Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 20:59

ElizeVdS schreef:
Zal wel aan liggen dat de veganist die ik ken echt ging zeuren dat ik dat echt niet kon maken.. alsof een steak zieliger is dat een kipfilet of varkenslapje..

Oh nee, dat soort mensen walg ik echt van.. Je moet niemand iets waar je in geloofd opdringen. -O-

Berdien

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 21:02

Ik ben vegetariër en vriendje is een enorme vleeseter/-liefhebber. Ik heb er geen moeite mee dat hij vlees eet, en hij niet dat ik vegetariër ben. Ik bak geen vlees voor hem, maar dat is puur omdat ik echt niet weet hoe dat moet :') En het verpesten vind ik zonde. Als hij kookt dan maakt hij apart vlees klaar, of een aparte portie voor mij. Is niks geen moeite zo :)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 21:24

Volgens mij zit daar met vegetarisch eten en veganistisch wel een enorm gat. Vegetarisch of veganistisch koken vind ik een enkele keer ook geen enkel bezwaar. Zolang er wederzijds maar niet moeilijk gedaan wordt :)

Als partner zou ik niet bewust kiezen voor iemand die vegetarisch is maar is wel mee te leven. Veganisme is me zelf net ff een brug te ver (lastig).

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 21:27

Veganist zou ik gek van worden. Mijn houding is : doe toch lekker normaal.. dat zou botsen.
Vegetarisch zou ik zelf prima mee kunnen leven.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 21:42

Ik denk dat vegetarisch koken wel makkelijker is dan veganistisch koken. Een vegetarische burger gooi je zo in de pan. Hoewel ik wel moet toegeven dat ik dacht dat veganistisch moeilijker is dan wat het daadwerkelijk is. Ik dacht altijd dat je heel beperkt bent in je eten, maar sinds ik wel eens met een veganistische vriendin eet, is er een wereld voor me open gegaan :+ Je moet alleen wel veel meer eten dan bij 'gewoon' eten, heb ik gemerkt. Ik zou het zelf niet kunnen en ben blij dat mijn vriend ook gewoon vlees eet.

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 23:33

Geweldig dat er zoveel hier toch het veganisme oké vinden, ik dacht eerlijk gezegd ook dat het moeilijker was om het te maken. Dat meer eten heb ik wel al gemerkt bij een vriendin, ik was klaar na een bord en die schept er nog vier borden bij op :')

Eventjes Tinder update wel - aan de praat geraakt met iemand die toch wel vrij leuk is en gezellig om mee om te gaan. Ondertussen al twee of drie weken mee bezig en een keer in real life toen we nog tijd hadden voor de blok. Ook gewoon dingen gemeen en is super, super respectvol naar mijn grenzen toe. Nu ben ikzelf gewoon een beetje het probleem, want ik durf toch ergens niet. Ik weet wel niet goed hoe van die rare angst voor binden toch af te raken :')

Daarnaast durf ik niet echt een jongensnaam te laten vallen thuis, want de vorige keer heb ik daar nogal miserie mee gehad toen ik het afkapte met een jongen die tot over zijn oren verliefd op mij was, maar ik niet op hem. Beetje angstig dus... :/

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 23:38

Ik ben wel geïnteresseerd in het veganisme, ik vind het een vriendelijkere manier van leven. Ik ben alleen wel gek op vlees, maar probeer dát en mijn dierlijke producten te beperken.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 23:57

Hoezo zou veganisme niet ok zijn? :P Is veel meer opletten met wat je gebruikt qua ingrediënten (en ook waarin je bereidt, bijvoorbeeld niet in boter bakken), maar wel te doen. Vind het alleen altijd lastig om creatief te doen, wat dat betreft is het nog ietsje makkelijker om voor vegetariërs te koken. Zelf ben ik wel een vleeseter, eet af en toe vegetarisch maar meestal niet. :)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 07:15

ik zou denk ik niet echt een probleem met iemand hebben die geen vlees eet.. Eet zelf wel vlees, niet suuuper veel hoor. Maar zou wel even aanpassen zijn denk ik!

Nou de hondjes vonden het wel leuk bij mijn vriend geloof ik :) Thuis heb ik alleen voor huis gras, hij achter heel veel dus dat vonden ze wel lekker.
Dit weekend de BBQ met al z'n vrienden.

Sterkte zwangere dames! Dan is dit weer wel wat te warm!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 08:02

Zo wat een weer inderdaad!
Helpen jullie me zoeken? Ik ben een match kwijtgeraakt. Geen idee waar ik die heb gelaten :+

Wel weer eentje er bij :D

En straks​ leuk evenementen langs om te helpen met de organisatie. Wie weet wat ik dan tegen het lijf loop <<)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 08:08

Heeft die match jou niet verwijdert dan?

Ja lekker rondkijken op de evenementen haha!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 08:37

Vega ook geen moeit mee :) kook vaak genoeg zonder vlees en bevalt prima

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:02

Skyefate schreef:
Eventjes Tinder update wel - aan de praat geraakt met iemand die toch wel vrij leuk is en gezellig om mee om te gaan. Ondertussen al twee of drie weken mee bezig en een keer in real life toen we nog tijd hadden voor de blok. Ook gewoon dingen gemeen en is super, super respectvol naar mijn grenzen toe. Nu ben ikzelf gewoon een beetje het probleem, want ik durf toch ergens niet. Ik weet wel niet goed hoe van die rare angst voor binden toch af te raken :')

Daarnaast durf ik niet echt een jongensnaam te laten vallen thuis, want de vorige keer heb ik daar nogal miserie mee gehad toen ik het afkapte met een jongen die tot over zijn oren verliefd op mij was, maar ik niet op hem. Beetje angstig dus... :/

Ach lekker rustig aan doen. Twee/drie weken is ook nog niet zo lang en je hoeft je niet meteen te binden toch ;)

Flessuh: Gefeliciteerd!

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:26

Hier laatst ook een match kwijt, app gecrashed ..... Stuurt ie een fb berichtje om mij de les te lezen dat je tenminste correct afscheid hoort te nemen :'). Gezien we wel gemeenschappelijke vrienden hadden, wou hij me toch "opvoeden" ...
Ondertussen al twee keer drankje gaan doen (of 4 dagen tijd :'))

Vegetarisch of veganistisch koken lijkt me vooral lastig, ik ben echt een vlees-fan. Soms kook ik - ook gewoon voor mezelf - wel vegetarisch, maar ik vrees dat ik er niet genoeg inspiratie voor zou kunnen vinden.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:42

Vegetarisch zou ik nog wel mee kunnen dealen, mits ze niet vet anti vlees zijn, want ik ben nog net geen kannibaal :+
Veganistisch zou voor mij wel een brug te ver zijn.

Mweh, ik heb zin om te daten, maar niks op de planning staan :')

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 11:07

Gefeliciteerd Flessuh!

Bij mij is het heel rustig. :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 11:11

Gefeliciteerd Flessuh!

Mijn leidinggevende was met hemelvaart jarig, dus ik heb net toch nog appeltaart gehad haha!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 11:54

DanielleB schreef:
Heeft die match jou niet verwijdert dan?

Ja lekker rondkijken op de evenementen haha!

Ja die heeft me verwijderd ja :+ geen reden gegeven uiteraard maar ja.

Bedankt voor de felicitaties. De zelfgemaakte taart viel op m'n werk goed in de smaak O:)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 12:05

Ik gaf ook nooit een reden hoor. Als iemand iets zei wat me niet beviel dan hup match ontheffen. Voelde me daar ook niet verplicht toe.

Gefeliciteeeeerd!!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 12:42

Als ik iemand verwijderde gaf ik ook nooit een reden. Dat je verwijderd bent zou genoeg moeten zeggen :=

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 12:44

Moet eerlijk bekennen dat ze bij mij op de nominatie stond voor morgen :+
Zei toch niks terug

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 12:51

Waarom verwijder je je matches steeds eigenlijk?
Ik heb soms ook teveel gesprekken lopen en dan hou ik het niet bij.. Of ik ben weer eens een tijdje tindermoe en dan gebruik ik het even niet. Eens in de zoveel tijd loop ik mn matches nog eens door en kijk ik of ik ze obv de foto's nog steeds leuk genoeg vind. Zo niet, dan ontmatch ik pas, zo wel, dan start ik alsnog een gesprek of niet, haha. Is toch jammer als je door steeds te verwijderen je misschien een leuke dat misloopt.

Momenteel hier even niks. Heb weer even andere dingen waarop ik me aan het focussen ben. Enerzijds wel jammer, dit weer en deze tijd van het jaar is perfect voor terrasjes en wijntjes. Maar ja, dat komt wel weer!

Vegetariër of veganist zou ik ook niet afwijzen. Denk dat ik er alleen maar weer wat van opsteek qua maaltijden enzo. Dat iemand anders een bepaalde leefwijze heeft, betekent hopelijk niet dat die mij ook wordt opgedrongen. Zou ik andersom ook niet doen namelijk.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 12:59

Jibbel schreef:
Waarom verwijder je je matches steeds eigenlijk?
Ik heb soms ook teveel gesprekken lopen en dan hou ik het niet bij.. Of ik ben weer eens een tijdje tindermoe en dan gebruik ik het even niet. Eens in de zoveel tijd loop ik mn matches nog eens door en kijk ik of ik ze obv de foto's nog steeds leuk genoeg vind. Zo niet, dan ontmatch ik pas, zo wel, dan start ik alsnog een gesprek of niet, haha. Is toch jammer als je door steeds te verwijderen je misschien een leuke dat misloopt.

Bekijk het andersom; je hebt een match met iemand die jij wel ziet zitten. Je hoort echter totaal niets van die kerel, want die blijkt het te druk te hebben met andere meiden. Na een maand kan er wel een berichtje vanaf want die 15 meiden voor jou bleken niets te zijn. Hoe geïnteresseerd vind jij dan nog dat hij echt is?
Ik ging alleen voor iemand die direct enthousiast was. Als iemand dat niet was heeft hij kennelijk geen interesse. Nooit voor minder gaan.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 13:08

Ik vind dat er wel een verschil zit tussen een gesprek starten of iemand negeren als diegene een gesprek heeft gestart.
Als iemand al tegen me praat, dan praat ik wel terug, maar als de ander nog geen gesprek is gestart, kan het zo zijn dat ik dus pas na 2 weken zelf het gesprek start als ik diegene interessant genoeg vind.
Denk dat zolang je iemand niet gesproken hebt via de app je weinig kunt zeggen over hoe geïnteresseerd je bent in iemand. Uiteindelijk zegt alleen een foto niet veel over iemand.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 13:12

dames uit het noorden, jullie kennen toch ook die kerel die gelijk begon over een bekeuring krijgen omdat hij op straat had gespuugd?
leuk weetje erbij ;)

Flessuh van harte!