Secret Santa Surprise 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 23:35

Oh wat vet! Zo die steen ga ik bewaren hoor! *\o/*

Kleine vlaag van verstandsverbijstering met die sleutel. Ik vond het al best goed van mezelf dat ik die qr code tussendoor nog een keer ging scannen... :')

Ik ga denken Marjo! Lekker een nieuwe uitdaging! Val een beetje in een zwart gat nu :7 _O-

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 23:36

Hilli schreef:
Ik wist het door de locatie Montenegro die Gimme_joy had gevonden en jouw fantastische vakantietopic, Leo!

Ja. Ik kwam er op door de zoekfunctie. Heerlijke functie. Hadden ze eerder moeten installeren. Gister zat die er nog niet namelijk.

...

Sarcastic button off

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 23:37

Ik heb een idee bij Marjo, geen idee waarom ik degene denk. ;)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 23:37

Klopt, die zoekfunctie rollen ze bij Bokt gefaseerd uit. Dus wees blij dat jij hem gisteren kreeg :))

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 23:40

M_D_H schreef:
Secret Santa Hint

Citaat:
@Iloveiswan, In de puzzel moet Viertien ,veertien zijn hier door veranderd een ander antwoord ook.. Daarnaast tel jij waarschijnlijk anders dan jouw Santa want Leo en Germie zijn niet goed! Je moet nog even heel goed naar de nieuwste lijst kijken en opnieuw tellen.

Had het inderdaad gevonden paar uur geleden. Maar was naar de kerstmarkt gegaan en niet meer gereageerd. Sorry ss. En die veertien. Zo stom ik weet niet hoe ik dat deed :')

Afbeelding
Uitkomst.
Morgen hele dag op manege vrijwilliger dus ga zondag verder puzzelen ss :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 23:40

fohadie schreef:

De enige waar ik op kan komen is SpeechLess. Maar echt alleen omdat Geert Wilders nog al eens speeches houdt en I Have A Dream natuurlijk een zeer bekende speech is.

Maar dat is dan ook het enige :')

Wilde gok dus; SpeechLess, ben jij mijn Secret Santa?

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 23:44

Gimme_Joy schreef:
Hilli schreef:
Ik wist het door de locatie Montenegro die Gimme_joy had gevonden en jouw fantastische vakantietopic, Leo!

Ja. Ik kwam er op door de zoekfunctie. Heerlijke functie. Hadden ze eerder moeten installeren. Gister zat die er nog niet namelijk.

...

Sarcastic button off

Hilli schreef:
Klopt, die zoekfunctie rollen ze bij Bokt gefaseerd uit. Dus wees blij dat jij hem gisteren kreeg :))

:')

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 23:45

Hilli schreef:

:')

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 00:09

Marjo schreef:
fohadie schreef:

De enige waar ik op kan komen is SpeechLess. Maar echt alleen omdat Geert Wilders nog al eens speeches houdt en I Have A Dream natuurlijk een zeer bekende speech is.

Jaaa *\o/*
De 'I have a dream' is een speech, dat was inderdaad hint 1. En hint 2 was Geert Wilders en dan z'n uitspraak van meer of minder Marokkanen, wat natuurlijk minder (less) was. Enigszins ver gezocht maar wilde het ook niet te makkelijk maken :') De locatie die je nog miste is de locatie van de fotoshoot die zo heette, die op je site staat :D En die andere was Odin inderdaad :Y)

En ik was het inderdaad zelf (overigens geen brunette, maar donkerblond :') ). Het was maar 5 minuten omrijden om via jouw adres naar mijn ouders te rijden, dus vond het wel zo leuk om hem dan zelf af te leveren. Ik heb ook geen foto's op bokt dus daarmee kon mezelf niet verraden en ik wilde het inderdaad vaag houden of ik het zelf was of in opdracht van iemand. Maar je vader deed dus open, dus dat hoefde niet :Y)

Gimme_Joy

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 00:12

Ow haha dat is ook leuk Speechless! :D

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 00:13

Haha, ik zat aan een heel andere bokker te denken. Zat ik er even flink naast!

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 00:18

Oke ik ben er inmiddels uit wat het woord moet zijn :+ Jammer dat het werd voor gezegd, had graag nog even gepuzzeld al weet ik niet of ik eruit gekomen was want ik had werkelijk nog nooit van het beestje gehoord.. Inmiddels ben ik er wel verliefd op <3

Afbeelding

En toen... Ik heb inmiddels werkelijk elk bericht over Axolotls op Bokt gelezen.. Het 9 pagina's tellende topic doorgespit en werkelijk iedereen die daar in gepost heeft gecheckt.. Maar ik ben er nog steeds niet uit >;)

De enige waarbij ik een klein vermoeden heb is Giolli gezien haar Avatar en ooit iets gezegd hebben over een Axolotl.. Maar mijn eerder ontvangen kruiswoordpuzzel kan ik dan niet helemaal plaatsen.. Maar toch.. Om te proberen..

Giolli, ben jij mijn SS??

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 00:24

Lootje, ik hoorde van het thuisfront dat mijn pakket er ook is. Ik kan niet wachten tot ik thuis ben!

Edit; Ali duurt echt lang. Sorry lootje ik denk dat je nog een nalevering ontvangt.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 00:48

SpeechLess schreef:
Marjo schreef:
fohadie schreef:

Jaaa *\o/*
De 'I have a dream' is een speech, dat was inderdaad hint 1. En hint 2 was Geert Wilders en dan z'n uitspraak van meer of minder Marokkanen, wat natuurlijk minder (less) was. Enigszins ver gezocht maar wilde het ook niet te makkelijk maken :') De locatie die je nog miste is de locatie van de fotoshoot die zo heette, die op je site staat :D En die andere was Odin inderdaad :Y)

En ik was het inderdaad zelf (overigens geen brunette, maar donkerblond :') ). Het was maar 5 minuten omrijden om via jouw adres naar mijn ouders te rijden, dus vond het wel zo leuk om hem dan zelf af te leveren. Ik heb ook geen foto's op bokt dus daarmee kon mezelf niet verraden en ik wilde het inderdaad vaag houden of ik het zelf was of in opdracht van iemand. Maar je vader deed dus open, dus dat hoefde niet :Y)

Aahh supertof! Ben echt heel blij met dit pakket <3
Heel erg bedankt!

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 01:05

Wat een gave pakketten allemaal!

Ik heb de tweede hint open gemaakt & ik weet het zeker! Roosch ben jij mijn santa?
Met simba & Nala als eerste hint (je avatar) en Yalda als hint 2

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 01:08

Jessica_1998 schreef:

Ik heb de tweede hint open gemaakt & ik weet het zeker! Roosch ben jij mijn santa?

Verdorie. Toch te makkelijk. :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 01:10

Roosch schreef:
Jessica_1998 schreef:

Verdorie. Toch te makkelijk. :+

Tja zeg je Yalda zeg je Roosch he :')

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 01:11

Wow wat een gave pakketten komen hier voorbij! En wat ene creatieve hints. Zo leuk om hier deel van te zijn

Btw sorry voor het niet zo actief zijn, maar ik kom helaas om in het werk

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 01:12

Alwiene schreef:

Ja maar Ashley ook. En vele anderen :D :D

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 01:14

Fijn dat je er blij mee bent Marjo! :D Ik was even bang dat je me niet zou gaan raden, maar gelukkig was het toch gelukt :j
Ik vraag me trouwens heel erg af hoe je paardengeur kon ruiken aan de doos, want hij is niet in de buurt van paarden geweest :') Alleen in m'n huis en auto en die ruiken naar mijn weten allebei niet echt naar paard :+

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 01:17

Roosch schreef:
Alwiene schreef:

Ja maar Ashley ook. En vele anderen :D :D

Maar zeker in combi met de eerste hint kon t niet anders:p

Heel erg bedankt voor het leuke pakket!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 01:18

SpeechLess schreef:
Fijn dat je er blij mee bent Marjo! :D Ik was even bang dat je me niet zou gaan raden, maar gelukkig was het toch gelukt :j
Ik vraag me trouwens heel erg af hoe je paardengeur kon ruiken aan de doos, want hij is niet in de buurt van paarden geweest :') Alleen in m'n huis en auto en die ruiken naar mijn weten allebei niet echt naar paard :+

Weird, mijn moeder rook het ook :') geen idee waar t dan vandaan kwam

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 01:19

Graag gedaan! Blij dat je (jullie :D ) er blij mee zijn!

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 01:46

Die axolotl. .. Daar was ik dus nooit opgekomen! Wat leuk gedaan.

Veel pakketten en veel bij te lezen, het topic gaat ineens hard. We gaan los *\o/*

Dees wat heb ik gelachen om jouw zoektocht. En Olympia ook niet gelijk toegeven dat ze het was, heerlijk!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 08:35

Leuke pakketten weer. Geen tijd om alles bij te lezen, maar foto's kijken lukt wel :D