[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 11:56

Oh blijkbaar ben ik dus demiseksueel. Nooit druk over gemaakt eigenlijk, of mijzelf raar gevonden daardoor. En daarnaast ook nog biseksueel. En ook daarover mij nooit druk gemaakt. Mensen accepteren mij maar hoe ik ben en anders is het hun probleem.

Uiterlijk vind ik niet zo belangrijk, uitstraling hecht ik meer waarde aan. In mijn ogen is mijn vriend ook veelste slank. Doe telkens de snoeppot al vullen, met van alles. Maar die vent kan eten wat die wil, zonder aan te komen! Is gewoon vals :')

Bij mijzelf moet er nog zo'n 15 kilo af. Ben veel zwaarder geweest.

Vriend had in begin nog twijfels over kinderwens, maar inmiddels niet meer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 12:03

Cis-hetero? Is er nu serieus een label om aan te geven dat je je eigen geslacht prima vindt? We kunnen dus inderdaad letterlijk overal een label op plakken tegenwoordig :+

Dan ben ik bij deze cis*-hetero. Met een * voor: behalve als ik ongesteld ben, dan was ik liever een man geweest.

Ouders zijn soms inderdaad erger met hun gekir. Bij vrouwen snap ik het wel, die persen met elke geboorte weer +- 25% hersencellen kapot _O-

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 12:16

MarlindeRooz schreef:
Vond ik het vervelend dat mijn ex aankwam destijds? Ja, maar vooral omdat hij slecht voor zichzelf zorgde wat niet aantrekkelijk was en deels omdat ik het niet mooi vond. Vond ik hem daarom minder leuk? Nee.

Nou, dat had ik wel, eerlijk gezegd. Zo'n afknapper, die pens. :o
Zodra een shirt uit gaat wil ik niet denken 'hou maar liever aan'.. Nee bleh, vind dat echt niks. :o
En hij kon er wat aan doen, want hij was in rap tempo aangekomen, dan kan het er ook weer af. Maar hij had dan ook een bar slecht eetpatroon. :roll:

Nou heb ik zelf ook geen mooi figuur, maar dan de andere kant op, te dun. Maar als ik zou kunnen kiezen... Doe dan maar iemand die slank is. :P
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 31-12-20 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 12:19

Subtiel. :')

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 12:20

Captain schreef:
Subtiel. :')

Sorry, heb nog wat toegevoegd. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 12:29

idinn schreef:
Cis-hetero? Is er nu serieus een label om aan te geven dat je je eigen geslacht prima vindt? We kunnen dus inderdaad letterlijk overal een label op plakken tegenwoordig :+

Dan ben ik bij deze cis*-hetero. Met een * voor: behalve als ik ongesteld ben, dan was ik liever een man geweest.

Ouders zijn soms inderdaad erger met hun gekir. Bij vrouwen snap ik het wel, die persen met elke geboorte weer +- 25% hersencellen kapot _O-
Cis- is gewoon makkelijker dan "iemand wiens genderidentiteit overeenkomt met hun geslacht". :') Bovendien is het voorvoegsel cis- al sinds mensenheugenis het tegenovergestelde van trans-, dus zo'n heel gekke benaming is het niet. Je had het zelf bedacht kunnen hebben. :))

Een bekende van mij wijt het ook altijd aan haar kinderen als ze iets vergeet, of niet op staat te letten of zo. Die kinderen zijn inmiddels dik in de 20, maar het is nooit meer goedgekomen. :))

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 12:29

Kwam deze tegen.

Moest iets te hard lachen :+

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 12:33

Ach, een kleine dementor! <3

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 12:34

:')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 12:43

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 12:48

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 15:18

Mamabrigades zijn overal ben ik achter gekomen. Zelfs al probeer je een advies te geven over een totaal ander onderwerp aan totaal iemand anders. Ze vinden je :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 15:20

Ze ruiken je angst. :j

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 16:07

De discussie over eisen aan je potentiele partner stellen vind ik wel interessant. Mijn ex was er zo een die eigenlijk alleen vrouwen wil daten met een bmi onder de 20, echt slank dus.
Aan de ene kant is het gewoon iets waar je je toe aangetrokken voelt, gewicht maakt mij niet zo veel uit, maar een kale of blonde man daar kan ik het gewoon niet op :Y) .
Maar nu heeft hij zelf een BMI van 25+ en zoekt nog steeds een vrouw die aan zijn perfecte slanke plaatje voldoet. Tja, als je zelf niet perfect bent dan moet je misschien toch wat concessies doen denk ik dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 16:19

BMI onder de 20 is toch gewoon ondergewicht? Nouja, ik denk soms ook weleens over mijn partner "daar mag wel een kilootje vanaf" maar tegelijk besef ik heel goed dat ik ook niet meer die strakke plank ben van 10 jaar terug. Zolang we geen van beide echt de bolle kant op gaan of echt te zwaar worden vinden we het prima.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 16:24

Bmi boven de 18,5 is nog gezond. Hangt ook af van je lengte, maar ik had vroeger een BMI van 19, met maatje 36/XS. Als je het qua maten zou defineren dan wil hij dus eigenlijk ook max maat 38.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 16:52

Algemene maat 38 of maakt hij een verschil in onder- en bovenmaat :') Ik heb bijvoorbeeld 36 onderaan maar 34 bovenlichaam, mijn kont is beter bedeeld zeg maar.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 17:00

Ik snap vooral niet dat je er echt op zou afknappen := stel je komt een super leuk persoon tegen maar je eis is dat iemands broekmaat maximaal 40 is, en zij is 42 maar past verder wel perfect, ga je die dan serieus laten passeren? :=

Ik bedoel, als iemand me inderdaad daarop zou afwijzen, good riddance dan _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 17:22

Nou, ik viel altijd op atletisch gebouwd en groot. Die groot is gelukt (we schelen 32cm) maar dat slank of atletisch, nou dat was hij toen niet bepaald :') Hij woog toen ook 100+ namelijk. Niet overmatig te zwaar, maar er mocht wel wat vanaf. Nu zit hij meestal ergens tussen 90-95kg, is voor hem een redelijk gezond gewicht en vind ik ook prima zo.

Maar het is niet alleen het gewicht, het is ook wat je ermee doet. Wanneer wij vinden dat we wat de verkeerde kant op gaan zijn we niet te beroerd om weer even de riem aan te trekken zeg maar. Ik rij minstens 3x/week paard (waarvan 2x les). Ik ga binnenkort terug minder uren werken en kan dan makkelijker met de fiets naar werk. Hij heeft thuis zijn fietst op de rollen gezet en probeert dat 2x/week te doen, normaal ook 2x/week basket en als we de kans hebben maken we 1x/week samen een wandeling of fietstocht. Beiden met racefiets en al heb ik een prutconditie, ik wil toch die 30km uitrijden aan minimaal 20km/u gemiddeld hoor :')

Dan vind ik iemand die wat "zwaarder" is minder kwalijk dan iemand die er enkel over klaagt maar er niets voor doet om het aan te pakken.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 20:38

Soms kun je er ook niets aan doen dat je zwaarder bent he. Niet iedereen kan sporten en makkelijk afvallen. ;)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 20:43

Mwah 9/10 keer is t een kwestie van minder calorieën tot je nemen dan je verbrand. Ik ben 38kg afgevallen terwijl ik nauwelijks sportte in die tijd. Soms wat zwemmen, that’s it.
Als je niet zo goed kunt bewegen of minder snel verbrand dan moet je ook minder eten/snoepen.

En om dan op de moekes terug te komen die gooien het vaak op ‘ik moet voor 2 eten’. Terwijl dat niet het geval is, ook als je zwanger bent hoef je niet bizar veel aan te komen dat werkt juist enorm in je nadeel zag ik een arts vertellen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 00:26

Klopt. Een extra broodje kaas, als je het in eten wil uitrekenen. Dat is wat je aan energie nodig hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 00:46

Ik doel meer op mensen die klagen over gewicht maar met alle liefde 2x/week naar de frituur rennen, dan thuis regelmatig nog allerlei hapjes in de frituurpan mikken en in de auto dozen koek en snoep meenemen naar werk "want daar is het zo duur".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 00:53

Beste mensen, alvast een fijn 2021 gewenst!

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 01:30

Gelukkig Nieuwjaar lieve mensen!
Ik wens jullie negatieve zwangerschaptests toe en geen krijsende kinderen!
Laatst bijgewerkt door Laurora op 01-01-21 01:56, in het totaal 1 keer bewerkt