Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 17:34

En m'n man is weer weg, net opgeroepen want er is weer wat kapot... Geen idee hoe lang het nu weer gaat duren

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 17:48

Sanniejtjuh schreef:
Belafspraak met ziekenhuis. Ik krijg daar de zenuwen van en wachtend op telefoontje. En heb nog e.a te doen wat af moet, maar dat maakt waarschijnelijk teveel geluid, dan hoor ik mn telefoon weer niet.

Hier op bokt plaatsen helpt vaak, hoop dat ze zo in lucht komen :Y)

Hebben ze al gebeld? :Y)

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 18:51

Ik stelde het al heel lang uit om m’n elektrische fleecedeken te wassen. Waar ik onder woon. Jozi wist dit blijkbaar. Dus hij heeft er lekker op gekotst. :r

Hij zit nu wel in de was. :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 18:55

Ik wil pizza eten, maar bedenk mij dat ik een nieuwe oven heb. En die moet eerst een keer 30 min verwarmt worden voor gebruik.

Ik had nog een herinnering dat dat op werk toen ook moest en alles zo erg stonk. Gelukkig kan nu de deur open maar ik ben er al wel zat van ik wil gewoon pizza :')

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 18:59

De gemeente die beslist op 1 dag meer Dan 1000 aangetekende zendingen te laten bezorgrn...
Ik had er 200 gepland (om even te zeggen het gemiddelde is 5) + 59 pakjes dit is nooit haalbaar...
Uiteindelijk collegas met minder er meegenomen en zelf nog 63 gedaan en post rondgedeeld.
Ik kan geen aangetekende zendingen meer zien... en we verwachten er maandag en dinsdag nog...
En het gaat over werken die al 2 weken bezig zijn

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 19:07

MarlindeRooz schreef:

Arme Jozi :+ :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 19:19

Hilli schreef:
MarlindeRooz schreef:

Arme Jozi :+ :')

Die houdt van douchen. Maar de wasmachine slaat bij denk ik over.

Ik heb hem eens in een warm badje gezet omdat hij een zere poot had. Meneer zat in bad als een prins. Ogen dicht, kop omhoog en genieten maar. _O-

En buiten wil hij al niet door een mini plas lopen. _O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 19:24

Bij de meeste honden is dat precies andersom :P

Is ze ziek omdat ze moest overgeven?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 19:31

Tigress schreef:
Ik ben ziek
Hond is ziek
Stomme slijmvorming die ik niet kan ophoesten
Oh ja en kwam er net achter dat m'n favoriete ranja er niet meer is. "Te weinig animo ervoor" -O- Sure, daarom was ie steeds als eerste uitverkocht bij de kortingsacties. Ik ga deze zomer m'n Karvan Cevitam Citroen missen Y;(

Wat nee -O- dat is de enige die ik nog mag hebben. Jakkes dan kan ik gewoon geen ranja meer kopen in nederland. Gewoon stom een van de weinigen zonder zoetstof en zonder wortel. En inderdaad een van de weinigen die vaak was uitverkocht. Gewoon stom. Hoezo weinig animo? Zal wel te duur zijn geworden metproductie

Beterschap trouwens.

Ik ben vanmiddag uitgescholden en de man raakte me net niet met zijn slaande armbeweging. %) Ik vroeg hem alleen vriendelijk iets maar kreeg naar mijn hoofd, rot op met je "insert tevaak voorkomende ziekte" en maakte daarbij een sla beweging met zijn arm. Dat doet best geestelijk au eigenlijk. ;(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 19:36

DuoPenotti schreef:
Bij de meeste honden is dat precies andersom :P

Is ze ziek omdat ze moest overgeven?

Nee hij had heel veel stress, daarom moest hij denk ik spugen.

Hij is nu weer rustig gelukkig. Ik heb de oorzaak (klepperende brievenbus) weggenomen. Naja, dicht geplakt. :+

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 20:04

hagelslag schreef:
Sanniejtjuh schreef:
Belafspraak met ziekenhuis. Ik krijg daar de zenuwen van en wachtend op telefoontje. En heb nog e.a te doen wat af moet, maar dat maakt waarschijnelijk teveel geluid, dan hoor ik mn telefoon weer niet.

Hier op bokt plaatsen helpt vaak, hoop dat ze zo in lucht komen :Y)

Hebben ze al gebeld? :Y)

Nog geen 10 minuten na mijn post :')
En gelukkig eens een keer goed nieuws van een arts.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 21:00

Opnieuw supermarkt Plus, want waar ze eerder een heel vak aan vers producten ver over datum hadden staan, hadden ze nu een hele voorraad dierenvoeding ver over datum in het schap hangen. Nog eens extra gekeken en het was niet de productiedatum (er hingen ook zakjes bij met een datum in de toekomst). Er hing zelfs nog een zakje uit 2023(!!!!). De vertegenwoordiger was nota bene 8)7 nog niet zo lang geleden zelf langs geweest om de boel te herindelen... Heb de hele bups aan een medewerker gegeven om af te schrijven.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 21:53

Shenavallie schreef:
Opnieuw supermarkt Plus, want waar ze eerder een heel vak aan vers producten ver over datum hadden staan, hadden ze nu een hele voorraad dierenvoeding ver over datum in het schap hangen. Nog eens extra gekeken en het was niet de productiedatum (er hingen ook zakjes bij met een datum in de toekomst). Er hing zelfs nog een zakje uit 2023(!!!!). De vertegenwoordiger was nota bene 8)7 nog niet zo lang geleden zelf langs geweest om de boel te herindelen... Heb de hele bups aan een medewerker gegeven om af te schrijven.

De poiez doet hetzelfde, het is dat er 1 naast mijn huis zit , maar zij blijken erom bekend te staan dat er producten in de winkel liggen die over de datum zijn.

Zo had ik kaas waar achteraf de datum 6 februari opstond. Deze heb ik pas eind februari gekocht en gegeten. Niet op de datum gelet, pas achteraf dat ik dacht dat is gek, ik had 6 februari nog niet eens de sleutel toen ben ik niet bij die winkel geweest.

Plus en poiez zijn naar mijn idee beetje hetzelfde soort winkel. Dus zeker goed op de datum letten.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 22:22

Gelukkig had ik het in de winkel al ontdekt, maar inderdaad: je moet bij deze winkels goed opletten. Ook als iets 'afgeprijsd' is. Mijn man had een tijdje terug een bakje eiersalade gekocht met 30% korting en dat bakje was al drie dagen over datum. Hij heeft het wel opgegeten, maar is sindsdien alert. Wettelijk mogen ze het niet eens meer verkopen als het over de aangegeven datum is, ook niet als het tenminste houdbaar tot... is.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 22:30

Ik kwam best heel vaak bij Poiesz, maar de kwaliteit van de producten bij het filiaal in onze nieuwe woonplaats is gewoon belabberd. Tel daar het minder vriendelijke personeel bij en je weet waarom ik tegenwoordig naar het andere dorp rijdt voor de boodschappen. Gaat met de Welkoop net zo. Ze zijn niet perse voordelig, maar soms wel handig of met een leuke actie. Maar ik vind het personeel in het naburige dorp zo niet klantvriendelijk (en totaal niet deskundig), dat ik liever ergens anders mijn voer haal. Of 15 km verder rijdt als ik wel naar de Welkoop moet.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 22:58

De hele dag naast hoofdpijn ook last in de nek/schouderbladen gehad, en nu nog steeds..
Net eigenlijk pas de zwaarste medicatie genomen die ik in huis heb liggen,
en nu zou ik 24 uur geen auto mogen rijden omdat ik het niet dagelijks slik. :x

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 23:00

4 pony’s moesten gewassen worden ivm luizen.

Eentje denkt dat hij de baas van de wereld is (80 cm), eentje is doodsbang voor water, eentje is een Spanjaard en eentje is een shet van eind 30 die nooit wat boeit.

Je mag raden wie als enige gedreigd heeft om mij te trappen.

Juist ja, die dooie van 38. _O-

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 08:03

Zijn een weekend weg op een vakantiepark.
Wat een slechte bedden dus mijn lijf doet zeer.
Wakker worden om kwart voor 7 van kinderen die al buiten spelen en maar mama roepen... sodemieter op hou je kinderen binnen tot een normale tijd.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 08:07

600 euro waterschapsbelasting -O-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 08:34

Iets suf van de medicatie, en lichtjes hoofdpijn maar dat is meer van de medicatie
dan de normale hoofdpijn die ik normaal heb.. _O-

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 10:36

_San87_ schreef:
600 euro waterschapsbelasting -O-

Ik voel je pijn

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 10:44

Ze hebben van scouting met een dikke zwarte stift mijn dochter haar naam op de achterkant van haar das gezet. (Die ergens anders al wat subtieler stond) Maar het ergste daarvan vind ik dat haar naam verkeerd staat geschreven. (Een S op de plek waar een Z hoort. En dat is niet zomaar even te corrigeren)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-25 10:47

Nog steeds ziek/verkouden na het vliegen en enorme last van oorsuizen. Moet maandag weer gaan werken maar voel me eerder gestresster na deze vakantie dan uitgerust.. zit helemaal niet goed in mijn vel en die tinnitus maakt alles honderd keer erger. Weet echt niet wat ik er nu mee aan moet -O-

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 10:58

Een half jaar lang niemand te zien rond dit tijdstip buiten, en vandaag liep iedereen met zijn hond. Komen die honden in de winter gewoon niet buiten ofzo? Ze liepen ook allemaal aan een andere kant van de weg, waardoor ik constant over de weg moest slingeren met mijn hond :roll:

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 11:04

Weer een mega slechte nacht achter de rug. Ik ben het zo zat. Mag ik ook gewoon eens uitgerust zijn..