Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
litilaura schreef:Ik app nu ook al een aantal dagen met een man en deze is wel heel erg leuk kan er urenlang mee praten, en het is fijn dat hij meer weet dan alleen een scooter voetbal en anabolen. Ben alleen een beetje bang dat ik niet intelligent genoeg voor hem ben maar we zullen zien. Behalve dat het echt gezellig kletsen is zitten er ook praktische voordelen aan.
- Hij woont redelijk dichtbij
- Heeft z'n leven kwa studie en toekomstperspectief voor elkaar
- Heeft dezelfde ideeën over de toekomst
- Ziet er leuk uit
- Is single (wat een wonder blijkt op tinder)
Minpuntje hij is een politicus en daardoor echt superdruk dus... of hij tijd heeft/maakt om te daten? De tijd zal het leren.
Renee1991 schreef:Sjow, ik heb ook weer een lastige situatie. Ik ben iemand tegen gekomen die mij heel erg leuk vindt, en ik hem ook, alleen heeft zijn ex vriendin hem een dag voor onze date gebeld dat haar relatie uit is.
Nu komt hij er achter dat zij toch nog meer met elkaar in het hoofd zaten dan dat hij dacht (want ze was immers bezet). Hij voelt zich mega bezwaard tegenover mij en heeft het gevoel dat hij me aan het lijntje houdt. Anderzijds is er tussen ons echt een mega klik en zouden we meer dan super bij elkaar passen. Ik heb niet het gevoel dat hij mij aan het lijntje houdt, vooral omdat hij gewoon open kaart speelt.
Zo ingewikkeld..