Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ramona1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 02:03

mariekeoo schreef:
Ramona1993 schreef:
Ik voel me zo dom dat ik er niet uit kom haha 8)7 maar lieve SS vannacht heb ik weer nachtdienst dus alle tijd om te zoeken! Ik zal je vinden haha :):)

Huh had al gereageerd toch dat ik wel je SS was haha

OOOH nee helemaal niet gezien := Neeee joh ik ben gewoon hardstikke blond, jij stond bij de ontvangers en ik dacht dat je een verzender van iemand was hahaha! achja ik heb vorige week mijn haar ontkleurd dus ik ben nu weer terug naar ''Blond achtig'' _O-

Maar lieve Mariekeoo dan wil ik je heel erg bedanken voor het leuke pakken <|- <3 ben er echt heel blij mee!! :D

Sneeuwneus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 08:24

Deeskuh88 schreef:
Ooh, dat zou wel supertof zijn! Ik vind hem zo leuk gemaakt! Je bent echt ontzettend creatief. Ben blij dat je mij zo'n leuk lootje vond. Vind het pakket ook nog steeds helemaal fantastisch. Die Eevee ligt al elke avond bij mij in bed, haha.
De post is hier wel vaker vertraagd. Je hebt het mij met de hint aardig moeilijk gemaakt, en toch is hij ergens ook wel geniaal. Ik had nog nooit van een Ushanka gehoord :D Vandaar dat ik de link steeds maar niet had gelegd. Tot ik je profiel bekeek.. Haha! Je hebt het ontzettend goed gedaan en ik vond je een superleuke Secret Santa!

Aah, wat super leuk om te lezen! *\o/* Ben heel blij dat het allemaal in de smaak viel, de eevee vond ikzelf ook helemaal geweldig (heb tegelijkertijd een bulbasaur van dezelfde knuffelreeks voor mezelf gescoord :D ).
Je hebt een pb met het linkje. :)

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 09:02

Ik weet ook nog steeds niet of ik mijn SS goed geraden heb. -O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 09:10

Ik ook niet.

Wendy1708 denk ik...

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 09:14

Zou fijn zijn dat de mensen die wel/niet goed geraden zijn ook reageren inderdaad :j

Ik hoop maandag op mijn pakket. Laatste dag voor kerst.
Geloof met mij nog 2/3 andere mensen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 09:22

Ik hoop echt dat jullie hem snel krijgen!!

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 09:23

Ik ga vanmiddag weer een poging doen met puzzelen met de hint.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 09:44

quera schreef:
Zou fijn zijn dat de mensen die wel/niet goed geraden zijn ook reageren inderdaad :j
.

volgens mij is dat elk jaar dat op het einde of niet meer gereden word of niet meer gereageerd. vind ik altijd zo jammer voor iedereen

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 09:46

Maar zijn die Bokkers wel nog online geweest? Ik kan me voorstellen dat ze met deze drukke dagen misschien niet aan Bokt toekomen?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 09:46

Tot nu toe heeft juist iedereen elk jaar duidelijk van zijn of haar Santa gehad dat hun gok juist was.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 09:49

Ik had net eindelijk de tijd om te zoeken naar mijn Secret Santa!
Vrijdag lange dag gewerkt, gisteren hele dag rondgereden voor boodschappen voor kerst en nu EINDELIJK echt de tijd om er goed naar te kijken!

Quera, dankjewel voor je prachtige pakketje! Ik voel me een gezegend en verwend mens!
Dankjewel!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 10:07

Ik ben alle profielen afgegaan, ook met de extra hints en ik kom er gewoon niet uit....

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 10:13

Voor mij zit de lol in het hele traject. Eerst lootje stalken, cadeaus kopen, hint verzinnen. Vervolgens wachten totdat we mogen gaan verzenden. Daarna genieten van alle mooie pakketten en soms moeilijke hints die langs komen. Om vervolgens in spanning af te wachten wat mijn lootje vindt van de cadeaus en of de hint niet te moeilijk was. De kers is dan je eigen pakket krijgen en die uitpakken en raden wie mijn secret santa is. Het is ook dit jaar weer geweldig om te zien hoe veel bokkers hun best hebben gedaan voor mooie pakketten en het maken van hints.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 10:17

lieveli schreef:
Ik ben alle profielen afgegaan, ook met de extra hints en ik kom er gewoon niet uit....

Wit en zoet klopt wel nog toch? Had je niet een Vanille kaars? Die is witachtig. Aangezien de hint op het paard moet slaan, misschien iets in die richting?

Ik roep maar wat hoor!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 10:18

Jij weet meer dan ik hé? Ik ga straks weer speuren!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 10:21

lieveli schreef:

Ik ben even mee aan het zoeken, maar een van je cadeautjes is dus een hint? Er is een hint op papier, maar het is niet het gedicht... Ik zie alleen het gedicht over dat ze niet kan dichten. Er werd nog een hint gegeven dat over het paard, wit/zoet? Ik heb een vermoeden, maar dan kan ik dat met die rots/steen niet plaatsen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 10:25

Wit, zoet, drinken (kind) was de hint.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 10:28

Fem schreef:
Ik had net eindelijk de tijd om te zoeken naar mijn Secret Santa!
Vrijdag lange dag gewerkt, gisteren hele dag rondgereden voor boodschappen voor kerst en nu EINDELIJK echt de tijd om er goed naar te kijken!

Quera, dankjewel voor je prachtige pakketje! Ik voel me een gezegend en verwend mens!
Dankjewel!

*\o/*

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 10:31

lieveli schreef:
Jij weet meer dan ik hé? Ik ga straks weer speuren!

Nee, maar ik bekijk voor het eerst je berichten onder elkaar. En zie dat de hints in relatie liggen tot het paard van de bokker. Dus de SS heeft sowieso een eigen paard. En je schreef zelf zoet & wit, bij je cadeautjes zie ik iets dat op een witte kaars lijkt, vanille(?)?

Van de andere cadeautjes kan ik niet snel iets maken. Eenhoorns, tenzij je SS houdt van fantasiepaarden, lijkt me niet dat je het daarin moet zoeken. Alhoewel die ook (bijna) allemaal wit zijn.

En een steen of iets dergelijks. Ik dacht gelijk aan Rock-it van die ene bokker, maar volgens mij doet ze niet mee, dus die vlieger gaat niet op. :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 10:32

lieveli schreef:

De kinderchampagne? Is wit, zoet en voor kinderen?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 10:35

KimD schreef:
Maar zijn die Bokkers wel nog online geweest? Ik kan me voorstellen dat ze met deze drukke dagen misschien niet aan Bokt toekomen?

Dan moet je niet meedoen...

Maar dat is mijn bescheiden mening :') .

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 10:38

Rock it is van Leo en die doet wel mee. :j

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 10:43

Devil_ina schreef:
Tanya schreef:
Ja, het is ook niet leuk voor degene die het pakket verstuurd heeft. Ik heb dat vorig jaar gehad, diegene heeft volgens mij geen foto's gepost en deed niet eens moeite om mij te raden. Dan baal je toch wel, want je stelt het met veel plezier samen!

Denk dat mij dat dit jaar ook gebeurd. Pakket is allang binnen bij mijn lootje :( {:)

Oh nee.. gaaaaaan we weer.. ;(
Ik vond het al zo jammer dat het topic minder actief is, maar het is al helemaal niet leuk als je lootje gewoon niet meer reageert. Stom!

Marjoow schreef:
Blinnii schreef:
{:) Guilty!

Yesss!!

Heel erg bedankt voor je toffe pakket! Ben er zo blij mee <3
Gisteravond nog niet echt naar kunnen kijken maar vanavond ga ik alles even goed bekijken en uitproberen :)

Ik ben zooooo blij dat je het een geslaagd pakket vindt! :):) Ik vond het echt een uitdaging en moest goed speuren om geschikte cadeautjes te bedenken, dus top dat het geslaagd is! Had je de puzzel van jou en Aranca ook nog gevonden? In elk geval heel graag gedaan, heb er met plezier aan gewerkt. :D

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 10:43

lieveli schreef:

Het wit moet je los zien van de kleur van het drinken.

- wit
- zoet drinken voor een kind

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 10:44

Hihi ik denk dat Lieveli dan daarmee de mist in is gegaan, want ze dacht dat dat bij elkaar hoorde.. :+