Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 23:33

HTM schreef:
NogSteedsGek schreef:
Soms...:')
[ [url=m/lTq1S0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Echt haat aan zulk soort mensen.
Evenals mensen die nog niet de helft van de VP bieden.
Wat denk je als je dat doet?
En dan boos worden als ik netjes aangeef dat het bod te laag is :Z

Ik bied weleens de helft :') Soms krijg je er echt een goede deal uit, maar als het niet lukt word ik uiteraard niet boos.

Ik ben nu bijna al m'n Eurostar dekjes kwijt. Sommige maar voor 15 euro. :+

FelineNanet

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 23:47

Hier hetzelfde. Paar jaar terug kon je ze makkelijk voor 30 - 40 euro verkopen. Wegens overstap naar andere discipline alles de deur uit, maar voor prijzen om te janken. Heb er nu nog 2 liggen waar ik niet vanaf kom :')

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 23:52

35 voor die eurostar stripes is voor nu echt te veel.
Rond de 15 is (helaas),realistischer.
Fijn zijn ze zeker wel. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 00:01

Zelfs voor 15 raak je die amper nog kwijt. Die dekjes zijn een tijd verzamelobject geweest, toen is dat naar eskadron omgeslagen en eurostar heeft afgedaan.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 01:10

Ik had er pas wel een paar verkocht voor meer dan 15 euro. :j
Voor die 15 euro houd ik ze namelijk zelf. Zijn prima dekjes, ze puilen alleen de zolder af dus wat minder zou niet gek zijn.. Maar mensen die dan 10 euro gaan bieden als de vraagprijs 35 is..

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 06:10

Mijn kast en bureau wordt wel bekeken maar weinig interesse
Gisteren ze op fb gezet en een reactie op de kast.
Kom maar halen weg is weg.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 07:22

upendo schreef:
Mensen die aan de deur minder bieden schuif ik zo de deur weer uit. Doeg! :evaw:

Hier gaat de verkoop gestaag door. Winterdekens de deur uit (gaan hard met dit weer), paardendekjes is geen markt meer voor tenzij er Eskadron op staat voor mijn gevoel.. En verder moet ik binnenkort weer eens de zolder leeghalen! :j

Ik heb destijds een hele stapel dekjes verkocht op de stal waar ik stond. Had laten vallen dat ik nog jele nette dekjes wegdeed voor een mooie prijs als ze er een aantal nam.

Alles in 1x verkocht toen ze ze zag. Misschien dat een idee?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 08:01

:))
Dat is nog wel een idee ja! :j Misschien sowieso maar eens kijken of ik een rommel/ruilmarkt op stal kan organiseren!

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 08:23

Ik vind het altijd heel vervelend als mensen iets komen ophalen en geen gepast geld hebben.. en als ik dan geen wisselgeld in huis heb vragen ze of ze het mogen overmaken en alsnog het mogen meenemen.. dus tegenwoordig als iemand iets komt ophalen zeg ik altijd *gelieve gepast geld meenemen ik kan helaas niet wisselen*

Meer mensen deze ervaring gehad?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 08:24

Hier loopt het ook waardeloos, heb een aantal scapa dekjes te koop, er ook bij gezet dat als iemand er meerdere neemt ik er een leuke prijs van kan maken, maar niks geen enkele reactie.
Net als mijn gloednieuwe scapa fleecedeken, kaartje zit er nog aan, geen paard gezien, goedkoper erop gezet als waar ik hem nieuw voor kan vinden (nieuw heeft de deken mij €99,95 gekost en nu voor minder als de helft erop staan).
Waar ligt dat nou toch aan?

Wil het eigenlijk toch wel een keer graag kwijt.
Maar ook op mijn andere paardenspul 0 reactie.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 08:37

HxSunlight schreef:
Ik vind het altijd heel vervelend als mensen iets komen ophalen en geen gepast geld hebben.. en als ik dan geen wisselgeld in huis heb vragen ze of ze het mogen overmaken en alsnog het mogen meenemen.. dus tegenwoordig als iemand iets komt ophalen zeg ik altijd *gelieve gepast geld meenemen ik kan helaas niet wisselen*

Meer mensen deze ervaring gehad?

Ja, behoorlijk dom. Ik heb overigens ook nog vijf mensen die wat komen ophalen die ik na weken nog steeds niet gezien heb :') ik blijf er ook niet meer voor thuis om die reden, als ik er toevallig ben kun je komen, maar ik ga niet thuis blijven als mensen meestal toch niet komen.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 09:21

Romy1234 schreef:
Hier loopt het ook waardeloos, heb een aantal scapa dekjes te koop, er ook bij gezet dat als iemand er meerdere neemt ik er een leuke prijs van kan maken, maar niks geen enkele reactie.
Net als mijn gloednieuwe scapa fleecedeken, kaartje zit er nog aan, geen paard gezien, goedkoper erop gezet als waar ik hem nieuw voor kan vinden (nieuw heeft de deken mij €99,95 gekost en nu voor minder als de helft erop staan).

Scapa = uit
Dat was vroeger hot en iedereen had het maar tegenwoordig niet meer.

Ik denk dat je vooral daarom weinig animo hebt.
En Scapa kost tweedehands ook echt bijna niks meer.

Esprit4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 09:58

Romy1234 schreef:

Misschien ook een dingetje maar de maat van de deken er bij zetten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 10:25

Ja dat is ook wel snel gegaan dat het uit is helaas, ik vind het nog steeds fijne dekjes :)

Esprit4, als het goed is staat de maat er gewoon bij.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 11:19

Ik vond al die merken sowieso al niks. Ik zweer bij de hh pads. Die dunne. Ideaal en kosten op marktplaats ook geen drol; tussen de 5 en 15 euro

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 11:48

PK pads zijn mijn favoriet en ook al veel via mp gevonden.

Afgelopen weekend wat auto spullen verkocht,moest verzonden worden omdat hij op een uur rijden woont en ik baalde wat want het moest dan wel in een grote kartonnen doos omdat het vrij zwaar spul was en in 1x kwam de geniale gedachten op om ff te kijken of hij vlakbij de wedstrijd woont waar ik dat weekend naar toe zou gaan en jawel 5 km verderop!

Mooi opgelost,man blij en ik blij.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 12:26

upendo schreef:
:))
Dat is nog wel een idee ja! :j Misschien sowieso maar eens kijken of ik een rommel/ruilmarkt op stal kan organiseren!

Ohja das sws wel leuk. Iedereen heeft wel wat "over" wss haha!

Ik denk dat de dekjes ook vaak niet lopen op mp omdat de gemiddelde vraagprijs ong 10/15 euro is en dan nog verzendkosten. Soms vind je ee maar 1 leuk maar bij ruitersportzaken heb je soms ook hele leuke in de 20/30 euro prijzen.. dus voor die paar euro erbij zou ik dan ook sneller een nieuwe kopen in de winkel.

Ik vroeg voor mijn hele nette hv polo dekjes 10 p.s. (nieuwprijs 50/55) en daar raakte ik ze ook voor kwijt. Maar wel op stal en niet op MP.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 12:29

Ja die eskadrons heb ik nieuw al voor 15 euro zien liggen in de ruitersport. Toen ook 2 aangeschaft.
Dan ga je geen 35 euro plus inderdaad verzendkosten 2e hands betalen.
En ja ik rij zelf net zo fijn met een HH als met de eskadron, dus ik de zuinige hollander geeft gewoon graag teveel er aan uit.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 13:04

Ik heb twee of drie jaar geleden mijn eskadron spullen verkocht, dat was echt heerlijk :') Mensen hadden af en toe ruzie wie het mocht hebben en de verkoopprijzen waren dan ook hoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 13:15

Ik heb 2 eskadron dekjes, de smaragd in dressuur en vzh. Die gaan écht niet weg haha. Vind het zelf inderdaad ontzettend fijne dekjes in gebruik. De vzh wil ik nu houden als basiskleur wanneer ik ga crossen. Moet dan enkel nog een shirt vinden in dezelfde groene kleur. Verder zwart tuig erbij, witte broek, zwarte laarzen,cap en BP.

Heb ze beiden voor een prijsje tweedehands op de kop kunnen tikken. Nieuw zijn die krengen vreselijk duur (75€ voor een dekje!) en meestal zowat gelijk uitverkocht door de verzamelaars.

HiFive5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 14:09

Hier is het paardenspul even goed de deur uit gegaan maar opeens geen reactie meer.
Gaat over BR hoofdstel waar ik eigenlijk hard over getwijfeld heb omdat ik hem zo mooi vind, maar ik gebruik die niet meer, dus kan evengoed weg :-p
En inderdaad, de dekjes gaan voor geen meter. Heb er eentje van lamicell voor 8-10€ (amper gebruikt) maar geen kat wil die hebben :n Net als het andere spul, gewoon geen reactie terwijl ik alles vaak omhoog plaats :n

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 16:27

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 16:42

Overeenkomst gesloten via Facebook over Blond Amsterdam mokken. Dame ging akkoord met mijn bod en zou ze opsturen.
Na twee dagen had ik nog haar bankgegevens niet. Stuurde ze doodleuk dat ze de mokken voor bijna 30 euro meer had verkocht aan iemand die het kwam ophalen.....Gooit ze me gelijk op de blok op Facebook :') :roll:

Hoe banketstaaf! :=

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 16:45

Echt super irritant! Kun je haar niet 'bedanken voor het fijne zakendoen' via de blond pagina?? :Y)

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 16:47

Nee, ze heeft me dus geblokt :') Heb haar wel gemeld bij het beheer van alle Blond pagina's waar ze lid van is.