Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 11:29

PineApple schreef:
Fotolijstje, wat heb jij als je profielfoto? Ik kan er niks van maken, ziet er gek uit :+

Pablo had het al geraden!

Nasa maakt foto's van dit soort dingen en dit was op mijn verjaardag.

Afbeelding

mirna6308

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 12:17

oh wat gaaf <3

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 12:39

De arbo arts die gisteren de opmerking plaatste of ik wel zeker wist dat dit werk wel goed voor mij was. :+

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 12:49

fotolijstje schreef:
PineApple schreef:
Fotolijstje, wat heb jij als je profielfoto? Ik kan er niks van maken, ziet er gek uit :+

Pablo had het al geraden!

Nasa maakt foto's van dit soort dingen en dit was op mijn verjaardag.

[ [url=m/ohj0G1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat mooi zeg!

Ik erger me eraan dat ik me niet echt vrolijk voel vandaag. Heb veel huiswerk te maken en ik ben in de sportschool maar het is druk en ik heb straks geen plek om mijn bulgarian split squats te doen. En omg alle gewichten zijn ingepikt -:(-

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 13:19

Gemeente, je vraagt om A en ze willen je B aansmeren.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 13:25

Dat moment dat je achter een vacature aan belt en ze vragen wat je nu verdien. En dan te horen krijgen dat je genaaid word met dat salaris. Eh ja daarom ben ik ook verder aan het kijken. :+ :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 13:30

Het lijkt wel alsof ik de enige ben die de quarantaineregels volgt. Ik ken zeker 4 mensen die in quarantaine horen te zitten maar dat weigeren... waarvan 2 met klachten.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 13:34

De schade aan mijn dak blijkt toch erger als gedacht. Had hulp nodig om te kijken en dat kon vandaag pas. Ik dacht dat er een stukje van nog geen meter kapot was, maar het is over de hele lengte van het dak en dan nog een stuk waar het tot de punt omhoog kapot is... Wordt toch verzekeringswerk alleen helaas met eigen risico van 250 euro. Even hard duimen Day het überhaupt vergoed gaat worden.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 13:35

[***] schreef:
Het lijkt wel alsof ik de enige ben die de quarantaineregels volgt. Ik ken zeker 4 mensen die in quarantaine horen te zitten maar dat weigeren... waarvan 2 met klachten.

Hoe is je test gegaan trouwens?

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 13:38

Telpeva schreef:
Appeltje_1 schreef:
Iemand heeft haar schildpad mee naar school genomen.
We moeten een presentatie in het Duits over je huisdier houden, en iemand heeft ook gewoon een dier mee genomen!
Ook nog is een schildpad die speciale dingen nodig heeft. Dat water wordt koud aan het einde van de dag, maar daar denkt ze natuurlijk niet aan.

Het is gewoon zo'n plastic eet bakje met alleen wat nu nog warm water.

Hoop dat iemand hem straks komt ophalen of dat ze hem zelf thuis brengt -O- zo'n beestje moet toch ook vanalles hebben van eilandjes, warmtelamp enzo? Voeding? :=

Ja, de persoon is door een biologie docent naar huis gestuurd. Ze waren er echt niet blij mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 13:40

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 16:12, in het totaal 1 keer bewerkt

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 13:42

Misschien hebben jullie het wel gezien, die gijzeling in de Apple store, nu is er dus een "juice channel" die ALLES online deelde, ook dat de mensen weg konden via de nooduitgang van de safe room.
Ik hoop echt dat ze een stukje slimmer wordt en niet zulke dingen online gaat delen :+ :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 13:54

Mensen die Corona als "C." schrijven.

Ga toch weg, noem het beestje gewoon bij de naam. :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 14:01

Godver, domme trien op [***] die echt serieus niets van het leven snapt. |o
Stelt mij vragen over dossiers waar ik niks van af weet, en als ik dan zeg dat ze dat bij het desbetreffende team moet vragen weet ze niet naar wie ze toe moet.
Vervolgens zet ze dingen op mijn naam, wat helemaal haar taak niet is? :?
En vroeg haar zojuist een bepaalde brief te sturen, waarbij ze aangeeft "Ik heb dat nog nooit gedaan dus weet niet hoe dat werkt." Ik zeg vervolgens: "Dit staat stap voor stap beschreven in de werkinstructies, als je die volgt moet het goed komen."
Krijg ik terug: "Ik moet het eerst een paar keer gedaan hebben, pas dan zijn die werkinstructies te gebruiken."

Weet je.. |o

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 14:04

Captain schreef:
Godver, domme trien op werk die echt serieus niets van het leven snapt. |o
Stelt mij vragen over dossiers waar ik niks van af weet, en als ik dan zeg dat ze dat bij het desbetreffende team moet vragen weet ze niet naar wie ze toe moet.
En vroeg haar zojuist een bepaalde brief te sturen, waarbij ze aangeeft "Ik heb dat nog nooit gedaan dus weet niet hoe dat werkt." Ik zeg vervolgens: "Dit staat stap voor stap beschreven in de werkinstructies, als je die volgt moet het goed komen."
Krijg ik terug: "Ik moet het eerst een paar keer gedaan hebben, pas dan zijn die werkinstructies te gebruiken."

Weet je.. |o

Werken wij met dezelfde collega? Ik heb ook zo'n collega...ik word zo bizar simpel van haar.... ;(

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 14:05

Spalkje van m'n beugel die voor het eerst sinds 8 jaar zo naar de getver is (in November nog gecheckt). 2 blokjes los, eentje compleet verdwenen.. Eet normaal zoveel appels en wortels maar dat gaat nu niet natuurlijk en het begint nu ook zeer te doen aan andere tanden..
Kan pas volgende week woensdag terecht bij de tandarts :\

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 14:08

Dat ik vanmorgen had bedacht om na het noodzakelijke werk klussen buiten te gaan doen nu het zo heerlijk weer is. Komt er van alles tussen waardoor ik zo alsnog binnen aan de slag moet... beetje jammer nu het eindelijk zo heerlijk is...
Nu mijn lunch maar lekker in de zon...

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 14:09

Ik voel me echt klote. Niks gaat lekker vandaag. Hoop dat ik zo lang mogelijk in bed kan blijven.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 14:10

[***] schreef:
Die is morgenochtend dus ik heb nog stress :( inmiddels hoofdpijn maar dat is ook te verklaren door 3 uur slaap per nacht en minimaal 5 paniekaanvallen per dag door de rookstank

:knuffel: Zijn er misschien nog dingen die je kan doen? raam en ventilatieroosters aan die kant dicht?

In mijn vorige huis (oud, en grotendeels van hout) zaten er op de zolder kieren tussen de 2 huizen, precies boven mijn slaapkamer en daar kwam ook altijd de rooklucht en andere geuren van de buren direct mijn slaapkamer in. Volgens mij is dat toen met schuim of kit of iets dergelijks dicht gemaakt, sindsdien geen last meer gehad! ik hoop dat het voor jou ook goed te verhelpen is :knuffel:
Totdat we dat gevonden hadden heb ik steeds kaarsen gehad tegen rooklucht, het is niet ideaal en het haalt niet alles weg maar misschien is zoiets wat voor je om het ergste randje eraf te halen? Volgens mij had ik die van Glade

@ xPabloBokt Dat heb ik ook met mensen die het over 'de corona' hebben. Daardoor ga ik ook steeds aan mijzelf twijfelen, want het is toch gewoon het coronavirus, of corona. En niet de corona? waarom plakken mensen er een 'de' voor.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 14:11

Ik wil naar huis. En lekker in bed liggen en niks doen en hoeven. In het zomer zonnetje buiten in de tuin zitten. Wakker worden terwijl de vogels fluiten en het zonlicht naar binnen schijnt.
Zonder wekker. En zonder te moeten denken aan toetsen en stress.

Waarom moet ik bijna elke dag van de week het hele jaar door toetsen hebben ;( Waarom hebben ze zoveel cijfers nodig?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 14:11

Captain schreef:
Godver, domme trien op werk die echt serieus niets van het leven snapt. |o

Weet je.. |o

Oh ja zo een heb ik ook gehad. Beetje het omgekeerde van Pippi Langkous: 'Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het niet kan'. :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 14:20

PineApple schreef:
Captain schreef:
Godver, domme trien op [***] die echt serieus niets van het leven snapt. |o

Weet je.. |o

Werken wij met dezelfde [***]? Ik heb ook zo'n [***]...ik word zo bizar simpel van haar.... ;(

Wie weet.. _O-
Ik heb haar leidinggevende even gemaild met de voorbeelden en of hij er eens naar wil kijken. Het idee is dat zij ons administratief ondersteunen maar op deze manier hebben we er alleen maar meer [***] van. :+

En ik heb de werkinstructies gezien, ze zijn echt letterlijk stap voor stap uitgeschreven met plaatjes er bij. Dit zou je een aap nog kunnen laten doen bij wijze van spreken. :')

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 14:21

Captain schreef:
Wie weet.. _O-
Ik heb haar leidinggevende even gemaild met de voorbeelden en of hij er eens naar wil kijken. Het idee is dat zij ons administratief ondersteunen maar op deze manier hebben we er alleen maar meer werk van. :+

En ik heb de werkinstructies gezien, ze zijn echt letterlijk stap voor stap uitgeschreven met plaatjes er bij. Dit zou je een aap nog kunnen laten doen bij wijze van spreken. :')

Ohoh, wij zijn ook gekomen als administratieve ondersteuning... Het zou toch wat zijn :D :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 14:24

PineApple schreef:
Captain schreef:
Wie weet.. _O-
Ik heb haar leidinggevende even gemaild met de voorbeelden en of hij er eens naar wil kijken. Het idee is dat zij ons administratief ondersteunen maar op deze manier hebben we er alleen maar meer werk van. :+

Ohoh, wij zijn ook gekomen als administratieve ondersteuning... Het zou toch wat zijn :D :')

Ik zou het zo cool vinden als jullie het over dezelfde persoon hebben :')

Hoe heeft zo iemand de basisschool afgemaakt?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 14:28

Niobe schreef:
Ik zou het zo cool vinden als jullie het over dezelfde persoon hebben :')

Hoe heeft zo iemand de basisschool afgemaakt?

Ja, en erger nog waarom heeft zo'n persoon kinderen? :?
Ze is vast heel lief, en ze doet vast haar best.. Maar ik snap gewoon niet waarom je dit [***] doet als je een werkinstructie niet kunt volgen..