Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jennifuur schreef:Ik heb een aangetrouwd familielid en hij is sinds jaaaren gescheiden. Dat is natuurlijk heel jammer, dat snap ik. Alleen tot op de dag van vandaag plaatst hij nog steeds plaatjes van 'Ik mis mijn ex nog iedere dag.. maar ik kan al wel beter richten' met een plaatje van een geweer erbij', en dingen als 'Vrouwen.. je kan beter *vul iets doms in* verbouwen!'. Dan denk ik man, grow up!
Ik let er overigens wel op dat op die dagen dat ik dit doe niet belangrijke stof mis. En doe braaf mijn huiswerk. friendly schreef:Ik spijbel best regelmatig.. Alleen school weet van niks. Want ik heb dan griep, menstruatieklachten, ben gevallen en van de pijn niet geslapen, tandarts, dokter, 1x moest ik zelfs met mn kat naar de dierenartsIk let er overigens wel op dat op die dagen dat ik dit doe niet belangrijke stof mis. En doe braaf mijn huiswerk.

Daarnaast bouwde ik van papier en dozen hele huizen voor die beesten, waar ze dan in rond moesten lopen. Of ik slingerde ze rond in een papieren 'bakje' als een soort kermis attractie
Ik was niet zo heel lief, maar dat is inmiddels meer dan 10 jaar geleden
Jennifuur schreef:Ik heb een aangetrouwd familielid en hij is sinds jaaaren gescheiden. Dat is natuurlijk heel jammer, dat snap ik. Alleen tot op de dag van vandaag plaatst hij nog steeds plaatjes van 'Ik mis mijn ex nog iedere dag.. maar ik kan al wel beter richten' met een plaatje van een geweer erbij', en dingen als 'Vrouwen.. je kan beter *vul iets doms in* verbouwen!'. Dan denk ik man, grow up!

Hoop dat m'n ex hem gelezen heeft!

Normaal zou ik het wel tegen iemand zeggen dat het anders mooier zou zijn, maar weet niet hoe ik t subtiel kan brengen.
eenitraM schreef:Er komt regelmatig hier een meisje voorbij.. Zij heeft verschrikkelijkeen wenkbrauwenNormaal zou ik het wel tegen iemand zeggen dat het anders mooier zou zijn, maar weet niet hoe ik t subtiel kan brengen.
Godje, het ziet er gewoon echt niet uit

Vandaag weer iemand gespot. In combinatie met lichtrode lippenstift, yikes
Drie pb'tjes