Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 11:31

Rambogirl schreef:
Captain schreef:

Tsja, maar dan moet je niet boos zijn op de huisarts. Het is jouw verantwoordelijkheid. Dat je geen agenda hebt of hem te onhandig vindt (???) betekent niet dat zij jouw probleem op moeten lossen. ;)

Nouja jawel! Afspraak is afspraak. En als er word afgesproken dat er melding vooraf gemaakt wordt... Die afspraak staat er niet voor niets. Dan moeten ze dat niet aanbieden.

Dus jij houdt je niet aan de afspraak maar zij moeten zich er wel aan houden? :') ik vind dit heel grappig :D

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 11:36

Ik zie het patroontje wel op die broek onderaan op vinted. Kan gebeuren haha.

Michelle: hoort jouw vent je niet gewoon te steunen? Mijn man kan ook wel eens overal beren op de weg zien maar als ik er wat van zeg weet hij ook gelijk dat het genoeg is...

Maralyn: doe rustig aan, hopelijk snel beter!

Jacky: das lastig ja. Nog eens rustig het gesprek aangaan waarom het zo belangrijk is?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 11:37

poes schreef:
Ik zie het patroontje wel op die broek onderaan op vinted. Kan gebeuren haha.

Michelle: hoort jouw vent je niet gewoon te steunen? Mijn man kan ook wel eens overal beren op de weg zien maar als ik er wat van zeg weet hij ook gelijk dat het genoeg is...

Maralyn: doe rustig aan, hopelijk snel beter!

Jacky: das lastig ja. Nog eens rustig het gesprek aangaan waarom het zo belangrijk is?

Wat bedoel je patroontje? Dat hebben beide broeken namelijk.... De broeken zijn op de kleur na exact hetzelfde.....

poes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 11:41

O wacht het is beide hetzelfde model maar een andere kleur? Wauw dan is het wel heel erg ja.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 11:44

poes schreef:
O wacht het is beide hetzelfde model maar een andere kleur? Wauw dan is het wel heel erg ja.

Precies ;)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 11:57

Britta31 schreef:
Escada schreef:
Dat ik net ontharingscreme op mijn tandenborstel deed ipv tandpasta :+ #zwangerschapsdementie

[ [url=m/MVVIpE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoiets,ik kwam er net op tijd achter.

Ach ja ik smeerde vanmorgen een crème voor je haren op m'n benen, dacht dat het bodylotion was :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 12:00

iirrssjjee schreef:
Dat ik via Vinted deze sportbroek heb gekocht;
[ [url=m/fVXg5I.jpg]Afbeelding[/url] ]

Er vanuit gaande dat het deze was;
[ [url=m/qDvz25.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar het uiteindelijk de was;
[ [url=m/crRAws.jpg]Afbeelding[/url] ]

In de tekst stond niks over een kleur, en snap best dat een foto kan vertekenen, maar zo erg :+

Ik zie wel dat de broek op Vinted lichter is dan de eerste die jij toont, dus dat dat niet dezelfde tint is, had ik misschien nog wel gezien, maar no way dat ik dan zo een lichtere broek had verwacht. :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 12:24

Ligt het aan mij of zijn plaatjes op de overzicht pagina's op pinterest op desktop tegenwoordig kleiner als eerst. Ik kan niet eens zien wat ik heb gepint, teksten zijn niet meer leesbaar. Of zijn mijn ogen achteruit gegaan ofzo :+

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 12:50

Ik herken de tubes wel.. Ik heb een rozewitte tandpastatube en rozewitte handcremetube vlak naast elkaar staan. Het is dat de ene een draaidop heeft en de andere niet. Anders was het vast al mis gegaan!

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 12:55

@ Poes: Ik wil me heel graag aan mn afspraak houden. Ik bedoel, ik wil niet bepaald zwanger worden :+
Maar als hun dus de service aanbieden dat ze bericht geven, dan mag ik daar toch gewoon vanuit gaan dat dat gedaan wordt? Waarom bieden ze het anders aan?
Als jij je aan meldt voor een abonnement van een tijdschrift wil jij er toch ook vanuit kunnen gaan dat je die gewoon ontvangt?

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 13:01

Dat ik 5 kwartier bezig ben geweest om de schoenen van de zwarte cross te bestellen :Y) en mijn planning nu volledig in de soep loopt

Maaaaar het is wel gelukt :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 13:14

Dat dit de laatste keer was dat ik iets bij bol.com heb besteld. Het ligt meer aan het vage pakketbedrijf (packs?) pakket zou 6 april geleverd worden is niet gebeurd en blijf daar nu ook op staan en dat het nog in het sorteer centrum ligt. Met andere woorden ze zijn het kwijt. Maar mij wel een rekening sturen...

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 13:16

Mijn humeur en mijn leerlingen. Vooral de combinatie ervan.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 13:17

Rambogirl schreef:
@ Poes: Ik wil me heel graag aan mn afspraak houden. Ik bedoel, ik wil niet bepaald zwanger worden :+
Maar als hun dus de service aanbieden dat ze bericht geven, dan mag ik daar toch gewoon vanuit gaan dat dat gedaan wordt? Waarom bieden ze het anders aan?
Als jij je aan meldt voor een abonnement van een tijdschrift wil jij er toch ook vanuit kunnen gaan dat je die gewoon ontvangt?

Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom er zo over jouw ergernis gevallen wordt. :+
Ik houd ook van herinneringen en meldingen enz. Maakt het drukke leven waarin we leven soms net wat aangenamer als er een "vergeet je dit niet?"-mailtje komt.
Samenloop van omstandigheden (geen mail van hun en niet ingepland in een agenda door jou) heeft ervoor gezorgd dat jij je afspraak vergeten bent en daar mag je je aan ergeren. Daarvoor is dit topic er, ook voor de kleine alledaagse ergernisjes.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 13:21

Dat er zoveel grote ellende is in de wereld (milieu, dierenleed, verwoesting van natuur) waar je als mens alleen zo weinig aan kunt doen. En dat ik daar soms zo over kan piekeren ineens.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 13:29

Geen echte ergenis, maar meer heel jammer: dat prins Philip overleden is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 13:30

Rambogirl schreef:

Koop een agenda, dan ben je zelf verantwoordelijk voor je eigen afspraken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 13:36

Rambogirl schreef:
Er kan altijd iets fout gaan in het systeem, waardoor zo'n sms niet verzonden wordt. Het is een service, geen lifeline. Ik snap dat je baalt, maar het is toch echt je eigen verantwoordelijkheid.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 13:38

Niet echt een ergernis, maar de kat van mijn moeder(en broertje+zusje) is aangereden... Ze is maar 8 maanden jong geworden |(

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 13:50

Myfairytale schreef:
Geen echte ergenis, maar meer heel jammer: dat prins Philip overleden is.

Ach jee. Het zat eraan te komen op die leeftijd, maar toch.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 13:57

Dat adobe programma's zo duur zijn. Ik gebruik nu b kwaliteit programma en het valt zo tegen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 13:57

Rambogirl schreef:

Mja goed ik ben gewoon gek met plannen dus kan me er moeilijk iets bij voorstellen. Juist met dit soort belangrijke dingen, dat gaat bij mij echt groot in de agenda met reminders erbij. Geen enkele telefoon of app die dat niet kan.
Maar ik snap je punt over de reminders.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 14:00

Mars schreef:
Dat er zoveel grote ellende is in de wereld (milieu, dierenleed, verwoesting van natuur) waar je als mens alleen zo weinig aan kunt doen. En dat ik daar soms zo over kan piekeren ineens.

Zonder hier ook maar enig betoog te willen houden over wat een ander moet doen: vegetarisch gaan eten deed hier voor de moraal wonderen wat dat betreft. Misschien hypocriet want verder reis ik wel graag. (Het ging mij ook voornamelijk om dierenleed).

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 14:07

Flowery schreef:
Niet echt een ergernis, maar de kat van mijn moeder(en broertje+zusje) is aangereden... Ze is maar 8 maanden jong geworden |(

:(:)

Jongste kat die een nieuw trucje heeft om mij wakker te maken als ik probeer te negeren. Dan gewoon even 1 nagel in je velletje wedden dat je reageer. _O-

En de andere die vond dat ik moest stoppen met de laptop en even uit zette. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 14:19

Dat ik de nogal irritante gewoonte heb om dingen op de rugleuning van de bank te leggen, die er vervolgens ongemerkt vanaf te duwen als ik me uitrek o.i.d. en mezelf dan elke keer bijna een hartaanval bezorg. :')