Captain schreef:
lol

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Of dat opdringen van lichamelijk contact aan die kinderen ‘geef je iedereen nog even een kus?’ Als moeke met koter weg gaat. En dan doorzetten als kind niet wil, ik haatte dat als kind ook zo. Hoe ga je ze dan later leren dat ze hun grenzen aan moeten geven en niets lichamelijks hoeven doen wat ze niet willen?
Captain schreef:Ik zag net een filmpje op FB over een gender reveal.. Even kijken of ik hemnog kan vinden..
Nee helaas.. Anyway, een stel deed een gender reveal en stonden daarna heel dom elkaar aan te kijken, en de moeder van de vader in spe gaf hem uiteindelijk een knuffel en dat vond de moeder in spe niet zo heel leuk want 'het had een intiem moment tussen hun twee moeten zijn'. Cringe.
Schuur_ schreef:Vandaag komt de electricien werken uitvoeren in mijn huis. Hij is een jonge knul, superaardig en ging eerst om 7u aanwezig zijn. Gisteren kreeg ik een appje dat het toch 7u30 werd.
Stipt 7u30 staat hij aan de deur en begint al materiaal te laden maar moet nog wachten op zijn hulp om te beginnen. Na een halfuurtje ga ik even terugkijken en de hulp is gearriveerd. Mijn electricien zegt nog 'ja hij is er, wel een halfuur te laat maar we kunnen beginnen!' waarop er meteen gesneerd wordt 'ik zal de kinderen voortaan meepakken dan'.
Dude echt, iedereen staat te wachten op jou omdat jij jouw kinderen niet kunt managen? Je bent te laat, klaar. Ik weet nu al wie er vanavond als eerste de deur uit is omdat hij waarschijnlijk weer zijn kinderen moet halen.