Nachtbrakers meld u!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 00:25

Roos :') , mijn moeder drink altijd dubbelfris als ze wijn bedoeld :')

:n Veulen morgen alles nog inpakken, was nog doen en zaterdag nog kussen en dekbed een plekje geven . We moeten nog paar mensen ophalen dus waarschijnlijk vertrekken we rond 8 uur zaterdag :z , morgen komt mam helpen huis netjes te maken :P . Dan ben ik zo goed als klaar , voor zekerheid wat dikke spullen mee voor snachts in mijn tentje. Was nu al koud buiten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 00:26

Ja het is echt fris inderdaad. Zat een uurtje geleden op de fiets, brrrr.

Je gaat het vast naar je zin hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 00:30

Ik was op pokemon jacht , geen goed idee ..

Ja ongetwijfeld , hoop vooral niet te moe te zijn van alle prikkels etc . Dan moet ik al snel 2 weken bijtanken, heb ik zo geen zin in

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 00:32

Vakantie is altijd zo super veel werk. Zeker met beesten thuis nog. Krijg er altijd weer stress van. Na al het opruimen, regelen en inpakken ben ik dan echt wel aan vakantie toe.

Vroeg vertrekken is niet erg... Tenminste als je met meer bent die kunnen rijden. Kan je halverwege een tukkie doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 00:35

Klopt :j , gelukkig konijn bij ouders gezet dat scheelt weer. De hamsters hoeven niet veel maar die katten vooral

Ik heb geen idee wie wij oppikken , die kunnen vast wel rijden . Ik kan niet rijden in elk geval haha

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 00:39

Heb je nog geen rijbewijs?
Lekker slapen dan onderweg. Vind het nog steeds leuk om dan wakker te worden in de auto. Ogen open 'yes nieuwe omgeving'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 00:40

Nee helaas , moet eerst theorie halen van bewindvoerder.

Dat kan ik alleen als het donker is , dan willen mijn ogen vaak niet wakker blijven

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 00:49

Ohja, dat had ik gelezen. Komt vast wel goed. Ken mensen die hem na paar keer haalde. Het is gewoon lastig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 01:00

Ben nu 3x gezakt , 2 dag cursussen gedaan dus werkt niet :+ . Had hem allang kunnen hebben mijn rijbewijs

Ik zal vast saai een poging ondernemen tot slapen :z

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 02:31

:wave:

Ik kan niet slapen..

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 02:51

Dreamy schreef:

Ik kan niet slapen..

Haaaai ik ook niet. Heb last van een ernstige spinnenfobie. Er zat een zwarte joekel naast de deur die naar de trap boven leidt en toen ik de deur open deed rende die naar me toe vervolgens een paniekaanval gehad wat gepaart gaat met hartkloppingen, zweten, trillen, wit wegtrekken en niet meer kunnen spreken, me moeder moeten roepen en die heeft hem vermoord. Nu wel ruzie met mams maar oke anders kon ik niet naar boven.. En ja, zo erg is het..

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 03:02

Oei, dat is vervelend! Spinnen zijn ook echt eng, ik snap je wel :o

Ik heb net even een goed gesprek gehad met mijn crush. Alles is helder, maar gewoon wel even niet leuk. Maar beter zo..

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 03:04

Dreamy schreef:
Oei, dat is vervelend! Spinnen zijn ook echt eng, ik snap je wel :o

Ik heb net even een goed gesprek gehad met mijn crush. Alles is helder, maar gewoon wel even niet leuk. Maar beter zo..

Ik hoop dat alles goed komt met jou zelf :(:)

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 04:14

Spinnen zijn doodeng. Mijn vriend maakt ze altijd dood voor mij :')

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 05:47

Goeie morgen

Lief dat er naar mij gevraagd were. Naar omstandigheden gaat het goed. Gelukkig geen uitzaaingen. Dus kan met een gerusterhart slapen. Behalve afgelopen nacht. Nu is het wachten op de afspraken met de verschillende artsen in het ziekenhuis.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 10:26

Rebecca schreef:
Ben nu 3x gezakt , 2 dag cursussen gedaan dus werkt niet :+ . Had hem allang kunnen hebben mijn rijbewijs

Ik zal vast saai een poging ondernemen tot slapen :z

Bach rescue. :j

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 13:32

Wat een super goed nieuws, Fenja!

Lief dat je vraagt, Roosch; nachten gebruikt om eea op te zoeken op internet :o .
Afgelopen nacht wel naast manlief geslapen; ivm uitproberen van nieuwe speciale matras. Ben nu wel al tevreden, helaas heeft ergo nog een weekje vakantie, dan kan hij samen met fabrikant helemaal afgestemd worden op mijn lijf. Dan nog tweede mogelijkheid uitproberen en bedombpuwaanpassingen en huislift en dan weer lekker samen met mannetje en Coco, natuurlijk.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 14:14

Fenja wat een opluchting! Ik lees inderdaad mee in je topic. Gaat nog een pittige tijd worden maar ben blij voor je met het goede nieuws!

Oh ava eindelijk weer naast je man. Wat moet dat heerlijk zijn zeg!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 14:20

Zijn er hier ook nachtbrakers die slaapmedicatie gebruiken?
Ik krijg sinds 2 weken Zolpidem en zou daar zo'n 8 uur op moeten slapen, maar meer dan 2 uur lukt echt niet :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 14:25

Zolpidem heb ik een tijdje gehad van de psychiater omdat ik moeilijk in kon slapen toen ik medicatie ging slikken voor ADHD. Ben al een moeilijke slaper van mezelf en de amfetamine in mijn lichaam werd toen echt een beetje te veel.

Had er echt geen drol aan := Had een hele lage dosering dus heb uiteindelijk elke keer hele tabletten genomen in plaats van halven, maar zelfs dan lukte het eigenlijk niet. Zolpidem is dan ook wel een inslaapmiddel en geen doorslaapmiddel, dus als je een lichte slaper bent zal je er niet lang op doorslapen. Werkt eigenlijk alleen als je moeite hebt met inslapen en dus bijvoorbeeld erg lang ligt te woelen.

Ik slik nu melatonine 3 mg (waar ik er over het algemeen 2 van neem) en daarvan ben ik binnen een half uur echt knock-out en word ik de volgende ochtend uitgerust en prettig wakker op een normaal tijdstip. Is de eerste keer dat melatonine tabletten voor mij werken dus vind het een hele ontdekking.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 14:27

Alle slaapmiddelen die ik heb geprobeerd, dus ook zoldipem werkten maar 1 of 2 keer en dan hield het op. Melatonine doet hier helemaal niets.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 14:39

Hier wel eens lorazepam of temazepam, daar ga je wel van onder zeil hoor :z

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 14:43

Ik heb dormicum van de dokter voorgeschreven gekregen, zolang ik het niet iedere nacht gebruik, werkt het echt heel goed. Je wordt ontzettend suf, slap en ontspannen en ik ben eigenlijk altijd zo weg... Ook doorslapen lukt me met deze pillen. Ik heb wel eens andere gehad toen dormicum even niet meer te krijgen was, maar daar ging ik van hallicuneren en daar sliep ik dus echt niet van :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 16:03

Jester_ schreef:
Hier wel eens lorazepam of temazepam, daar ga je wel van onder zeil hoor :z

Dat zijn ook hele andere middelen die inderdaad voor doorslapen zorgen. Is alleen niet echt geschikt om dagelijks te slikken.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 16:47

Nee zeker niet doen!! Maar soms is een nachtje flink doorhalen wel heel prettig en dan kan je er weer even tegenaan