Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Ik ben het deels met jullie eens maar ik vind 'makkelijke uitweg' wel heel kort door de bocht. Voor sommige mensen is door verschillende redenen afvallen niet makkelijk, vaak ligt er aan extreem overgewicht ook een eetstoornis ten onderslag. Om het knap te noemen vind ik ver gaan, maar ik snap wel dat mensen ervoor kiezen als er geen andere uitweg is (of ze die niet zien).
NatasjavE schreef:2600 euro voor een cap? Sorry,...voor een kep??
Rebecca schreef:Kan je er toch zelf ook opplakken ?
Riddershow schreef:Zo'n maagverkleining heeft flinke (gezondheids) effecten. En worden dan ook niet zomaar uitgevoerd. Iemand met een maagverkleining zit voor de rest van zijn leven aan de vitamine pillen en moet een special dieet programma volgen. Ik wil niet zeggen dat ik het een goede "oplossing" vind. Maar ze worden niet over één nacht koud ijs gedaan...
Vragen of je korting krijgt omdat je minder eet is echt kul, dan moet je minder bestellen of ergens gaan eten met kleinere porties...
elnienjo schreef:Dan kies je voor 2 voorgerechten of je deelt je gerecht met je tafelgenoot.
Overigens zou ik wel willen dat bij de Chinees de meeneemgerechten in eenpersoonsporties gekocht konden worden. Als ik in mijn uppie meer dan 20 euro kwijt ben voor een simpele afhaalmaaltijd omdat het in bakken zit waar minimaal 3 man van kunnen eten, dan hoeft het voor mij niet.
Mars schreef:Ik zou het top vinden als je in restaurants de optie *kleine portie* zou kunnen kiezen. Standaard is voor mij ook vaak echt teveel. En dan verwacht ik ook geen mega korting op de prijs ofzo, gaat er meer om dat ik eten weggooien zonde vind.
_San87_ schreef:Riddershow schreef:Zo'n maagverkleining heeft flinke (gezondheids) effecten. En worden dan ook niet zomaar uitgevoerd. Iemand met een maagverkleining zit voor de rest van zijn leven aan de vitamine pillen en moet een special dieet programma volgen. Ik wil niet zeggen dat ik het een goede "oplossing" vind. Maar ze worden niet over één nacht koud ijs gedaan...
Vragen of je korting krijgt omdat je minder eet is echt kul, dan moet je minder bestellen of ergens gaan eten met kleinere porties...
Ja, toch ken ik mensen die zo'n verkleining gehad hebben maar snel weer terugvielen in oude eetgewoontes en door de band heen aten. Dus weer snel terug op hun oude gewicht zaten.
elnienjo schreef:Dan kies je voor 2 voorgerechten of je deelt je gerecht met je tafelgenoot.
Overigens zou ik wel willen dat bij de Chinees de meeneemgerechten in eenpersoonsporties gekocht konden worden. Als ik in mijn uppie meer dan 20 euro kwijt ben voor een simpele afhaalmaaltijd omdat het in bakken zit waar minimaal 3 man van kunnen eten, dan hoeft het voor mij niet.
germie schreef:Kinke schreef:Inderdaad, ik vraag ook gewoon om een doggybag als er veel over is.
Mijn unpopular opinion.....ik vind Beyonce echt een vreselijke zangeres
Samen met het gebler van Anouk.
Cayenne schreef:Daarom ben ik wel voorstander van Doggybags zoals ze tegenwoordig in veel restaurants in Amerika hebben.
Vind het ook ergens logisch. Je hebt er voor betaald dus waarom zou je het dan niet mee naar huis mogen nemen?