Relaxed schreef:Jup, steeds die mensen die tig x per dag voorbij komen ook
Maar dit moeten ze echt snel fixen... zo irritant.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Love_Rosie schreef:ik zat met een te appen die wel leuk was.. totdat ie een opmerking maakte dat ik ‘niet te lang in het negatieve moet blijven hangen’ nadat ik net een dag wist dat ik mn baan kwijt raak. Niet de beste timing om zulke dingen te gaan zeggen
. Schoot even verkeerd. Maargoed, nu vind ik em dus niet zo leuk meer
Love_Rosie schreef:ik zat met een te appen die wel leuk was.. totdat ie een opmerking maakte dat ik ‘niet te lang in het negatieve moet blijven hangen’ nadat ik net een dag wist dat ik mn baan kwijt raak. Niet de beste timing om zulke dingen te gaan zeggen
Love_Rosie schreef:Hij bedoelde het inderdaad vast goed. Een dag later was het bij mij ook wel weer wat beter gevallen. Gewoon gevalletje slechte timing, maar wel met gevolg dat ik nu denk mwah. Misschien trekt het nog weer wat bij.
Ik heb echt leuke werkplek en hecht team collega’s. Zou ook vast contract krijgen maar toen kwam corona om de hoek. 4 jaar hard gewerkt om ‘goed genoeg’ te zijn voor dit bedrijf en dan wordt alles zo even overhoop gegooid. Ben er echt 2 dagen flink naar van geweest, wist niet dat dat kon om werk, maar het kan dus.
Gini schreef:Iemand troosten is soms best moeilijk. Iemand troosten die je niet kent is bijna onmogelijk.
Geef hem het voordeel van de twijfel.
Je zat met een leuke jongen te appen en ja, die maakte 1 opmerking die misschien net iets minder galant was, laat dit je toch niet zo erg beïnvloeden. Doet 1 onhandige opmerking al die leuke appjes teniet?
Maanlicht schreef:Gini schreef:Iemand troosten is soms best moeilijk. Iemand troosten die je niet kent is bijna onmogelijk.
Geef hem het voordeel van de twijfel.
Je zat met een leuke jongen te appen en ja, die maakte 1 opmerking die misschien net iets minder galant was, laat dit je toch niet zo erg beïnvloeden. Doet 1 onhandige opmerking al die leuke appjes teniet?
‘Hè, wat vervelend zeg, balen’ oid.
Maar goed, verder heb je een goed punt. Ik zou het alleen niet vergeten en als hij vaker zo doet vind ik dat wel een reden om niet verder te daten.
Neverland schreef:Heeft niks met inlevingsvermogen te maken. Ik zit ook zo in elkaar. In een hoekje huilen en balen gaat niet helpen. Maar ik snap dat vele dat niet hebben dus ik zeg inderdaad ook altijd 'wat poedersuiker' blabla. Het is gewoon lastig zo'n situatie... Iedereen gaat anders met teleurstellingen om.
Zinzi_jewel schreef:Ben ook weer uitgedated
Al even ...
Gelukkig viel t kwartje aan de andere kant ook na een paar weken.
Ook al was ik duidelijk geweest
Luisteren naar iemand is toch een ding dat voor veel mannen lastig is .
We swipen gewoon vrolijk verder
Heb wat leuke matches
Gaan op date in n park
Corona veilig
MarcoBorsato schreef:Zinzi_jewel schreef:Ben ook weer uitgedated
Al even ...
Gelukkig viel t kwartje aan de andere kant ook na een paar weken.
Ook al was ik duidelijk geweest
Luisteren naar iemand is toch een ding dat voor veel mannen lastig is .
We swipen gewoon vrolijk verder
Heb wat leuke matches
Gaan op date in n park
Corona veilig
Als mannen nooit naar je luisteren
Ben je zelf misschien
Te vaag