Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Dat ik mij genegeerd voel.
Myfairytale schreef:Dat het gewoon niet lijkt te bestaan wat ik zoek.
Een hondenbench (gewoon voor binnen) in een afwijkende maat; het liefst 98-100 cm op zijn breedste kant, niet groter, maar ook niet (veel) kleiner.
Ik kan alleen maar maat 91 of 107 cm vinden.
MarlindeRooz schreef:De eeuwige loop waar ik in zit.
Voel ik me goed -> extreem veel energie en drang om wat te doen -> ik doe te veel -> voel me slecht -> rust houden -> voel me goed -> extreem veel energie
Wie heeft er bedacht dat het legaal is om mensen met ADHD vermoeidheidsproblemen te geven???
LuckyLuna schreef:MarlindeRooz schreef:De eeuwige loop waar ik in zit.
Voel ik me goed -> extreem veel energie en drang om wat te doen -> ik doe te veel -> voel me slecht -> rust houden -> voel me goed -> extreem veel energie
Wie heeft er bedacht dat het legaal is om mensen met ADHD vermoeidheidsproblemen te geven???
Sorry, als aller eerst een heerlijke post dit! Ik ben een echte beeld denker dus zie een duracel konijntje voor me met een volle en lege batterij. En inderdaad super onhandig en oneerlijk!
[***] schreef:Ineke2 schreef:Dat ik mij genegeerd voel.
Hoe komt het?Myfairytale schreef:Dat het gewoon niet lijkt te bestaan wat ik zoek.
Een hondenbench (gewoon voor binnen) in een afwijkende maat; het liefst 98-100 cm op zijn breedste kant, niet groter, maar ook niet (veel) kleiner.
Ik kan alleen maar maat 91 of 107 cm vinden.
Bestaat inderdaad niet, dan zou je op maat moeten (laten) maken
Myfairytale schreef:Ik denk het inderdaad! Een andere bokker had nog wel iets gevonden wat ik mooi vind en aan de maten voldoet, maar is €200,-. We zijn er meerdere nodig helaas...
Telpeva schreef:Er loopt hier af en toe rond dit tijdstip zo'n tokkie rond die zijn hond los gooit (waar het niet mag... ), vervolgens zijn hond gaat roepen (daar waar mensen pogingen doen om te slapen...), en die hond luistert niet in 1x dus als die hond dan uiteindelijk na meerdere keren kansloos roepen en brullen terug komt bij die man dan krijgt die hond slaag.
Ik vind het een klojo