Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 17:36

Indy_Mouse_9 schreef:
Gelukkig maar, ik moet er niet aan denken om urenlang in zo'n rookhol te zitten :=

Misschien heb ik het in de eerste aflevering van het topic al gevraagd, maar ik kan me geen antwoord herinneren...
Hoe worden programma's aangeleverd bij een zender, en wie moet er de programma's klaarzetten en hoe gaat dat dan eigenlijk? Moet er iemand op precies het juiste moment op de play knop drukken of is dat een achterhaald idee :') Hoe word de programmering dan geprogrammeerd?

Zoals het er staat, dat wordt geprogrammeerd. Het wordt dus allemaal van tevoren ingeladen en klaargezet zodat er in principe niets meer op play gezet hoeft te worden. Wel zit er ten aller tijden een team in de productiekamer om live mee te schakelen mocht het nodig zijn, bij live-programma's als het nieuws is dat sowieso het geval omdat daar meer schakelwerk achter zit dan alleen die van de programma's, maar ook als een programma bijvoorbeeld onderbroken moet worden omdat er een belangrijke ontwikkeling is.

SavannahNx

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 17:39

Is er ook een topic over Wish? Hetzelfde als Aliexpress eigenlijk maar dan een andere naam. Aliexpress topic is er wel.

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 18:00

Voor een stage in het ziekenhuis moet je 16 zijn, geldt dit ook bij een dierenpraktijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 18:24

SavannahNx schreef:
Is er ook een topic over Wish? Hetzelfde als Aliexpress eigenlijk maar dan een andere naam. Aliexpress topic is er wel.

Gebruik de zoekterm zou ik zeggen..

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 18:55

Yentaah schreef:
Voor een stage in het ziekenhuis moet je 16 zijn, geldt dit ook bij een dierenpraktijk?

Zo ver ik weet niet, ik heb toen ik jonger was ook stage gelopen bij de dierenpraktijk. Ik zou zeggen bel en mail wat rond!

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 19:12

Bedankt :)

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 20:46

SavannahNx schreef:

Ik ben erachter dat wish gewoon kei duur is. Verkoopt hetzelfde als ebay.com maar rekend ca 5-8 euro verzendkosten tegen niks of een euro bij ebay.

Nee, daar koop ik niks meer.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 20:54

Riddershow schreef:
SavannahNx schreef:

Ik ben erachter dat wish gewoon kei duur is. Verkoopt hetzelfde als ebay.com maar rekend ca 5-8 euro verzendkosten tegen niks of een euro bij ebay.

Nee, daar koop ik niks meer.

Bij wish is het 1,- verzendkosten :)

Oh en aliexpress gratis verzending

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 21:00

Nee bij wish betaal je per product verzendkosten dus niet over de hele bestelling ;) maar goed dat was de vraag niet

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 21:02

Ik weet niet wat ik besteld, maar bij mij waren de verzendkosten altijd hoger dan bestelde bedrag.

Aliexpress vind ik een hele onduidelijke site. Heb ik wel eens wat gekocht, maar voor hetzelfde geld kan ik ook (niet altijd) bij ebay terecht.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 21:34

Trui schreef:
Nee bij wish betaal je per product verzendkosten dus niet over de hele bestelling ;) maar goed dat was de vraag niet

Bij mij laatst mislukte bestelling bij Wish, maar netjes met hun te communiceren via mail en geld is ook netjes geretourneerd, viel me mee.
Nu het procuct niet meer nodig, was voor de kerst :+ :Y)

Ik had toen ook al naar een topic gevraagd (toen zelf gemaakt)en gezocht, maar geloof niet dat het er is, ik kon hem in ieder geval niet vinden.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 21:45

Waarom er in dit geval een neus ontzettend pijn kan doen, en niks aan te zien is!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 23:14

Vaak is het een pukkeltje die binnen aan het groeien is, maar ook het kraakbeen in je punt van je neus kan geïrriteerd zijn

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 23:21

c_alsemgeest schreef:
Vaak is het een pukkeltje die binnen aan het groeien is, maar ook het kraakbeen in je punt van je neus kan geïrriteerd zijn

Jaa ik heb heel vaak een pukkeltje in me neus en het doet gruwelijk zeer idd.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 23:26

c_alsemgeest schreef:

Dacht ik ook aan. Niks aan te zien helaas. Maar als ik op het puntje van me neus druk doet het al zeer. :P

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 00:29

Yentaah schreef:

Ik heb vroeger eens een snuffelstage gehad bij een dierenarts. Toen zat ik nog op de middelbare school. :)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 09:13

Stamper schreef:
c_alsemgeest schreef:

Dacht ik ook aan. Niks aan te zien helaas. Maar als ik op het puntje van me neus druk doet het al zeer. :P

Geïrriteerd/ontstoken kraakbeen (polychondritis) zie je ook niet hoor, dat voel je alleen :) Soms kan het iets gezwollen zijn, maar dat hoeft niet.
Meestal gaat het vanzelf weer over.
Dus dat zou het zeker kunnen zijn, als het lang aanhoudt of de pijn heftiger wordt zou ik toch even langs de huisarts gaan, hoe stom het ook klinkt voor het puntje van je neus. :+

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 11:05

Ik krijg van iemand een rekeningnr met SBSB
Wat is dit voor bank?

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 11:08

Een bank uit nieuw zeeland?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 11:15

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 11:39

Ik zal het even vragen, gaat om marktplaats :)

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 11:41

bruintje123 schreef:

Dat vond ik ook op google, en dat vertrouw ik niet helemaal

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 12:56

Mogen vliegtuigen met harde storm vliegen en is dit gevaarlijk? Mijn ouders landen morgen en al hoewel ik zelf al vaak zat heb gevlogen ben ik best bang dat er ineens iets mis gaat ofzo. :+

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 12:58

ReadTheRulez schreef:
bruintje123 schreef:

Dat vond ik ook op google, en dat vertrouw ik niet helemaal

Als het om gewone Nederlandse transactie zou moeten gaan niet nee.

Bij twijfel niet doen zou ik zeggen bij MP.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 13:19

Waarom mensen altijd alles op het laatste moment afzeggen. {:)-:(
Ik ga zaterdag een workshop Photoshop geven voor 4 mensen.
Alles geregeld, een ruimte, beamer, eten en drinken, een handout etc.

Nu had eergisteren iemand al geannuleerd ivm familie omstandigheden, oke kan gebeuren, had gelukkig nog een ander persoon kunnen vinden. En nu zegt er wéér iemand af. -O- En dan vraag ik of ze wel even de reserveringskosten over wil maken (25,- voor dit soort gevallen, plus de kosten die ik er voor maak) en dan niet meer reageren.. :?
Heb er al helemaal geen zin meer in.