja ik hou ook echt van high-waisted spullen, de enige redding :)) Haha. En ik geloof dat het nu tijd is om kont en buik spieren te trainen als je van de zomer mooie spieren wilt hebben :)) ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 16:52

Jep, ik ga vanaf dinsdag ook weer even met m'n trainer aan de slag om te kijken hoe we nu al bikiniklaar kunnen gaan worden :')

Ik vind de kleuren van het rokje persoonlijk al vrij aanwezig, en ik zou dus echt gaan voor zo neutraal mogelijk. Ik zou dus voor een zwarte panty of maillot gaan (nou zijn dat sowieso mijn favoriete kledingstukken, zwarte panty's :') ). Qua trui kan je eigenlijk allerlei kanten op. Zelf zou ik denk ik voor een model als dit gaan klik omdat je er letterlijk alle kanten mee op kan. Bruine brogues eronder en je bent klaar om te gaan

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 17:01

Hm ja die kleur had ik ook nog niet geprobeerd :j Dank je!

Een eigen trainer zelfs, wat een luxe haha. Ik denk altijd "Ik ga het doen dit jaar!" maar uiteindelijk eindig ik chips etend in bed :') Ga binnenkort naar Londen, denk dat ik daar even kijk voor brogues (en meer *D ).

Wil trouwens ook nog heel graag van die soort plateau boots, maar iedereen die ik ze laat zien tot nu toe vindt ze afgrijselijk ^) Volgens mij hebben wij wel een beetje dezelfde smaak, wat vind jij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 17:03

Ik vind ze gaaf, maar icm hele rustige andere kleding. Als je druk doet met je schoenen en je draagt er hele schreeuwerige kleding boven wordt het too much. Met een mooie zwarte skinny en een oversized grijze trui zou ik het dragen, dat is voor mij een perfecte combi tussen chique/casual

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 17:11

Ja precies dat was ook mijn idee :j En misschien als ik in een wilde bui ben ( :') ) met een zwart leren rokje (strak zeg maar, geen skater model) en zwarte panty.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 20:59

Oja. Wat ik me afvroeg. Met oud en nieuw doe ik altijd wel wat leuks aan. Meestal een jurkje. Ik heb al wat op het oog, maar ik ga naar de brabanthallen en ik kan niet zo goed op hakken lopen en dat hou ik ook niet vol. Wat zouden jullie er dan onder dragen voor schoenen?

Dit is het jurkje trouwens:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 21:06

Ik draag met uitgaan altijd gewoon (vulcanized) zwarte vans, schoenen zie je toch niet en zo wel dan vind ik vans ook nog niet zo lelijk haha.

Mooi jurkje!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 21:50

Gewoon zwarte vans eronder of ballerina's.. Leuk jurkje!

En nog een gelukkige verjaardag Rebecca!

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 22:05

Zwarte vans eronder vind ik nog wel stoer ook (liefst ook met zwarte zool) :)) Gekleurde vans dan weer niet

Oeh ik zag net een leuke foto van iemand met een faux fur coat & i fell in love <3 Weet iemand waar ze die jassen verkopen? Dus met lange mouwen en geen lange 'slierten' imitatiebont.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 22:08

Episode hebben ze zó veel faux fur jassen dat het niet meer grappig is!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 22:23

Jullie kunnen mij vast helpen;)

Komende zaterdag ben ik uitgenodigd voor de 50ste verjaardag van een collega. Ik werk in een slagerij, dus draag altijd vrij oncharmante kleding. Dus ik wil ze even wat anders laten zien... MAar wat?!

Ik ben op zoek naar een stoer jurkje. Niet te net, geen hele lange jurk, maar ook niet heel kort;). Ik heb grijze pumps die ik erbij wil matchen. Ik ben vrij bleek van mezelf en kan noet tegen make up, maar ik wil er ook niet uitzien als een lijk. Niet strapless, want ik heb niet zoveel om hem op te hangen;)

Hebben jullie nog tips voor mij? Het liefst wel iets uit een winkel in Nederland zodat gewoon kan passen. Omdat het vrij kortst is en verzenden dan niet zo handig is ;)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 22:32

Gewoon eens H&M, Only of Vero Moda binnenwandelen?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 22:34

Ik kan zelf altijd zo slecht kiezen. Ik heb echt het stijl niveau van een stoeptegel, haha! :p

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 22:37

Neem een vriendin mee die je er leuk uit vind zien! :)

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 00:26

Ik heb zwarte vans met een zwarte zool haha, dus dat zou kunnen. Heb ook hele simpele zwarte ballerina's, maar die lopen echt voor geen flikker. := Maar wel vans dus? Ik weet niet of ik dat zelf zo'n knaller vind, maar ik kan het proberen. Ik heb ook nog van die enkellaarsjes van h&m. Kan ook wel misschien?
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 12:37

Ik heb ook van die helemaal zwarte vans, die draag ik overal onder.
Ik vind vans denk ik leuker eronder dan die enkellaarsjes die je laat zien :)

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 15:34

Emmaa_ schreef:
Episode hebben ze zó veel faux fur jassen dat het niet meer grappig is!

Helaas is amsterdam niet in de buurt :(

Ik denk dat beide schoenen kunnen :j