Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 16:20

xDenies schreef:
wemkelover schreef:
toch wel beetje aan de kinderen nu. ze zijn zooo druk, gaat het stormen?

Heb je gezien hoe hard het waait? Pfff ik werd gezandstraald op stal :') Überhaupt op de snelweg zag ik ook al het zand van de velden rondvliegen, best bizar.

Idioot idd. En kóud :x.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 16:23

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 16:35

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 16:36

Dat het waait en koud is en als ik dan in de auto zit het gevoel heb dat ik in een oven zit.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 17:22

Al die reclames van & door BN'ers over Corona.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 17:53

xDenies schreef:

Ugh dit dus

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 17:56

xDenies schreef:

Welke reclames?

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 18:21

xDenies schreef:

Vreselijk, erger mij kapot daaraan. Hetzelfde met bedrijven, geef dat geld aan een goed doel ipv een dure reclame.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 18:21

Ja het zijn er nogal wat maar wordt ze nu wel een beetje beu :') Zoals ik altijd zeg, 'Geld maakt niet gelukkig maar het jankt fijner in een ferrari dan op je fiets' :Y) Dus heel mooi dat hun zeggen dat we het allemaal zo positief moeten zien en bladiebla, maar ik denk dat zij niet te vergelijken zijn met mensen die afhankelijk zijn van een voedselbank o.a

Maarja. Dit is mijn irritatie natuurlijk :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 18:40

M'n ouders die moeilijk doen over haar van m'n paard. Als ie zwart of bruin was geweest hadden ze het niet eens gezien. Vind m'n vader dat ik maar een overall aan moet doen. Eeeuuhhh hoe onhandig wil je het hebben. Daarmee kun je gewoon weg niet mee rijden. Volgend jaar maar scheerapparaat er over heen. Heb ik er in ieder geval geen last meer van.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 18:46

Marije_1997 schreef:
M'n ouders die moeilijk doen over haar van m'n paard. Als ie zwart of bruin was geweest hadden ze het niet eens gezien. Vind m'n vader dat ik maar een overall aan moet doen. Eeeuuhhh hoe onhandig wil je het hebben. Daarmee kun je gewoon weg niet mee rijden. Volgend jaar maar scheerapparaat er over heen. Heb ik er in ieder geval geen last meer van.

Geloof mij, zelfs als je paard geschoten is komt er haar vanaf in de rui periode -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 18:47

LiannePuthzy schreef:
Marije_1997 schreef:

Geloof mij, zelfs als je paard geschoten is komt er haar vanaf in de rui periode -O-

Geschoren bedoel je?
Geschoten paarden doen niet zoveel meer. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 18:51

LiannePuthzy schreef:
Marije_1997 schreef:

Maar wel aanzienlijk minder hahaha. Ik zit er helemaal onder als ik geborsteld heb. Klop mezelf wel af, maar zit zelfs in m'n sokken (en dan niet de buitenkant maar binnenkant). Hij heeft van dat lange, witte zachte haar wat overal en dan ook echt overal aan blijft plakken. Heb dit ook nog nooit zo erg meegemaakt hahahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 18:53

Gewoon een joggingsbroek en extra trui over jou kleren die je enkel gebruikt om te poetsen. Rest wordt niet vuil en paard hoeft niet onnodig geschoren te worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 18:55

DeMolenhoek schreef:
Gewoon een joggingsbroek en extra trui over jou kleren die je enkel gebruikt om te poetsen. Rest wordt niet vuil en paard hoeft niet onnodig geschoren te worden.

Extra trui draag ik altijd want koukleum. Onnodig scheren is her zeker niet. Was dat sowieso al wel van plan. Het is een enorme viespeuk en van de winter zweette hij al met het minste werk. En zo koud is het niet in Nederland gelukkig.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 20:42

xDenies schreef:
wemkelover schreef:
toch wel beetje aan de kinderen nu. ze zijn zooo druk, gaat het stormen?

Heb je gezien hoe hard het waait? Pfff ik werd gezandstraald op stal :') Überhaupt op de snelweg zag ik ook al het zand van de velden rondvliegen, best bizar.

Ik ben klei gestraald op de moestuin. :') En mijn keukenraam liep vanmiddag te fluiten door de wind. :=

Ben uiteindelijk kas in gevlucht en daar was het heerlijk. <3

Alles is wel weer gortdroog in plaats van een natte bende. :') Luchtvochtigheid buiten is 33% nu dus wel iets gestegen bij eerder vanmiddag met 30%.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 20:57

Dat ik mij weer ziek voel sinds vanmiddag en het huis dus niet meer uit kan.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 20:59

M'n lange haar en baard... ik wordt zo langzamerhand een Corona Caveman.

Niemand die het ziet gelukkig. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 21:13

Citaat:
Het is haar ondanks de maatregelen van de gemeente Soest tóch gelukt met de auto de Soester Duinen te bereiken. ,,Ik heb mijn auto niet op de parkeerplaats, maar iets verder weg in de wijk neergezet’’, bekent ze. ,,Ik hoop eigenlijk maar dat niet meer mensen dat gaan doen. Anders gaat de gemeente daar straks ook nog handhaven.’’

Ze ziet er niet veel kwaad in dat ze ondanks de corona-maatregelen van de gemeente Soest naar de Soester Duinen is gekomen. ,,Het is heerlijk voor de kinderen om buiten te kunnen spelen met dit weer. Ze zullen hier niet snel besmet raken. Er is bijna niemand.’’

Hoé achterlijk ben je dan 8)7...

Bron: https://www.ad.nl/amersfoort/boeteregen ... ~a622942b/

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 21:57

Mijn wekker gaat om 4.30 maar slapen lukt niet omdat die ... blaag van hierboven weer eens een melt down heeft. Krijsen, dieren slaan, stampen. Echt super.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 23:11

Dat ik er op moment even helemaal doorheen zit en liefst in hoekje ga zitten huilen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 23:13

Valerie93 schreef:
Dat ik er op moment even helemaal doorheen zit en liefst in hoekje ga zitten huilen...

Doe dat dan ook. Eventjes. Even lekker uitbrullen. Is best fijn af en toe.
:(:)

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 23:15

Anoniem schreef:
Valerie93 schreef:

Doe dat dan ook. Eventjes. Even lekker uitbrullen. Is best fijn af en toe.
:(:)

Helaas nu even geen optie. Stort zo wel in als op bed lig.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 23:15

Valerie93 schreef:

:(:) digitale knuffel!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 23:45

_San87_ schreef:
Citaat:
Het is haar ondanks de maatregelen van de gemeente Soest tóch gelukt met de auto de Soester Duinen te bereiken. ,,Ik heb mijn auto niet op de parkeerplaats, maar iets verder weg in de wijk neergezet’’, bekent ze. ,,Ik hoop eigenlijk maar dat niet meer mensen dat gaan doen. Anders gaat de gemeente daar straks ook nog handhaven.’’

Ze ziet er niet veel kwaad in dat ze ondanks de corona-maatregelen van de gemeente Soest naar de Soester Duinen is gekomen. ,,Het is heerlijk voor de kinderen om buiten te kunnen spelen met dit weer. Ze zullen hier niet snel besmet raken. Er is bijna niemand.’’

Hoé achterlijk ben je dan 8)7...

Bron: https://www.ad.nl/amersfoort/boeteregen ... ~a622942b/

En toch zijn er schrikbarend veel mensen die zo denken!

Capopjekop, dieren slaan? >;)

Valerie93 :(:)