Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:18

MerelV schreef:
Voordeel van laat je pakket ontvangen is wel dat er al meer Santa's geraden zijn (ik probeer voordelen te bedenken om mijn ongeduld te stillen haha).

Dat hou ik mezelf ook voor maar het helpt niet :+

Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens.

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:23

hahahatsjoe schreef:
MerelV schreef:
Voordeel van laat je pakket ontvangen is wel dat er al meer Santa's geraden zijn (ik probeer voordelen te bedenken om mijn ongeduld te stillen haha).

Nee, helpt inderdaad niet. Was te proberen :D

Dank je wel!

Linnie050

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:27

Wat zijn de hints Germie?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:30

Linnie050 schreef:
Wat zijn de hints Germie?

2 zwart-witte huisdieren, een hij en een zij, een jonge en een oude, namen beginnen met M en O zo uit mijn hoofd. Foto van de hint staat paar pagina's terug op 234.
Dus ik zit naar foto's te zoeken van het lijstje met zwart witte vachtjes of veertjes of schubben. Tot nu toe niet gevonden. :+
Er is 1 die ik nog niet direct wegstreep, dat is een bokker die weg is van husky's of sneeuwhonden, die zijn ook zwart-wit, maar ik heb geen namen gevonden. Maar de rest kan ik tot nu toe zo wegstrepen.
Laatst bijgewerkt door germie op 17-12-20 11:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:30

zorro schreef:
Adamootje schreef:
Ik heb de afgelopen tijd eigenlijk niet gereageerd in dit topic door slecht nieuws uit de familie. Het pakketje dat ik vandaag binnenkreeg kwam op een goed moment! <3

De hint uitgepakt en opgelost. Heel origineel gedaan, SSS! Uiteraard werd ik wel vertraagd in het proces, want de bekers werden de hele tijd verplaatst. De hint is: "Je vindt me op vijf()tien". Ja, en toen liep ik vast. 5 en 10 uur = E en J. Moet half 5 en half 10 erbij (O en I)? Of moet het toch 15 uur zijn (=C/X)? En toen bedacht ik me dat het ook de vijftiende persoon op de SSS-lijst kan zijn en dat is Zorro (hopelijk heb ik dit goed)!

Lieve Secret Santa, bedankt voor alle mooie, leuke en lekkere cadeautjes! :*

Graag gedaan! Ik was het inderdaad :D

Wat vervelend, dat bericht uit je familie! Gelukkig kwam het pakket dan op het juiste moment, ik hoop dat het even een lichtpuntje is geweest!

De hint, haha ik ben zo blij dat de zin klopt! Ik had dit idee met rekensommen, dus vertel dit enthousiast aan mijn vriend, die me er even aan herinnerd dat ik reken dyslexie heb :') oh ja! :') hij heeft alles nagerekend, dus in principe moest het ook wel kloppen nu.

Ik ben blij dat je de cadeautjes leuk vind en vooral dat het spel goed is! Het leek mij een leuk spel, sterker nog, ik heb een paar keer op het punt gestaan om hem zelf te houden, maar ik kon niet echt vinden of jij lord of the rings leuk vond. Gelukkig wel dus!

Heel graag gedaan, veel plezier ermee!

Yes! Ik heb je gevonden! Mijn man en ik houden allebei van fantasy, dus ook van LOTR. We zijn dus erg blij met het spel. :D nogmaals bedankt voor het goed getimede pakket en voor alle cadeautjes! :*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:31

Shiawase schreef:
Nadat ik alle profielen bij langs ben gegaan kom ik er nog niet uit. Doordat de bergen of heuvels die op de foto's staan moeten leiden naar de woonplaats, mijn Santa in de buurt moet wonen van Arnhem ivm het inpakken in een Arnhemse krant en omdat mijn Santa fotografie als hobby heeft, denk ik aan Vealosz of Bellatrix?
Ik heb werkelijk geen idee wat ik met 89604 moet. Heb gekeken wie er op die plek staat in de ledenlijst, hoeveel berichten iemand op bokt heeft, het getal gegoogeld, geprobeerd om er een geboortedatum of de datum wanneer een bokker zich heeft geregistreerd uit te halen, maar ik kom op niets. :?
Het roze vinkje begrijp ik ook nog niet. Niets met dieren dus, maar met wat dan wel is voor mij nog een raadsel.
Volgens mij kan ik mijn haren beter blond gaan verven... :')

Je moet die cijfers gewoon zoeken. :))
De roze vinkje zijn 2 hints in 1.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:31

Gowlan schreef:
Nayomie schreef:
De hint is gevallen.. Gowlan, ben jij mijn SS? *\o/* *\o/*

Yesss ik ben jouw secret santa '2020! *\o/* *\o/*
Ik woon in Hoogvliet Rotterdam en mijn onderschrift slaat op het plaatje. :))

Ik hoop dat je je pakketje leuk vond, we hadden best wat overeenkomsten. Ik bevind mij een beetje in een zelfde soort schuitje als waar jij je sinds februari in bevind.
Ook ik heb ik enorm gelachen om je reacties in dit topic en heb ik standaard wilhelmina pepermunt in de auto. Echter nu kreeg je rolletjes, want de zakjes die ik normaal haal waren ineens niet verkrijgbaar. :')
Sterkte overigens met het verlies van de cavia's, zoiets is altijd een minder fijn bericht.
En jouw hond, geweldig dier! <3
Ik wilde graag iets persoonlijks geven, iets wat je kan gebruiken om lief te zijn voor jezelf en even lekker te ontspannen. Vandaar de fotomok, thee en chocomelk. Al met al hoop ik dat je je pakket leuk vond. :)

Jaaa je hebt me onwijs blij gemaakt! Vooral die mok ook, heeeeel gaaf! Ik heb door huis lopen schreeuwen zo blij ben ik er mee. <3 Ik heb die al zeker even getest, met als inhoud warme chocolademelk met marshmallows en slagroom. :9 Heerlijk!!

Hond is ook super blij met de snacks. Zal straks nog wel even een foto maken :j Katten krijgen vanavond iets lekkers uit het pakket.

Maar lees ik dit goed, jij hebt ook die pepermuntjes in de auto? _O- En rolletjes, helemaal prima, komt wel op hoor :')

En nog even een dikke knuffel voor jou. Mocht je eens wat kwijt willen, mijn PB staat open :*

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:34

hahahatsjoe schreef:
MerelV schreef:

Haha eens :')

Ik ben vooral blij dat ik pas de 29e weer een avonddienst heb en ik dus hoogstwaarschijnlijk mijn pakket diezelfde dag gewoon nog kan uitpakken.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:38

Mijn gok heeft al wel gereageerd in het topic maar niet op mijn vraag, dus ik stel 'm nog een keer <<) CharxHebe ben jij mijn Secret Santa? *\o/*

Zo nee, mag ik ook weer aan de puzzel :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:39

Sneeuwneus streep ik ook weg, wel fan van poolhonden, maar nergens foto's of een hoeveelheid en namen.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:39

Ik zit echt heeeeeel ongeduldig op mijn pakket te wachten nu _O- Maar de laatste verzenddag is nog niet eens geweest, dus geduld, geduld, geduuuuuuuuuuuld :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:45

germie schreef:
Ik heb dit lijstje nog te gaan. Duurt nog wel even:
Ontvanger ------- SS

Detroit ------ Marjo
AfricanLady
Melisssx ------ Debbie
capopjekop
Roosch
IMAY1990
pimaude
Jorex
Ashleytjuhhh
Zorro ------ MerleSimone
J00P
Snoopydogy
Charxhebe ------ Boeflover
sauffi
Pascalle90 ------
Jodym ------ Cynn
Roodvos ------ Tanya
Hilli ------ Yonker
Lous
Olympia ------ Ashleyyy
rink
Ami
irisskib ------ ?
Castilja ------ Miesemuisje
Banjer
Geerte ------ Nayomie
SpeechLess ------ 8nnemiek
Dyphusion
Nikkidekerf
Boeflover ------ Hahahatsjoe
theadora99
Nayomie ------
_AB_ ------ Roodvos
Yonker
Nala
Charaz
xZiva_
marleen_88 ------ Neonlight
biggirl
Mondy
Lolacabana ------ Linnie050
Alja
Junia ------ Caily
Tanya
Sneeuwneus
Rambogirl
Adamootje
rockwitch
MerleSimone ------ CharxHebe?
Apple ------
DonDon ------ Boterbloem90
M_D_H ------ Roosch
Fem ------ Daan13

Deze lijst is fijn, ga ik ook weer eens verder speuren tijdens de pauzes (thuiswerken dus kan zelf inplannen).
Heb er ook al veel weg kunnen strepen maar nog geen idee wie er dan overblijft. Van mijn extra hints alleen maar minder idee gekregen wie het kan zijn.......

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:53

Die lijst is wel niet compleet, ik zie Boterbloem90 (met mij als SS) er bijvoorbeeld niet in staan.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:55

Nala schreef:
Die lijst is wel niet compleet, ik zie Boterbloem90 (met mij als SS) er bijvoorbeeld niet in staan.

Ja volgens mij is het Germies afstreeplijstje haha

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:59

theadora99 schreef:
Nala schreef:

Ja volgens mij is het Germies afstreeplijstje haha

Lijkt er inderdaad op ja

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 12:23

Klopt, is mijn afstreeplijstje, op pagina 222 volgens mij staat een lijst met alle bokkers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 12:27

De pakketten toe nu toe zijn zo leuk om te zien! Ik heb niet veel tijd om te reageren op iedereen persoonlijk. Dat gaat zo ontzettend snel. Maar het is duidelijk te zien dat elke Santa super hard zijn best gedaan heeft en elk lootje heel erg tevreden met de verrassingen!

Ik vind de gegeven hints elke keer ook erg creatief! Zoveel manieren van hinten die ik zelf nooit bedacht zou hebben.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 13:17

Ja, mijn pakketje stond gewoon letterlijk op mij te wachten bij het postpunt. Ik liep binnen tegen een hoop pakketjes aan en zag een prachtige doos bovenop de stapel met mijn adres erop. *\o/*

Had niet verwacht dat het om het Secret Santa pakket zou gaan wat ik kwam ophalen. Extra leuk dus dat je met een mooie grote ingepakte doos terug naar huis kunt gaan.

Helaas heeft mijn camera de eerste foto niet opgeslagen. Dus geen foto van de ingepakte doos.

Santa, je hebt er echt een prachtig pakket van gemaakt en ik ben echt super blij met alle cadeautjes. Moest ook heel hard lachen om de Unicorn spaarpot. Die is zo super leuk en ben er echt heel erg blij mee.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dan een eerste gok: Jodym ben jij mijn Santa? Heel erg bedankt!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 13:19

Doos binnen! *\%/*

En meteen ook uitgepakt haha.
Afbeelding

Klein maar tot de nok toe gevuld :D
Afbeelding

De kaart: (Ik vind hem heel erg mooi SS)
Afbeelding

Twee gevouwen briefjes met hints
Afbeelding

De eerste daar staat op dat mijn SS 2 paarden heeft. Eentje die veel groter is dan de mijne (een Jongetje) en een kleintje van 80 cm ongeveer. Ook is mijn SS nogal wat ouder dan mij, want ze spreekt over een generatiekloof. En dan nu de tweede hint:
Afbeelding

Een woordzoeker zonder woorden. Er zitten woorden tussen die op mij en op haar kunnen slaan en sommige slaan misschien op ons beiden.

Dan de cadeautjes! Ingepakt:
Afbeelding

De kat helpt met het papier achterna jagen :')
Afbeelding

En alles uitgepakt!
Afbeelding

Er zat in:
2x Nougats
1x Letter J karamel zeezout(Is dit een random letter of slaat dit op mijn SS haar naam?)
Japanse puzzelboekje
Pride and Prejudice boek
Een pasta boek voor het koken
Een handcrème, altijd handig en fijn vooral nu ik volgende week weer met mijn handen dagelijks in het sop zit bij clienten :D
Olijfoliezeep
Een zak vol bathbombs
2 keer een kerstster met rendieren
en Happy Socks

Al met al een supervol en supertof pakket! Bedankt SS!!! ik krijg de caeautjes niet eens meer zo netjes terug in de doos, want het past gewoon niet. Jouw pas en meet skills zijn duidelijk ook beter dan de mijne _O-

Nu even in het kookboekje kijken voor iets wat we vanavond kunnen eten. :o

Sneeuwneus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 13:52

germie schreef:
Sneeuwneus streep ik ook weg, wel fan van poolhonden, maar nergens foto's of een hoeveelheid en namen.

Ik ben idd niét jouw Santa, al zou de hint toevallig wel eng goed kloppen! :D 2 honden, teef en reu, jong en oud, allebei elementen van zwart in de vacht, maar geen M en O als beginletters van de namen.

Afbeelding

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 14:03

Is er ook een lijst met alle bokkers waar tot nu toe bij staat wie al geraden is ?

Heb gister al een poging gedaan met zoeken maar jeejtje spelt in de hooi berg tot nu toe haha. Vanavond dr maar weer eens uitgebreid voor gaan zitten !

Heb net wel de puzzel gemaakt die als hint bedoeld was heel leuk zeg moet ik eigenlijk eens vaker doen

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 14:07

Jorex schreef:
Doos binnen! *\%/*

En meteen ook uitgepakt haha.
[ [url=m/UPCefq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Klein maar tot de nok toe gevuld :D
[ [url=m/xKh594.jpg]Afbeelding[/url] ]

De kaart: (Ik vind hem heel erg mooi SS)
[ [url=m/uEBR0n.jpg]Afbeelding[/url] ]

Twee gevouwen briefjes met hints
[ [url=m/wtFK7p.jpg]Afbeelding[/url] ]

De eerste daar staat op dat mijn SS 2 paarden heeft. Eentje die veel groter is dan de mijne (een Jongetje) en een kleintje van 80 cm ongeveer. Ook is mijn SS nogal wat ouder dan mij, want ze spreekt over een generatiekloof. En dan nu de tweede hint:
[ [url=m/bGu9RF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een woordzoeker zonder woorden. Er zitten woorden tussen die op mij en op haar kunnen slaan en sommige slaan misschien op ons beiden.

Dan de cadeautjes! Ingepakt:
[ [url=m/LBDUgE.jpg]Afbeelding[/url] ]

De kat helpt met het papier achterna jagen :')
[ [url=m/41IC1x.jpg]Afbeelding[/url] ]

En alles uitgepakt!
[ [url=m/hdS4ZN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Er zat in:
2x Nougats
1x Letter J karamel zeezout(Is dit een random letter of slaat dit op mijn SS haar naam?)
Japanse puzzelboekje
Pride and Prejudice boek
Een pasta boek voor het koken
Een handcrème, altijd handig en fijn vooral nu ik volgende week weer met mijn handen dagelijks in het sop zit bij clienten :D
Olijfoliezeep
Een zak vol bathbombs
2 keer een kerstster met rendieren
en Happy Socks

Al met al een supervol en supertof pakket! Bedankt SS!!! ik krijg de caeautjes niet eens meer zo netjes terug in de doos, want het past gewoon niet. Jouw pas en meet skills zijn duidelijk ook beter dan de mijne _O-

Nu even in het kookboekje kijken voor iets wat we vanavond kunnen eten. :o

ik herken de doos! deze heeft mijn vriend vandaag gekregen als kerstpakket :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 14:10

Poeh, 99 profielen doorzoeken is wel pittig hoor.. succes!

Mooie pakketten weer! Mijn lieve Santa houdt me voor 3e jaar op rij in spanning! :):)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 15:06

Na wat willekeurig profielen zoeken (ik had beter gewoon bovenaan kunnen beginnen in de lijst) heb ik je gevonden:
IMAY1990
Met de kattebeesten of poezewoezels Muppet en Oscar :D

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 15:12

biggirl schreef:
Is er ook een lijst met alle bokkers waar tot nu toe bij staat wie al geraden is ?

Heb gister al een poging gedaan met zoeken maar jeejtje spelt in de hooi berg tot nu toe haha. Vanavond dr maar weer eens uitgebreid voor gaan zitten !

Heb net wel de puzzel gemaakt die als hint bedoeld was heel leuk zeg moet ik eigenlijk eens vaker doen

De meest recente kun je vinden door alleen de berichten van Donna89 te laten zien. Daar missen de laatst geraden santa's natuurlijk wel nog.

Leuke pakketten en hints weer! Zo leuk om te zien allemaal :D