Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 19:16

mensen waarmee je na het avondeten mee afspreekt en uiteindelijk nog anderhalf uur wegblijven

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 19:17

De eeuwige loop waar ik in zit.
Voel ik me goed -> extreem veel energie en drang om wat te doen -> ik doe te veel -> voel me slecht -> rust houden -> voel me goed -> extreem veel energie :')

Wie heeft er bedacht dat het legaal is om mensen met ADHD vermoeidheidsproblemen te geven??? %)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 19:57

Dat ik mij genegeerd voel.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 20:02

Eerste werkdag weer gehad na de vakantie. Wanneer is het weer vakantie? :z

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 20:16

Hardstyle bij de buren :Z

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 20:23

Dat het gewoon niet lijkt te bestaan wat ik zoek.

Een hondenbench (gewoon voor binnen) in een afwijkende maat; het liefst 98-100 cm op zijn breedste kant, niet groter, maar ook niet (veel) kleiner.

Ik kan alleen maar maat 91 of 107 cm vinden. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 20:33

Ineke2 schreef:

Hoe komt het?

Myfairytale schreef:

Een hondenbench (gewoon voor binnen) in een afwijkende maat; het liefst 98-100 cm op zijn breedste kant, niet groter, maar ook niet (veel) kleiner.

Bestaat inderdaad niet, dan zou je op maat moeten (laten) maken

LuckyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 21:09

MarlindeRooz schreef:
Voel ik me goed -> extreem veel energie en drang om wat te doen -> ik doe te veel -> voel me slecht -> rust houden -> voel me goed -> extreem veel energie :')

Wie heeft er bedacht dat het legaal is om mensen met ADHD vermoeidheidsproblemen te geven??? %)

Sorry, als aller eerst een heerlijke post dit! Ik ben een echte beeld denker dus zie een duracel konijntje voor me met een volle en lege batterij. En inderdaad super onhandig en oneerlijk!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 21:12

LuckyLuna schreef:
MarlindeRooz schreef:

Sorry, als aller eerst een heerlijke post dit! Ik ben een echte beeld denker dus zie een duracel konijntje voor me met een volle en lege batterij. En inderdaad super onhandig en oneerlijk!

Nou zo voel ik me inderdaad vaak. _O-

Ben maar foto’s gaan bewerken. Love puppy foto’s! <3

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 21:22

[***] schreef:
Ineke2 schreef:

Hoe komt het?

Myfairytale schreef:

Bestaat inderdaad niet, dan zou je op maat moeten (laten) maken

Ik denk het inderdaad! Een andere bokker had nog wel iets gevonden wat ik mooi vind en aan de maten voldoet, maar is €200,-. We zijn er meerdere nodig helaas... :$

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 21:40

Myfairytale schreef:
Ik denk het inderdaad! Een andere bokker had nog wel iets gevonden wat ik mooi vind en aan de maten voldoet, maar is €200,-. We zijn er meerdere nodig helaas... :$

Wat is het ras? Misschien is zelf maken van hout een optie?
Die benches zijn echt een flinke investering maar de goedkope moet je echt niet hebben, heb ik vorig jaar geleerd. Die van €45 was zo krom als een hoepel en het deurtje kon amper dicht. Hij zit nu met tiewraps in elkaar, anders kan mijn hond van 1.5 eruit komen. Die van €110 is een stuk steviger, al zit hij nog steeds niet helemaal netjes in elkaar. De autobench van bijna €400 is veruit het beste.
Wij hadden in totaal 6 benches nodig :+ verspreid over 3 huizen en 1 auto.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 21:44

MarlindeRooz schreef:

Mede ADHD’er met depressie kent dit. Ik heb het idee dat het sowieso bij de adhd hoort los van de andere problemen (waar je al vatbaarder voor bent) dus echt zoeken naar de gulden middenweg en consequent zijn naar jezelf. Dat vergeten en weer opnieuw beginnen :').

Ik werd net gebeld door de makelaar van het huis waar we een bod op hebben gedaan dat we heel dicht bij een ander zaten en als we willen we voor donderdag een nieuw bod mogen uitbrengen omdat we er net onder zaten. Morgen maar even de hypotheekadviseur bellen omdat we een bouwdepot willen op dit huis. Ik wil dit huis heel graag maar oh wat is een huis kopen toch eng.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 22:11

MarlindeRooz schreef:

Zo herkenbaar! Ik kamp met vitamine d tekort en als ik dan een goede dag heb wil ik vanalles doen om dan de dag erna doodmoe te zijn maar wel constant aan het denken hoe het anders moet maar vervolgens weer opnieuw hetzelfde te doen.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 22:19

Ik kan niet slapen, maak mij veel te druk voor morgen. (Mijn zoon wordt dan geopereerd, wel een routine ingreep, maar toch)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 22:34

Er loopt hier af en toe rond dit tijdstip zo'n tokkie rond die zijn hond los gooit (waar het niet mag... ), vervolgens zijn hond gaat roepen (daar waar mensen pogingen doen om te slapen...), en die hond luistert niet in 1x dus als die hond dan uiteindelijk na meerdere keren kansloos roepen en brullen terug komt bij die man dan krijgt die hond slaag.

Ik vind het een klojo

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 22:43

Ganzen. Die Kl*te beesten hebben 2 dagen op het land gezeten en alles zit vol poep+ ze hebben zoveel gras op gegeten. Er stond al niet veel gras en nu is helemaal drama. Nu kon ik al niks anders meer vinden wat mij nog meer stress geeft deze maand. Het is nog maar een maand moet ik mij maar bedenken.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 22:44

Telpeva schreef:
Er loopt hier af en toe rond dit tijdstip zo'n tokkie rond die zijn hond los gooit (waar het niet mag... ), vervolgens zijn hond gaat roepen (daar waar mensen pogingen doen om te slapen...), en die hond luistert niet in 1x dus als die hond dan uiteindelijk na meerdere keren kansloos roepen en brullen terug komt bij die man dan krijgt die hond slaag.

Ik vind het een klojo

Die oude YouTube clip: Fenton! Fenton! _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 22:50

Dat ik eigenlijk gewoon even wil janken om alles met name om mijn werk |o

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 23:10

Mijn platenspeler zou vandaag komen, komt morgen opeens aan :')
@zebrastreep, gewoon huilen hoor, die ontlading is fijn. Pak gewoon even de rust en gooi je emoties eruit, jij bent ook maar een mens!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 23:14

Knie die ik zonder knakken of knarsen niet kan gebruiken. |o

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 23:20

Ooglid weer ontstoken

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 23:25

Hele weekend ziek geweest, verhoging, keelpijn, snotteren, hoesten, hoesten en nog meer hoesten. Niks aan mn weekend gehad. Boehoe.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 00:35

Lang leve de bijwerkingen van de ontsteking remmers...

Ik Was moe tot ik op bed ging -O-
Nu het trucje van havervlokken me 't melk maar uittesten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 03:07

Ik kan niet slapen, de stress van de rechtzaak komt ineens weer vol binnen... de uitspraak van hoger beroep was een half jaar geleden en naar verwachting duurt het nog minimaal 3 maanden voor het dossier in den haag bij de hoge raad ligt.
Wat zal het gevolg zijn van cassatie? Vinden ze dat er fouten zijn gemaakt? Wat als hij wordt vrijgesproken? Wat als de rechtzaak opnieuw moet? Wat als hij direct door mag naar de TBS (zeer waarschijnlijk)? Als hij weer de straat op mag, hoe kan ik mezelf dan nog veilig houden?
Ik ben bang...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 03:29

Hang nu aan de telefoon met dr politie omdat er iemand onder mijn flat ligt te trippen / gillen. Echt top.