Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:25

You can do it Renee! Just like i did!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 23:01

xSannee schreef:
[ [url=m/Yyw3bK.jpg]Afbeelding[/url] ]

:(:)

Deze is wel zó verdomd accuraat. Echt idioot hoe mannen soms kunnen denken.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 23:11

Ah komt goed Renee, je verdiend duidelijk beter :(:)

En het plaatje was bij mijn ex ook erg van toepassing :')

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 23:13

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 09:34

Pff, vervelend Nijna en renee! :(

Ik kreeg geen antwoord op m'n vraag aan date van vrijdag of we elkaar weer zouden zien. Dan niet, ga niet achter niemand aan lopen.

Vanavond heb ik afgesproken met iemand die ik een dik jaar geleden leerde kennen tijdens het stappen, in 'het wild' dus :') Hele leuke jongen maar gaat binnenkort naar het buitenland voor een jaar..

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 09:55

Hahaha Nijna, geweldige tekst idd en op veel vlakken zo pijnlijk herkenbaar :')

Ooh allebei beetje jammer Zitosh..zeker degene die lange tijd naar het buitenland gaat.

Ik ken m'n date nu pas een week en toch voelt het al als langer. Ik hoop toch zo dat ik niet op m'n bek ga he :=

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 13:26

@ lougino heel irritant, ik trek de stekker er maar uit.. anders wordt het ook een soort uitstel van executie denk k :(
Spannend hoor! Wanneer zie je m weer? :) :)

@zitosch dat is zeker jammer, ik zou m maar links laten liggen voordat je m dalijk echt leuk vind, en meneer gaat er leuk van tussen...

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 13:55

Aaah een leuke avond kan geen kwaad toch, zolang jezelf niet te veel verwachtingen hebt?

nijna, ik dacht dat je de stekker er al uit had getrokken... hier wel, meteen die avond al bot tegen hem gedaan en uiteindelijk een appje gestuurd.. De volgende dag nog wel langs hem gegaan, om het netjes uit te spreken. We hebben toch een super leuke tijd gehad, dat sluit je niet af met een bot appje, ook al is hij misschien ook niet netjes geweest naar mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 17:41

Sjow, ik heb ook weer een lastige situatie. Ik ben iemand tegen gekomen die mij heel erg leuk vindt, en ik hem ook, alleen heeft zijn ex vriendin hem een dag voor onze date gebeld dat haar relatie uit is.
Nu komt hij er achter dat zij toch nog meer met elkaar in het hoofd zaten dan dat hij dacht (want ze was immers bezet). Hij voelt zich mega bezwaard tegenover mij en heeft het gevoel dat hij me aan het lijntje houdt. Anderzijds is er tussen ons echt een mega klik en zouden we meer dan super bij elkaar passen. Ik heb niet het gevoel dat hij mij aan het lijntje houdt, vooral omdat hij gewoon open kaart speelt.
Zo ingewikkeld..

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 23:56

Dat is ook een lastige situatie. Ik zou gewoon eerlijk tegen hem zijn en zeggen wat jouw gevoelens bij de situatie zijn. Zonder hem te gaan overtuigen dat hij voor jou moet kiezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 00:00

Hmmm lastig inderdaad.

Ik vermaak me weer kostelijk vanavond haha. 3 leuke gesprekken! Ben benieuwd.

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 00:08

Ik app nu ook al een aantal dagen met een man en deze is wel heel erg leuk kan er urenlang mee praten, en het is fijn dat hij meer weet dan alleen een scooter voetbal en anabolen. Ben alleen een beetje bang dat ik niet intelligent genoeg voor hem ben maar we zullen zien. Behalve dat het echt gezellig kletsen is zitten er ook praktische voordelen aan.

- Hij woont redelijk dichtbij
- Heeft z'n leven kwa studie en toekomstperspectief voor elkaar
- Heeft dezelfde ideeën over de toekomst
- Ziet er leuk uit
- Is single (wat een wonder blijkt op tinder)

Minpuntje hij is een politicus en daardoor echt superdruk dus... of hij tijd heeft/maakt om te daten? De tijd zal het leren.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 07:47

litilaura schreef:
Ik app nu ook al een aantal dagen met een man en deze is wel heel erg leuk kan er urenlang mee praten, en het is fijn dat hij meer weet dan alleen een scooter voetbal en anabolen. Ben alleen een beetje bang dat ik niet intelligent genoeg voor hem ben maar we zullen zien. Behalve dat het echt gezellig kletsen is zitten er ook praktische voordelen aan.

- Hij woont redelijk dichtbij
- Heeft z'n leven kwa studie en toekomstperspectief voor elkaar
- Heeft dezelfde ideeën over de toekomst
- Ziet er leuk uit
- Is single (wat een wonder blijkt op tinder)

Minpuntje hij is een politicus en daardoor echt superdruk dus... of hij tijd heeft/maakt om te daten? De tijd zal het leren.

Klinkt goed! Gewoon proberen :D. Mijn vriend heeft het ook druk met z'n studie en zal het volgend jaar nog drukker krijgen. We zien elkaar gemiddeld 1x per week. Het liefst zou ik hem vaker zien, maar het is te doen :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 09:02

Ach, ik werk ook 60 uur per week gemiddeld :)) En heb ook tijd om te daten. Gisteravond na mijn laatste afspraak bij hem langs gegaan, tot een uur of half 1 in zijn vakantiehuisje zitten kletsen.

Geen idee of dit wat gaat worden. Het is intrigerend, hij is best heel leuk, maar ook wel een flink stuk ouder en met een hele sterke kinderwens. En dat laatste heb ik dus absoluut niet :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 09:04

Eentje met een sterke kinderwens op tinder vind ik dan wel weer apart...
Die kom ik niet tot weinig tegen...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 09:09

Oh ik wel hoor. Vind het ook niet raar, waarom zou je dan niet op Tinder zitten?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 09:16

Ik bedoel het anders, is niet apart dat ze dan op tinder zitten maar ik kom ze niet tegen en dat vind ik dan weer jammer.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 09:16

Alja schreef:
Ik bedoel het anders, is niet apart dat ze dan op tinder zitten maar ik kom ze niet tegen en dat vind ik dan weer jammer.

Ik heb me er ook rot naar gezocht, iedere man wil tegenwoordig maar kinderen :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 09:30

Ooooh zo :))

Ik heb dus allesbehalve een kinderwens, dus als dat bijvoorbeeld in een profiel staat dan swipe ik hard naar links :D

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 09:33

Ik ben 18 en kinderen lijken me wel leuk, mijn vriend ook. Maar dat is verre toekomstmuziek, dus daar heb ik niet op geselecteerd :')

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 09:36

Renee1991 schreef:
Sjow, ik heb ook weer een lastige situatie. Ik ben iemand tegen gekomen die mij heel erg leuk vindt, en ik hem ook, alleen heeft zijn ex vriendin hem een dag voor onze date gebeld dat haar relatie uit is.
Nu komt hij er achter dat zij toch nog meer met elkaar in het hoofd zaten dan dat hij dacht (want ze was immers bezet). Hij voelt zich mega bezwaard tegenover mij en heeft het gevoel dat hij me aan het lijntje houdt. Anderzijds is er tussen ons echt een mega klik en zouden we meer dan super bij elkaar passen. Ik heb niet het gevoel dat hij mij aan het lijntje houdt, vooral omdat hij gewoon open kaart speelt.
Zo ingewikkeld..

Lastig idd !
Aan het lijntje houden lijkt me zeker geen sprake van als hij je uit zichzelf eerlijk informeert hierover.
Als je dit trekt, zou ik aangeven eerst uit te zoeken hoever zijn gevoelens voor zijn ex nog zijn. Je wilt ook geen vriend die nog met zijn ex in zijn hoofd zit.

Eerst het ene goed afsluiten voor je aan het volgende begint, als jullie zo een goede match zijn, kom dit zodra hij er klaar voor is echt wel goed :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 10:09

Berdien schreef:
Ooooh zo :))

Ik heb dus allesbehalve een kinderwens, dus als dat bijvoorbeeld in een profiel staat dan swipe ik hard naar links :D

nou als je er toch van af wilt kun je hem altijd doorschuiven :Y)
mits hij niet te ver weg woont natuurlijk..

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 10:22

Klinkt goed litilaura, niet zomaar denken dat je niet slim genoeg voor iemand bent hoor, gewoon afspreken met die vent!

Renee1991 wat een lastig verhaal, wel fijn dat hij eerlijk is. Heb je hem al vaak gezien?

Altijd als je het hebt afgesloten komen die kerels terug he..gister zowel de surfman als de engelsman op de app :') nou die zoeken het maar ff uit, ik hou nog hoop op de niet-tinder man.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 10:54

Alle mannen willen kids ik kom er nooit 1 tegen die zegt: ik wil ze niet......

Ik hoef ze niet (meer). Ik ben te oud aan het worden, ik vind het wel prima zo en op school wat ik zie.....veel kinderen zitten zo in de knoop met zichzelf, al die social media en de maatschappij waarin ze op moeten groeien. Het zou teveel zorgen zijn voor me......in combi met de rest denk ik van nahhh laat maar.

Maar mannen denken er zo licht over, ja dat zou ik ook doen als ik een man was. Ik heb namelijk ook nooit de behoefte gehad van oh leuk lekker een baby dragen en uitpoepen....NOT

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 11:19

ach als ze echt zo druk zijn met werk ect houd dat het op een gegeven moment wel leuk :)
als je elkaar elke dag ziet gaat de spanning er ook snel af en maakt het weer dubbel zo leuk als je elkaar ziet..

@litilaura gewoon afspreken! Mannen kunnen ook vaak bluffen he over wat ze allemaal wel niet weten.. en op gevoelsmatig gebied en met mensen kunnen omgaan weten ze dan weer helemaal niks :)