Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifuur

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:44

Ik heb een aangetrouwd familielid en hij is sinds jaaaren gescheiden. Dat is natuurlijk heel jammer, dat snap ik. Alleen tot op de dag van vandaag plaatst hij nog steeds plaatjes van 'Ik mis mijn ex nog iedere dag.. maar ik kan al wel beter richten' met een plaatje van een geweer erbij', en dingen als 'Vrouwen.. je kan beter *vul iets doms in* verbouwen!'. Dan denk ik man, grow up!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:47

Jennifuur schreef:
Ik heb een aangetrouwd familielid en hij is sinds jaaaren gescheiden. Dat is natuurlijk heel jammer, dat snap ik. Alleen tot op de dag van vandaag plaatst hij nog steeds plaatjes van 'Ik mis mijn ex nog iedere dag.. maar ik kan al wel beter richten' met een plaatje van een geweer erbij', en dingen als 'Vrouwen.. je kan beter *vul iets doms in* verbouwen!'. Dan denk ik man, grow up!

Ik denk dan wel: ik snap dat zijn ex gillend is weg gerend als hij zo zielig is :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:49

Ik spijbel best regelmatig.. Alleen school weet van niks. Want ik heb dan griep, menstruatieklachten, ben gevallen en van de pijn niet geslapen, tandarts, dokter, 1x moest ik zelfs met mn kat naar de dierenarts := Ik let er overigens wel op dat op die dagen dat ik dit doe niet belangrijke stof mis. En doe braaf mijn huiswerk.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:56

friendly schreef:
Ik spijbel best regelmatig.. Alleen school weet van niks. Want ik heb dan griep, menstruatieklachten, ben gevallen en van de pijn niet geslapen, tandarts, dokter, 1x moest ik zelfs met mn kat naar de dierenarts := Ik let er overigens wel op dat op die dagen dat ik dit doe niet belangrijke stof mis. En doe braaf mijn huiswerk.

Sorry, ik las "ben bevallen" _O-

Confession: Ik sla vandaag college over, want ik heb er totaal geen zin in.

En wat betreft dieren: ik heb een keer de hele kooi met mijn muizen erin laten vallen, de tralies zaten niet goed vastgeklikt aan de bak. Dus BAM daar lag alles, muizen geschrokken maar niks aan de hand en ik maar janken :') Daarnaast bouwde ik van papier en dozen hele huizen voor die beesten, waar ze dan in rond moesten lopen. Of ik slingerde ze rond in een papieren 'bakje' als een soort kermis attractie := Ik was niet zo heel lief, maar dat is inmiddels meer dan 10 jaar geleden O:)

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 13:10

Beetje hetzelfde hier @Ghostattack :o

Nou voel ik me ook wel een beetje ziek en heb de halve nacht wakker gelegen, maar ik had ook totaal geen zin. Ik woon in het buitenland dus het is een taalschool waarbij ik al voorloop op mijn andere klasgenoten dus ik blijf vaak thuis omdat ik me ook verveel en geen moeilijkere opdrachten krijg. (Kan ook thuis huiswerk maken want mijn vriend is Deens). :')

Op de middelbare school bleef ik ook vaak thuis als ik geen zin had,
mijn moeder vond het wel prima als ik geen belangrijke dingen had.

Ik heb op mijn 6de ooit een keer een kitten 'mishandeld' samen met mijn nichtje van 4.
Wij gingen overgooien (waarom geen idee) en toen raakte hij het plafond.
Volgens mij is hij daardoor blind geworden. ;(
Ik schaam me daar nog steeds voor want ik ben gek op dieren, maar vraag mij af waarom
2 kinderen alleen gelaten werden met een kitten want haar moeder was nergens te bekennen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 14:56

Jennifuur schreef:

Oh ik heb gisteren deze nog geplaatst:
Afbeelding

:') Hoop dat m'n ex hem gelezen heeft! ~~}>

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 15:04

Hahaha die vind ik dan wel weer mooi :D
Is toch minder serieus dan insinueren dat je je ex wel zou willen doodschieten :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 15:41

Ik heb die gedeeld op mijn FB :') sorry schat.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:13

Er komt regelmatig hier een meisje voorbij.. Zij heeft verschrikkelijkeen wenkbrauwen :x Normaal zou ik het wel tegen iemand zeggen dat het anders mooier zou zijn, maar weet niet hoe ik t subtiel kan brengen.

Godje, het ziet er gewoon echt niet uit :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:15

eenitraM schreef:
Er komt regelmatig hier een meisje voorbij.. Zij heeft verschrikkelijkeen wenkbrauwen :x Normaal zou ik het wel tegen iemand zeggen dat het anders mooier zou zijn, maar weet niet hoe ik t subtiel kan brengen.

Godje, het ziet er gewoon echt niet uit :')

:oo

Dit denk ik nu ook al een tijdje. Hebben we het over dezelfde?

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:17

Confession: Ik weet precies wie jullie bedoelen (denk ik) en dacht hetzelfde.. := :=

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:18

Ik moet dit jaar 2 kerstdag én met oud en nieuw werken, ik doe thuis alsof ik dat enorm vervelend en jammer vind, maar eigenlijk vind ik het helemaal niet zo erg dat ik geen familieverplichtingen hoef te plannen :')

(heb ik de kerstvakantie al 4 andere dagen familieverplichtingen en dat is mij wel genoeg, hoeft kerst en oud & nieuw niet ook nog bij)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:19

Oké enlighten me, wieeeeee. Mag via PB. Oh meteen m'n confession, ik wil zulke dingen altijd meteen weten.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:29

Haha even inhakend op die wenkbrauwen, ik vind getekende of getatooeerde wenkbrauwen zo ontiegelijk lelijk..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:30

Jennifuur schreef:
Oké enlighten me, wieeeeee. Mag via PB. Oh meteen m'n confession, ik wil zulke dingen altijd meteen weten.

Ik ook... ik ben het niet, want hier staan geen foto's van mij :')

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:33

Nu ben ik ook nieuwsgierig :=

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:38

Sandyislief schreef:
Haha even inhakend op die wenkbrauwen, ik vind getekende of getatooeerde wenkbrauwen zo ontiegelijk lelijk..

Afbeelding

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:42

*gaat alle profielen af* :')

Wat ik nog erger vind dan zulke wenkbrauwen: zwarte lipliner := Vandaag weer iemand gespot. In combinatie met lichtrode lippenstift, yikes :')

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:46

Hahaaha ja Selina :') en idd lipliner is ook lelijk ja..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:48

Heeeerlijk :') Drie pb'tjes _O-

Maar wenkbrauwen, ja... gewoon zooo belangrijk...
Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:50

Mijn confession is dan misschien ook wel dat ik iets teveel een oordeel vel over iemand naar aanleiding van zijn/haar wenkbrauwen :=

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:52

Ik heb van die monsterwenkbrauwen en ik voel me dus zeer aangesproken. _O-

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:53

Aah helemaal niet joh Lisanne!

Ik vind het overigens wel een beetje banketstaaf om zo in een topic een bokker te bespreken, dacht dat dat niet toegestaan was? :=

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:54

Liesje1611 schreef:
Ik heb van die monsterwenkbrauwen en ik voel me dus zeer aangesproken. _O-

Ik zie op jouw foto's geen monsterwenkbrauwen hoor :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:54

Ik zie nergens een naam of overduidelijke hints?