Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

paddington

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:41

Ik ben maar naar de achtertuin verhuist.
Kon het echt niet meer aanhoren.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 20:01

Dat is waarom ik met mooi weer op de fiets stap, naar een mooi plekje ergens langs het water fiets en daar wel lekker ga chillen.
Echt niet in mn achtertuin. Veel te druk daar met schutting aan schutting plus een hele rij bovenburen op balustrade.

Ik kom zelfs zo weinig buiten (hier) dat vandaag een buurman die bovenwoning heeft vroeg of ie mn tuin niet mocht doen in ruil voor gebruik (gezamenlijk met / in overleg met mij) qua zitten/chillen.
Ik denk dat ik dat zelfs wel prima vind maar nog even over nadenken qua geen gif, geen egels verjagen, geen honden toegestaan en dergelijke. wat doet een mens in zo’n geval met zo’n vraag. Geen idee dus ik doe ook maar wat..

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 20:07

Kwam net een man of 3 aan de deur (eentje bij mij en de andere bij de buren) met een inzamelingsactie voor menstruatie armoede in ontwikkelingslanden. Nou ja prima, ik zeg heb alleen wel alles los is dat erg. Nee geen spullen alleen donaties. Ik vraag of dat contant kan, nee kon niet. Dus ik vraag heb je dan een rekeningnummer of iets zodat ik het later kan doen. Daarop was zijn antwoord hoe oud ik ben, dus ik zeg 26. 'Oh nee het is vanaf 30 sorry, dan lopen we verder.' Hij heeft zich wel gelegitimeerd en de stichting laten zien enzo maar ik snap hier niks van. :')

Mijn ergernis is nu dat ik dit de hele avond ga overdenken. :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 20:09

Goh wat hebben wij dan eigenlijk een heerlijke buurt, wij horen de buren alleen maar als de gesprekken ècht luid worden of als ze op de oprit even staan te praten. Maakt misschien ook wel wat verschil dat wij vrijstaand wonen en er 1 a 2 opritten tussen elk huis zitten, waardoor je meer dan alleen een schutting tussen de tuinen in hebt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 20:28

nevica schreef:
Kwam net een man of 3 aan de deur (eentje bij mij en de andere bij de buren) met een inzamelingsactie voor menstruatie armoede in ontwikkelingslanden. Nou ja prima, ik zeg heb alleen wel alles los is dat erg. Nee geen spullen alleen donaties. Ik vraag of dat contant kan, nee kon niet. Dus ik vraag heb je dan een rekeningnummer of iets zodat ik het later kan doen. Daarop was zijn antwoord hoe oud ik ben, dus ik zeg 26. 'Oh nee het is vanaf 30 sorry, dan lopen we verder.' Hij heeft zich wel gelegitimeerd en de stichting laten zien enzo maar ik snap hier niks van. :')

Wat raar.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 20:29

Marigold schreef:
Dat is waarom ik met mooi weer op de fiets stap, naar een mooi plekje ergens langs het water fiets en daar wel lekker ga chillen.
Echt niet in mn achtertuin. Veel te druk daar met schutting aan schutting plus een hele rij bovenburen op balustrade.

Ik kom zelfs zo weinig buiten (hier) dat vandaag een buurman die bovenwoning heeft vroeg of ie mn tuin niet mocht doen in ruil voor gebruik (gezamenlijk met / in overleg met mij) qua zitten/chillen.
Ik denk dat ik dat zelfs wel prima vind maar nog even over nadenken qua geen gif, geen egels verjagen, geen honden toegestaan en dergelijke. wat doet een mens in zo’n geval met zo’n vraag. Geen idee dus ik doe ook maar wat..

Ik zou nee zeggen. Buurman mag natuurlijk wel eens een kopje koffie komen drinken. Je kunt nog zoveel regels opstellen, veel mensen houden zich er toch niet aan.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 20:31

nevica schreef:

Dat klinkt als CARE Nederland. Hier ook aan de deur geweest, maar bij mij zeiden ze dat je onder de 25 geen donateur mocht worden en tussen de 25 & 30 mocht alleen een vast bedrag van 5 euro in de maand.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 20:33

Ik heb zoveel baarmoeder/menstruatie-pijn dat ik er van moet huilen :\

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 20:42

Paard heeft haar been weer open -O- als ik hierna geen paarden meer wil, is zij met al haar medische ellende echt de reden

En de hond heeft ook besloten dat hij vanavond geen brokken wil. Echt top dit +:)+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 21:19

Dronken Duitsers op de fiets. Prima dat jij een doodswens hebt, Heinrich, maar houd mij er effe buiten.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 21:31

deksel schreef:
Ik heb zoveel baarmoeder/menstruatie-pijn dat ik er van moet huilen :

Chocolade!!!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 21:46

Marigold schreef:

Ik zou het niet doen, krijg je geheid hommeles van.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 21:47

hagelslag schreef:
deksel schreef:

Chocolade!!!

Helpt helaas bij mij niet vandaag... ik snap weer waarom ik normaliter de pil door slik. De hele dag al koppijn en mega buikpijn waardoor ik weinig functioneel was vandaag. Stom gedoe, ik was vergeten nieuwe pil te halen en uiteraard greep ik zaterdag net mis en kon ik dus niet gaan halen...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 21:53

Ahhhh als zelfs chocolade niet helpt -O-

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 22:11

hagelslag schreef:
deksel schreef:

Chocolade!!!

Ik heb dus helemaal geen cravings naar chocola of ongezond eten gehad vandaag, omdat de buikpijn zoveel in beslag nam… misschien komt dat morgen nog?! Voor nu lig ik in mijn bed en ga ik snel slapen (poging doen tot).

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 22:21

Als bij mij de buikpijn te erg was ging ik chocolade eten :Y)
Werkte vaak wel _O-

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 22:24

Die verrekte muggen hier. Thuis geen last van muggen, hier bij mijn vader al 7 in 3 nachten. (En wie weet wat er vannacht nog langs komt, net al 2 weer te pakken)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 22:25

Nyaleti schreef:
denisesilver schreef:
Nyaleti, als je kat een favoriet kleed of mandje heeft, deze bij huis zetten. Vaak komen ze op de geur af. Ik zou echt woedend zijn :=

Vannacht nog staan schreeuwen ("Kaaaareeeltjeeee poespoes" sorry buren! :+ ) en thank god kwam hij aangelopen <3

Hij is wel echt verdwaald geweest want hij kwam heel hard en blij aangerend en mocht hem lang knuffelen, wat anders niet mag.

Hoop dat m'n vader nu z'n lesje heeft geleerd..

Pfoe gelukkig!

Note to self altijd een verstelbaar bureau juist instellen, en niet eigenwijs doen, omdat je maar even zit. Gruwelijk last van mijn schouder/nek nu

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 22:28

zonnebloem18 schreef:
Mensen die fluitjes geven aan kinderen op de camping, hoe verzin je het?

Daarom ga ik naar een adults only hotel :')
16+, fantastisch

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 22:29

Dat mijn ouders niet snappen hoeveel pijn ze mij met hun acties doen. Daarnaast is dan de ergernis dat ik kansloos op een woning ben en dus in de zin van dak boven het hoofd afhankelijk ben, niet alleen daar maar ook gezien mijn gezondheid.
Ik erger mij er aan dat het mij mentaal zoveel doet terwijl ik zou willen dat de hele situatie mij koud zou laten.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 22:31

wyoming schreef:
Die verrekte muggen hier. Thuis geen last van muggen, hier bij mijn vader al 7 in 3 nachten. (En wie weet wat er vannacht nog langs komt, net al 2 weer te pakken)

De action heeft perfecte bussen met spray waardoor alles dood gaat en dat voor maar 4 euro :) kruidvat heeft ze ook trouwens geen idee wat ze daar kosten.

manonnevot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 22:34

nevica schreef:

Hier hetzelfde, maar dan van cordaid voor noodpakketten in Afghanistan. Vond de leeftijdsgrens ook heel vreemd en kan daar online ook niks over vinden.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 22:45

wyoming schreef:

Ik zit in Zweden, in mijn achtertuin is letterlijk een moeras. Ik heb in 2 dagen tijd binnen meer dan 50 muggen doodgeslagen, en mijn vriend ook. Je wil mijn benen niet zien :')

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 22:45

Nou 'gelukkig' dat er meer mensen zijn met deze vreemde ervaring. Dan zal het wel goed wezen. :+

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 22:49

Bovenbuur die denkt dat het dag is en hij gitaar kan spelen. Hij heeft vakantie, ik moet er morgen vroeg uit….. hele avond hoor ik hem niet, waarom altijd dit tijdstip?