MarlindeRooz schreef:
Die beschrijving maakt het wel af!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maddy_Paola schreef:Hoe doen vrouwen die een hoofddoek dragen dit met een cap? Lijkt mij dat een hoofddoek gladder is dan haar en zit ook om je kin dus kinbandje kan niet lekker vast heb ik t idee, gewoon eens nieuwsgierig
iirrssjjee schreef:Tinkerloos schreef:Ik wist niet dat er al bijna geen mond op mond beademing meer gedaan werd.
Ik doelde inderdaad op reanimatie waarbij beademing nodig is.
In het ziekenhuis inderdaad niet, maar wij als EHBO'ers moeten altijd beademen! Er is nu een éénmalige uitzondering ivm Corona.
Lalidan schreef:Heel ander onderwerp: is er een goedkope manier om jezelf 's nachts (of een deel van de nacht) te filmen? Ik ben bekend met slaaponderzoeken en dergelijken, dat is niet nodig. Ik ben gewoon heel nieuwsgierig naar beeld van wat ik doe. Zou je daar camera's voor kunnen huren ofzo?
Lalidan schreef:Die app leek heel veelbelovend, maar kan helaas niet lang opnemen (maximum 5 minuten nog wat, met premium account). En jezelf live bekijken terwijl je ligt te slapen wordt toch wat ingewikkeld![]()
Het idee is wel erg goed, dus ik ga eens verder zoeken in apps. Mocht iemand daar nog een tip voor hebben hoor ik het graag.
Jessol schreef:Wanneer het dode paard hier in de buurt opgehaald wordt. Ik word er toch altijd een beetje naar van.
Gisteren zag ik dat er veulenbeentjes uit lagen te bengelen, de dag ervoor heb ik dat niet opgemerkt. Kan dat een reactie zijn van het lichaam als het om een drachtige merrie ging? Ofwel heb ik het gewoon niet gezien en is de merrie gestorven tijdens de bevalling.
Geen fijn beeld alleszins. De merrie ligt onder een zeil maar de achterbenen en staart etc is zichtbaar.
Jessol schreef:Wanneer het dode paard hier in de buurt opgehaald wordt. Ik word er toch altijd een beetje naar van.
Gisteren zag ik dat er veulenbeentjes uit lagen te bengelen, de dag ervoor heb ik dat niet opgemerkt. Kan dat een reactie zijn van het lichaam als het om een drachtige merrie ging? Ofwel heb ik het gewoon niet gezien en is de merrie gestorven tijdens de bevalling.
Geen fijn beeld alleszins. De merrie ligt onder een zeil maar de achterbenen en staart etc is zichtbaar.
V_Naomi schreef:xSCWx schreef:Ik heb een wind gong gekocht. Hoe boos worden de buren als ik die 24/7 laat hangen?Is wel een goede, mooie met prachtig geluid, geen goedkoop ding.
Ik vind het geluid op zich ook heel mooi en rustgevend, dus ooit zelf 1 gekocht en na een paar dagen weer naar beneden gehaaldondanks dat ik het een mooi geluid vind kan ik het mentaal echt niet aan om het de godganse dag door te moeten horen
Jolliegirl schreef:Jessol schreef:Wanneer het dode paard hier in de buurt opgehaald wordt. Ik word er toch altijd een beetje naar van.
Dat is wel vreemd..
Meestal als de merrie sterft haalt de DA het veulen er met man en macht uit om te kijken of het kan overleven.
Wisten ze uberhaupt dat de merrie drachtig was...??
Jolliegirl schreef:Knert schreef:Nou denk niet dat het veulen dan nog leeft. Als het al had geleefd was het allang gestikt.
Heb t meegemaakt... Merrie overleden tijdens bevalling.. Veulen er levend afgekregen...
xSCWx schreef:Ik heb een wind gong gekocht. Hoe boos worden de buren als ik die 24/7 laat hangen?Is wel een goede, mooie met prachtig geluid, geen goedkoop ding.
Caira schreef:xSCWx schreef:Ik heb een wind gong gekocht. Hoe boos worden de buren als ik die 24/7 laat hangen?Is wel een goede, mooie met prachtig geluid, geen goedkoop ding.
Mijn buurvrouw had er 1 toen ik een kind was, ik kan nog niet naar die dingen kijken zonder dat dat stomme geklingel boven komt. Ik krijg gelijk de neiging om er 1 te kopen en heel rustig te verbranden...