ze wonen hier nog niet zo lang en zaten vol mooie plannen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

fleurtjeuh schreef:Is dit bij de uiterwaarden bij wageningen?
)
Nu wel wat blauwe plekken ondanks de zachte landing. Voelde wel een beetje als een walk of shame terug naar de wei.
Anastasia24 schreef:Wat vreselijk al die zooi... Gewoon geen respect... Bedankt voor het opruimen F_T
-
Mijn ergenis.. Ik dacht gisteren een leuk stapritje te maken, teugels los, pony mag kiezen waar we heen gaan. Nou meneer wilde wat drinken bij het meer. Dorst gelest, stapt vervolgens het water in alsof het een pad is. Ik wil de teugels nog pakken- en hij neemt toch een sprong. Recht in het water. Plots staan we tot singel hoogte in het meer. Hij schrok er zelf van, dus ik, inmiddels teugels aan het vissen, wil hem begeleiden- maar hij loste het zelf wel op. Neemt nog een sprong, en nog een, springt als een hert het meer door. Over rodeo gesproken. Ik viel eraf, en jawel, recht in het meer. Het leek wel een cartoon.... Kopje onder. Toen ik boven kwam ging hij al springend naar een stukje zand, waar meneer wilde gaan rollen. Dus ik ren daar, zeiknat van top tot teen, soppend, om mijn zadel te redden. Telefoon droop met water, 11 graden en op de scooter terug naar huis moeten. Ik heb gelachen, dit is een eerste keer.Nu wel wat blauwe plekken ondanks de zachte landing. Voelde wel een beetje als een walk of shame terug naar de wei.

Marcella schreef:Mijn buikpijn.![]()
Dacht laat het brood weg bij de soep misschien reageer ik daarop.
Neig nu heel erg om te gaan vasten.
Sodera schreef:Daphne__ schreef:
De 1 kg wel en 8 kg niet zou ik denken??
Wel verwarrend!!!!
_San87_ schreef:Daphne__ schreef:
Lekker duidelijk. Wat gebeurt er wanneer je de andere optie aanklikt?
chanicha schreef:Ben ik best bekend mee, gewoon ja knikken en doorgaan!
Zolang je zelf weet hoe of wat prima, ze komen zichzelf wel tegen.