Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Telpeva schreef:fotolijstje schreef:Waarom zou je iets medisch verzwijgen???
Kost misschien meer maar hierdoor breng jezelf en je mede omgeving niet in gevaar.
Dus ik vind de biechter echt top
Ik heb op medicatie gezeten met gele sticker, en ik dacht zoals jij. Die grap kostte mij 200 euro per 2 jaar, omdat ik elke keer opnieuw gekeurd moest worden. Je rijbewijs is daardoor opeens maar 2 jaar geldig. Die herkeuring duurde 5 minuten per keer, en er werd domweg gevraagd en herhaald wat iedereen in zijn theorie al leert: wanneer je last hebt van je klachten die je reactie in het verkeer kunnen beinvloeden, stap je dan achter het stuur? '' nee'' beloof je dat te blijven doen? ''ja''
En dan kon ik weer gaan, een paar honderd euro lichter. Voor letterlijk nog geen 5 minuten.
Ik ben het met je eens dat het voor de veiligheid zou moeten zijn, dat is ook waarom ik het heb gemeld. Ik vind het een zeer teleurstellende melkkoe die mensen met gezondheidsproblemen weg zet als onbekwaam, want... Het zit gewoon in je theorie: voel je je niet goed, verwacht je problemen, geeft je lichaam problemen wat je rijden kan beinvloeden: kruip dan niet achter het stuur. Dat is het, je krijgt dan om de 2 jaar een herhaling van dat zinnetje, alsof je dom bent en je je theorie met een pakje boter cadeau hebt gekregen.
E_C schreef:Daar neig ik nu ook naar inderdaad. We werken nog maar een week met z'n allen, maar blijven wel allemaal in hetzelfde gebouw rondlopen (onderwijsinstelling). Misschien dat ik er na deze week anders over denk.
E_C schreef:Vanmiddag een college betrapt tijdens een heftige zoenpartij met onze soort van baas. Beide in een relatie, beide personen waar ze een relatie mee hebben beschouw ik als goede kennissen. Voel m'n geweten toch wel een beetje knagen dat ik dit met ze moet delen, maar weet niet of dit wel aan mij is.
verootjoo schreef:E_C schreef:Vanmiddag een college betrapt tijdens een heftige zoenpartij met onze soort van baas. Beide in een relatie, beide personen waar ze een relatie mee hebben beschouw ik als goede kennissen. Voel m'n geweten toch wel een beetje knagen dat ik dit met ze moet delen, maar weet niet of dit wel aan mij is.
Hebben ze jou ook gezien?
Het lijkt me meer awkward voor hun dan voor jou.
Ik zou er zelf niks mee doen denk ik
E_C schreef:Vanmiddag een college betrapt tijdens een heftige zoenpartij met onze soort van baas. Beide in een relatie, beide personen waar ze een relatie mee hebben beschouw ik als goede kennissen. Voel m'n geweten toch wel een beetje knagen dat ik dit met ze moet delen, maar weet niet of dit wel aan mij is.
Niobe schreef:Rijbewijs en ziektes melden vind ik dubbel. Ik vind het CBR echt een beroerd bedrijf (en werkgever) en er is zoveel oneerlijk en bagger. Het enige wat ik altijd wel bewonderde is hoe ver ze meedachten met zieke en minder valide mensen om ze toch achter het stuur te kunnen laten.
Van de andere kant is niet melden en niet laten checken ook niet slim. Je kunt idd een gevaar voor jezelf en een ander opleveren, maar ook als je een ongeluk krijgt en ze er achter komen dat je gelogen hebt, dan ben je nog 10x meer de Sjaak.
Het is gewoon achterlijk dat al die controles enzo zo duur zijn en lang duren ook
hagelslag schreef:E_C schreef:Vanmiddag een college betrapt tijdens een heftige zoenpartij met onze soort van baas. Beide in een relatie, beide personen waar ze een relatie mee hebben beschouw ik als goede kennissen. Voel m'n geweten toch wel een beetje knagen dat ik dit met ze moet delen, maar weet niet of dit wel aan mij is.