Kleine vlaag van verstandsverbijstering met die sleutel. Ik vond het al best goed van mezelf dat ik die qr code tussendoor nog een keer ging scannen...

Ik ga denken Marjo! Lekker een nieuwe uitdaging! Val een beetje in een zwart gat nu

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Secret Santa HintCitaat:@Iloveiswan, In de puzzel moet Viertien ,veertien zijn hier door veranderd een ander antwoord ook.. Daarnaast tel jij waarschijnlijk anders dan jouw Santa want Leo en Germie zijn niet goed! Je moet nog even heel goed naar de nieuwste lijst kijken en opnieuw tellen.
fohadie schreef:Ik heb een idee bij Marjo, geen idee waarom ik degene denk.
Gimme_Joy schreef:Hilli schreef:Ik wist het door de locatie Montenegro die Gimme_joy had gevonden en jouw fantastische vakantietopic, Leo!
Ja. Ik kwam er op door de zoekfunctie. Heerlijke functie. Hadden ze eerder moeten installeren. Gister zat die er nog niet namelijk.
...
Sarcastic button off
Hilli schreef:Klopt, die zoekfunctie rollen ze bij Bokt gefaseerd uit. Dus wees blij dat jij hem gisteren kreeg
Marjo schreef:fohadie schreef:Ik heb een idee bij Marjo, geen idee waarom ik degene denk.
De enige waar ik op kan komen is SpeechLess. Maar echt alleen omdat Geert Wilders nog al eens speeches houdt en I Have A Dream natuurlijk een zeer bekende speech is.
Maar dat is dan ook het enige![]()
Wilde gok dus; SpeechLess, ben jij mijn Secret Santa?
SpeechLess schreef:Marjo schreef:fohadie schreef:Ik heb een idee bij Marjo, geen idee waarom ik degene denk.
De enige waar ik op kan komen is SpeechLess. Maar echt alleen omdat Geert Wilders nog al eens speeches houdt en I Have A Dream natuurlijk een zeer bekende speech is.
Maar dat is dan ook het enige![]()
Wilde gok dus; SpeechLess, ben jij mijn Secret Santa?
Jaaa![]()
De 'I have a dream' is een speech, dat was inderdaad hint 1. En hint 2 was Geert Wilders en dan z'n uitspraak van meer of minder Marokkanen, wat natuurlijk minder (less) was. Enigszins ver gezocht maar wilde het ook niet te makkelijk makenDe locatie die je nog miste is de locatie van de fotoshoot die zo heette, die op je site staat
En die andere was Odin inderdaad
![]()
En ik was het inderdaad zelf (overigens geen brunette, maar donkerblond). Het was maar 5 minuten omrijden om via jouw adres naar mijn ouders te rijden, dus vond het wel zo leuk om hem dan zelf af te leveren. Ik heb ook geen foto's op bokt dus daarmee kon mezelf niet verraden en ik wilde het inderdaad vaag houden of ik het zelf was of in opdracht van iemand. Maar je vader deed dus open, dus dat hoefde niet
SpeechLess schreef:Fijn dat je er blij mee bent Marjo!Ik was even bang dat je me niet zou gaan raden, maar gelukkig was het toch gelukt
![]()
Ik vraag me trouwens heel erg af hoe je paardengeur kon ruiken aan de doos, want hij is niet in de buurt van paarden geweestAlleen in m'n huis en auto en die ruiken naar mijn weten allebei niet echt naar paard