Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sanniejtjuh schreef:Belafspraak met ziekenhuis. Ik krijg daar de zenuwen van en wachtend op telefoontje. En heb nog e.a te doen wat af moet, maar dat maakt waarschijnelijk teveel geluid, dan hoor ik mn telefoon weer niet.
Hier op bokt plaatsen helpt vaak, hoop dat ze zo in lucht komen
Hilli schreef:MarlindeRooz schreef:Hij zit nu wel in de was.
Arme Jozi![]()
Tigress schreef:Ik ben ziek
Hond is ziek
Stomme slijmvorming die ik niet kan ophoesten
Oh ja en kwam er net achter dat m'n favoriete ranja er niet meer is. "Te weinig animo ervoor"Sure, daarom was ie steeds als eerste uitverkocht bij de kortingsacties. Ik ga deze zomer m'n Karvan Cevitam Citroen missen
hagelslag schreef:Sanniejtjuh schreef:Belafspraak met ziekenhuis. Ik krijg daar de zenuwen van en wachtend op telefoontje. En heb nog e.a te doen wat af moet, maar dat maakt waarschijnelijk teveel geluid, dan hoor ik mn telefoon weer niet.
Hier op bokt plaatsen helpt vaak, hoop dat ze zo in lucht komen
Hebben ze al gebeld?
Shenavallie schreef:Opnieuw supermarkt Plus, want waar ze eerder een heel vak aan vers producten ver over datum hadden staan, hadden ze nu een hele voorraad dierenvoeding ver over datum in het schap hangen. Nog eens extra gekeken en het was niet de productiedatum (er hingen ook zakjes bij met een datum in de toekomst). Er hing zelfs nog een zakje uit 2023(!!!!). De vertegenwoordiger was nota benenog niet zo lang geleden zelf langs geweest om de boel te herindelen... Heb de hele bups aan een medewerker gegeven om af te schrijven.