T is mn house pakkie en slaap er in als ik 't koud heb. Ik vind het sowieso lelijk als mensen er op straat mee lopen en al helemaal in een varkens of apen pak, dus dat zie je mij niet doen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
T is mn house pakkie en slaap er in als ik 't koud heb.
_Sannee schreef:Het is niet de bedoeling dat ik er buiten mee rond loop.T is mn house pakkie en slaap er in als ik 't koud heb.
Ik vind het sowieso lelijk als mensen er op straat mee lopen en al helemaal in een varkens of apen pak, dus dat zie je mij niet doen.
Idd voor binnen is t wel lekker ja
) en ben ik me steeds meer gaan interesseren in mode. Ondertussen ben ik er helemaal gek op
Vind het leuk om lekker te combineren en om rare dingen te proberen
Ik ben helemaal wild (
) van rokjes en jurkjes, en heb vooral vaak rokjes aan. Als ik wel een broek aan heb, als het echt koud is bv. , dan het liefst met trui of shirt-in-de-broek.
Nog even iets over m'n figuur, is misschien wat makkelijker om tips te geven dan. Ik ben ca. 1,68 en heb een vrij jongensachtig figuur. Mager (47 tot 50 kg, wisselend), TinaTietloos en ook niet echt een mooie kont
Wat voor panty en trui denk je dan aan? Heb momenteel zwarte panty's, bordeauxrood/wijnrood en een ambergroene (gebreide, beetje kabel) maillot (klinkt wel erg stom haha
). En wat voor trui?
Haha. En ik geloof dat het nu tijd is om kont en buik spieren te trainen als je van de zomer mooie spieren wilt hebben
? 
). Qua trui kan je eigenlijk allerlei kanten op. Zelf zou ik denk ik voor een model als dit gaan klik omdat je er letterlijk alle kanten mee op kan. Bruine brogues eronder en je bent klaar om te gaan
Dank je!
Ga binnenkort naar Londen, denk dat ik daar even kijk voor brogues (en meer
).
Volgens mij hebben wij wel een beetje dezelfde smaak, wat vind jij?
Maar wel vans dus? Ik weet niet of ik dat zelf zo'n knaller vind, maar ik kan het proberen. Ik heb ook nog van die enkellaarsjes van h&m. Kan ook wel misschien?