PineApple schreef:Fotolijstje, wat heb jij als je profielfoto? Ik kan er niks van maken, ziet er gek uit
Pablo had het al geraden!
Nasa maakt foto's van dit soort dingen en dit was op mijn verjaardag.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fotolijstje schreef:PineApple schreef:Fotolijstje, wat heb jij als je profielfoto? Ik kan er niks van maken, ziet er gek uit
Pablo had het al geraden!
Nasa maakt foto's van dit soort dingen en dit was op mijn verjaardag.
[ [url=m/ohj0G1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Telpeva schreef:Appeltje_1 schreef:Iemand heeft haar schildpad mee naar school genomen.
We moeten een presentatie in het Duits over je huisdier houden, en iemand heeft ook gewoon een dier mee genomen!
Ook nog is een schildpad die speciale dingen nodig heeft. Dat water wordt koud aan het einde van de dag, maar daar denkt ze natuurlijk niet aan.
Het is gewoon zo'n plastic eet bakje met alleen wat nu nog warm water.
Hoop dat iemand hem straks komt ophalen of dat ze hem zelf thuis brengtzo'n beestje moet toch ook vanalles hebben van eilandjes, warmtelamp enzo? Voeding?
Captain schreef:Godver, domme trien op werk die echt serieus niets van het leven snapt.![]()
Stelt mij vragen over dossiers waar ik niks van af weet, en als ik dan zeg dat ze dat bij het desbetreffende team moet vragen weet ze niet naar wie ze toe moet.
Vervolgens zet ze dingen op mijn naam, wat helemaal haar taak niet is?
En vroeg haar zojuist een bepaalde brief te sturen, waarbij ze aangeeft "Ik heb dat nog nooit gedaan dus weet niet hoe dat werkt." Ik zeg vervolgens: "Dit staat stap voor stap beschreven in de werkinstructies, als je die volgt moet het goed komen."
Krijg ik terug: "Ik moet het eerst een paar keer gedaan hebben, pas dan zijn die werkinstructies te gebruiken."
Weet je..
[***] schreef:Die is morgenochtend dus ik heb nog stressinmiddels hoofdpijn maar dat is ook te verklaren door 3 uur slaap per nacht en minimaal 5 paniekaanvallen per dag door de rookstank
Captain schreef:Godver, domme trien op werk die echt serieus niets van het leven snapt.![]()
Stelt mij vragen over dossiers waar ik niks van af weet, en als ik dan zeg dat ze dat bij het desbetreffende team moet vragen weet ze niet naar wie ze toe moet.
En vroeg haar zojuist een bepaalde brief te sturen, waarbij ze aangeeft "Ik heb dat nog nooit gedaan dus weet niet hoe dat werkt." Ik zeg vervolgens: "Dit staat stap voor stap beschreven in de werkinstructies, als je die volgt moet het goed komen."
Krijg ik terug: "Ik moet het eerst een paar keer gedaan hebben, pas dan zijn die werkinstructies te gebruiken."
Weet je..
PineApple schreef:Captain schreef:Godver, domme trien op [***] die echt serieus niets van het leven snapt.![]()
Weet je..
Werken wij met dezelfde [***]? Ik heb ook zo'n [***]...ik word zo bizar simpel van haar....
Captain schreef:Wie weet..
Ik heb haar leidinggevende even gemaild met de voorbeelden en of hij er eens naar wil kijken. Het idee is dat zij ons administratief ondersteunen maar op deze manier hebben we er alleen maar meer werk van.
En ik heb de werkinstructies gezien, ze zijn echt letterlijk stap voor stap uitgeschreven met plaatjes er bij. Dit zou je een aap nog kunnen laten doen bij wijze van spreken.
PineApple schreef:Captain schreef:Wie weet..
Ik heb haar leidinggevende even gemaild met de voorbeelden en of hij er eens naar wil kijken. Het idee is dat zij ons administratief ondersteunen maar op deze manier hebben we er alleen maar meer werk van.
En ik heb de werkinstructies gezien, ze zijn echt letterlijk stap voor stap uitgeschreven met plaatjes er bij. Dit zou je een aap nog kunnen laten doen bij wijze van spreken.
Ohoh, wij zijn ook gekomen als administratieve ondersteuning... Het zou toch wat zijn![]()
Niobe schreef:Ik zou het zo cool vinden als jullie het over dezelfde persoon hebben![]()
Hoe heeft zo iemand de basisschool afgemaakt?